stel 19 en 18 jaar

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
boy1990
Geaardheid: bi
Contacteer:

stel 19 en 18 jaar

Bericht door boy1990 »

hoioi mannen en stellen

wij zitten alen een tijdje na te denken over na de bios te gaan
ma we zijn beetje bang voor een hellleee groote gang bang wij zijn wel in voor wat meer mannen voor haar ma niet te veel (zo 4a5) wanT ze is nog maar 18 vindden julie 18 te jong of goed ik hoor van julie

a&r
rdam28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: stel 19 en 18 jaar

Bericht door rdam28 »

Hoi Stel,

Het lijkt mij erg leuk als jullie eens langskomen en hoor graag als het zover is. Ben zelf een man van 28 en ben wel benieuwd naar jullie.

Tijdens jullie bezoek duidelijk grenzen stellen wat je wel en niet wilt. En 18 is prima toch, ze is meerderjarig :D

xxxx
boy1990
Contacteer:

Bericht door boy1990 »

okey ma niet dat ze gelijk met ze 30 der op gaan en meer evaring in bios gehad met jonge stellen?
bert_jr
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door bert_jr »

Best stel,

De gemiddelde leeftijd is meestal wel wat hoger, denk aan bijna het dubbele. Als je het publiekelijk meldt op het forum dat jullie komen, reken dan maar op een man of 40, want zeg nou eerlijk: welke man van ongeveer 40 wil er nou niet een lekker jong blaadje van 18?
Zelf ben ik 23 en meestal (eigenlijk altijd wel) de jongste.

Het beste kun je dus mensen persoonlijk uitnodigen via een pb. Dan zijn er altijd wel extra mannen aanwezig die mee willen/kunnen doen, maar je hebt het aantal een beetje in de hand.
Mochten er toch teveel mannen zijn, zeg dan duidelijk wat wel en niet gewenst is. En wees daar strict in, soms zijn er heren die niet echt weten wat nee is.
Het is een kwestie van duidleijk zijn tegen mensen die in de buurt zijn en/of mee willen doen en verder gewoon plezier hebben :)

Mochten jullie interesse hebben dan ben ik graag van de partij ;) laat maar weten via pb of jullie komen en wanneer.
michel
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door michel »

hoi stel,

laat even weten wanneer jullie komen heb wel zin om naar een jong stelletje te kijken.

Ik ben 34 lang en stevig gebouwd,

xx Michel
satonius
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door satonius »

heey stelletje :D

leuk als jullie komen maar wat bert_jr aangeeft is wel zo Meeste mensen zijn aardig wat jaartjes ouder.
dus als je inderdaad de 4a 5 mannen wil hebben is het beter om deze uit te nodigen en jullie komst niet aan te geven op het forum.

groetjes
toby555
Leeftijd: 18
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door toby555 »

hey,
zit voorlopig nog in zuid-frankrijk, maar als je van plan bent na 13 mei te gaan??stuur dan even een pm, ben ik graag van de partij;)

ik ben 18 jaar, normaal postuur, etc..

xx
G&C
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door G&C »

Hallo!

Ik ben zelf ook net 20 en kom af en toe met mn manlief naar de erotica.
Als je zin hebt stuur dan een pb!

X
FemSubSletje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

hai Stel,

Het handigst is eerst hier vooraf aan te kondigen dat jullie willen komen ( niet wanneer ).
Wat jullie wensen / eisen / ideeen zijn.
Welke leeftijdscategorie jullie zoeken.

En dan de mannen een pb te laten sturen naar jullie. En dan natuurlijk met daarin de gewenste info die jullie willen.

Daar kan je dan een selectie uitmaken en die via een pb weer uitnodigen voor een bezoekje op een tijd en dag die jullie uitzoeken. Je kan er altijd 1 of 2 extra uitnodigen. Omdat er altijd wat mensen zijn die op het laatste nippertje niet kunnen om wat voor reden dan ook. En op die manier weet je dat je een leuk stel mannen hebt die precies weten waar ze voor komen, wat de afspraken zijn, en in jullie leeftijdscategorie. En zij zullen jullie dan ook vast en zeker ondersteunen in het op afstand houden van ongenode bezoekers die toch proberen een graantje mee te pikken van het lekkers.

Ik wens jullie nu al vast heel veel plezier.

Oh en 18 te jong.....gaat er om wat zij wil natuurlijk. Als je vriendin het leuk, lekker, geil, spannend en als een avontuur ziet. Dan is het niet te jong. Als ze verplicht mee moet omdat jij het zo'n geil idee vind.......dan is ze te jong :-)

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
HeelHard
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door HeelHard »

Dit was een oproep van maart, ik denk niet dat het "jonge stel" nog gaat reageren hoor....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: cocoluco, Gertie65, kinkygast en 6 gasten