Woensdag 29 juli
- Sarinah
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Woensdag 29 juli
Na lang afwezig te zijn geweest komt Sarinah weer eens naar Amersfoort. Ik neem dit keer mijn vriendin Lisa mee, zij is net als ik een BBW. We zijn allebei dol op goed geschapen mannen en hopen jullie vanaf 13.00 uur daar te mogen ontvangen.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Woensdag 29 juli
lekker ik hoop er dan ook te zijn altijd geil
Komen jullie nog?Sarinah schreef:Na lang afwezig te zijn geweest komt Sarinah weer eens naar Amersfoort. Ik neem dit keer mijn vriendin Lisa mee, zij is net als ik een BBW. We zijn allebei dol op goed geschapen mannen en hopen jullie vanaf 13.00 uur daar te mogen ontvangen.
-
- Leeftijd: 45
- Contacteer:
Ben ook benieuwd of jullie vanmiddag nog komen... 

-
- Leeftijd: 38
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
En........="Sarinah"]Na lang afwezig te zijn geweest komt Sarinah weer eens naar Amersfoort. Ik neem dit keer mijn vriendin Lisa mee, zij is net als ik een BBW. We zijn allebei dol op goed geschapen mannen en hopen jullie vanaf 13.00 uur daar te mogen ontvangen.[/quote]
- Sarinah
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Zo, ik ben net weer thuis. Lisa en ik kwamen de ruimte binnen en ik zag dat er in de tussentijd een hoop veranderd is. Het was druk in de tent, lekker dat er zoveel mannen waren gekomen. Lisa en ik hebben genoten. Iedereen die actief een rol heeft gespeeld wil ik daarvoor bedanken. Meestal ben ik er maar kort, maar vandaag waren er een aantal mannen zó lekker dat ik me pas om 18.15 uur ging aankleden.
Ik wil geen namen van mannen noemen met wie ik me zoal heb vermaakt, het zou niet leuk zijn als ik er 1 zou vergeten
.
Lisa ging wat eerder dan ik weg omdat ze nog iets belangrijks te doen had en zij had al met een aantal mannen afgesproken dat we er over 3 weken weer zullen zijn. Dus wil je erbij zijn; zet het vast in je agenda, dat doe ik ook. Ik hoop er met jullie die middag weer een feestje van te maken. Graag tot woensdag 20 augustus.
Ik wil geen namen van mannen noemen met wie ik me zoal heb vermaakt, het zou niet leuk zijn als ik er 1 zou vergeten

Lisa ging wat eerder dan ik weg omdat ze nog iets belangrijks te doen had en zij had al met een aantal mannen afgesproken dat we er over 3 weken weer zullen zijn. Dus wil je erbij zijn; zet het vast in je agenda, dat doe ik ook. Ik hoop er met jullie die middag weer een feestje van te maken. Graag tot woensdag 20 augustus.
- Eroticcinema A'foort
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Beste Sarinah en Lisa
Fijn om te lezen dat jullie een leuke en "drukke" middag hebben gehad. Op wat "sleutel"
momentjes na was het zeker een geslaagde middag.
Het zou leuk zijn voor diegenen die er niet bij konden zijn dat de heren die wel aanwezig waren even de tijd nemen om een leuk verslagje te schrijven.
EroticCinemaTeam.
Fijn om te lezen dat jullie een leuke en "drukke" middag hebben gehad. Op wat "sleutel"

Het zou leuk zijn voor diegenen die er niet bij konden zijn dat de heren die wel aanwezig waren even de tijd nemen om een leuk verslagje te schrijven.
EroticCinemaTeam.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten