Zag net het berichtje dat Ramona morgen aanwezig is. Lijkt mij supergeil haar te mogen neuken!
Hoe druk is het over het algemeen daar? Wil namelijk wel een beetje normaal bezig kunnen zijn. (voor haar denk ik ook wel leuker)
xxxMaarten
Druk op de 30e
- Maarten026
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Druk op de 30e
Maarten026 sinds 1973. Geil. 1m91. 19x5. geschoren.bi.geil
Re: Druk op de 30e
Maarten,als ramona er is maakt ze er samen een echt feestje van. geeft iedereen aandacht. ik ben er altijd vroeg bij en kom zo deze middag vaak zelfs 2x volop aan mijn trekken. omdat de tijd van 12 tot 16 is, kan het elk moment n andere drukte zijn. de ene keer kan je er met 3 man tegelijk bezig zijn en kwartiertje later kun je alleen genieten. Geen lange wacht tijden zal ik maar zeggen. iedere biosganger pakt gewoon zijn moment tijdens zijn aanwezigheid. Of dit nu effe snel in zijn pauze is of de hele middag aanwezig is. Al kom je na 15u nog binnen is geen probleem. net zoveel plezier als meteen om 12u.
Als ik tussendoor ff wil bijkomen, ga ik altijd effe die filmzaal in, wat drinken, roken, kijken, om daarna weer tot aktie te komen
Als ik tussendoor ff wil bijkomen, ga ik altijd effe die filmzaal in, wat drinken, roken, kijken, om daarna weer tot aktie te komen
Maarten026 schreef:Zag net het berichtje dat Ramona morgen aanwezig is. Lijkt mij supergeil haar te mogen neuken!
Hoe druk is het over het algemeen daar? Wil namelijk wel een beetje normaal bezig kunnen zijn. (voor haar denk ik ook wel leuker)
xxxMaarten
-
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
alleen jammer dat ze er geen prijzen bij zetten bij ramona want bij ellen is t altijd 12 euro bv dank
- grotejongen
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Dan moet je op sexjobs kijken waar EC vaak op adverteert. Ramona kondigt daar o.a. haar agenda aan met prijzen.
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten