Stelletje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Bink
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

Stelletje

Bericht door Bink »

Vandaag zin in een spannend uurtje. Ik naar Hilversum, loopt er net een zeer aantrekkelijk stel weer UIT de cinema. Ik heb voor het moment dus pech, maar zo zie je maar dat er vaak stellen zijn die zich niet op het forum aanmelden.

Ik blijf nog even en wie weet heb ik toch nog geluk
jan46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Stelletje

Bericht door jan46 »

Wij, stelletje wat gisteren de naaktdag bezochten en ons misschien wel tegenkwam, waren toch weer ontevreden over de opdringerige mannen. Ook nadat wij op het matras plek namen en ik aangaf kijken is prima maar even niet aankomen, bleven de handen Anja betasten op haar borsten en probeerde men zelfs haar te vingeren.

ik befte haar en ben haar toen maar zelf heerlijk gaan vingeren, zowel anaal als vaginaal waarna ik haar nog even gefist heb.
nadat ik in har mond was klaargekomen hebben we, zoals de aanwezige mannen hebben gezien, samen heerlijk genoten van mijn zaad. Met een heerlijke tongzoen gaf ze een deel aan mij.

natuurlijk gaan wij echt nog wel een keer komen maar als de mannen dan nog steeds zo opdringerig zijn gaan we ook gewoon meteen weer weg.

Gr Jan
KIjk van dichtbij maar geen ongevraagde handen of pikken.
hairylegs
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 64
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Stelletje

Bericht door hairylegs »

wel, zie onze oproep van gisteren met foto. Wij komen dus in de middag van de 22ste naar Hilversum, maar willen inderdaad graagg respect. Mijn vrouw is even mooi als geil, maar wil zelf bepalen wat ze wel goed vindt en wat niet en.. Nee is nee. Als die regel niet wordt gerespecteerd is de lol er gauw af! Als die regel wel wordt nageleefd valt er heel, heel veel te genieten!
hairylegs
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten