Gloryholes
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 28
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Gloryholes
Ik zou graag eens naar Arnhem komen om door een gloryhole te pijpen. Omdat ik nog geen ervaring heb, (alleen een keer in B1 Amsterdam geweest) zou ik willen weten hoe het er aan toe gaat. Zijn er ook gloryholes in een hokje? Hoe zijn de gewoontes bij de gloryholes daar?
Misschien dat een ervaren bezoeker mij een beetje over de streep kan trekken
Misschien dat een ervaren bezoeker mij een beetje over de streep kan trekken
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Gloryholes
Hoi Tim,
Nou dat is snel en eenvoudig verteld hoor.
je zal misschien bij het binnengaan even de spanning ervaren die ik na vele jaren ook altijd nog even ervaar: toch niemand die me hier ziet binnengaan? Toch geen bekenden in de buurt? Eenmaal binnen vraag je een kaartje, je gaat naar boven met een euro voor in je kluisje (want het is wel raadzaam om je waardevolle spullen op te bergen) en dan ga je de boel gewoon eens op je gemakkie verkennen. En dan kan je zelf wel ontdekken dat er gloryhole hokjes zijn waar jij jezelf kan aanbieden of kan spelen met het lekkers dat zich door een gloryhole wellicht aan jou aanbiedt. Verlies echter de safesex niet uit het oog!
Je kan eigenlijk weinig verkeerd doen zolang je ook in deze wat ongewone situatie respectvol met de ander omgaat. En ervaar je iemands gedrag als opdringerig of ongewenst, laat dat de ander gewoon weten. Dat is meestal genoeg om ergernis te voorkomen. En............. stiekem hoop ik je eens tegen te komen.
Nou dat is snel en eenvoudig verteld hoor.
je zal misschien bij het binnengaan even de spanning ervaren die ik na vele jaren ook altijd nog even ervaar: toch niemand die me hier ziet binnengaan? Toch geen bekenden in de buurt? Eenmaal binnen vraag je een kaartje, je gaat naar boven met een euro voor in je kluisje (want het is wel raadzaam om je waardevolle spullen op te bergen) en dan ga je de boel gewoon eens op je gemakkie verkennen. En dan kan je zelf wel ontdekken dat er gloryhole hokjes zijn waar jij jezelf kan aanbieden of kan spelen met het lekkers dat zich door een gloryhole wellicht aan jou aanbiedt. Verlies echter de safesex niet uit het oog!
Je kan eigenlijk weinig verkeerd doen zolang je ook in deze wat ongewone situatie respectvol met de ander omgaat. En ervaar je iemands gedrag als opdringerig of ongewenst, laat dat de ander gewoon weten. Dat is meestal genoeg om ergernis te voorkomen. En............. stiekem hoop ik je eens tegen te komen.
-
- Contacteer:
Hoi Trymeout,
Dankjewel voor het antwoord. Wat zijn eigenlijk de beste tijden om langs te gaan. Ik kom van ver dus ik zou het jammer vinden als er weinig mensen zijn. Hoeveel mensen zijn er gemiddeld aanwezig?
groeten
Tim
Dankjewel voor het antwoord. Wat zijn eigenlijk de beste tijden om langs te gaan. Ik kom van ver dus ik zou het jammer vinden als er weinig mensen zijn. Hoeveel mensen zijn er gemiddeld aanwezig?
groeten
Tim
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 34
- Contacteer:
Mooi antwoord, trymeout! Niets aan toe te voegen.
-
- Leeftijd: 52
- Contacteer:
Tja, Tim, wat nou de beste tijd is?
mensen komen en gaan op de meest uiteenlopende tijden.
afhankelijk van wat jouw voorkeur heeft kan je de aankondigingen op deze site in de gaten houden. Zowel die van de ec alsook die van gasten die hun komst en evt fetish en voorkeur kenbaar maken. Zekerheid heb je nooit maar het verhoogt uiteraard de kans op een gezellige drukte. Hoewel bij de komst van een stel de meeste mannen tijdelijk wel heel erg hetero zijn en dat vind ik dan weer minder, hihi !
De eerste vrijdag vd maand mogen jongeren tm 27 jaar gratis naar binnen en dat is bijna een garantie op veel volk in de bios. Die jongeren van 27 jr en jonger trekken ook weer jongeren van 28jr tm ??jr aan en de een ervaart dat dan weer net iets prettiger dan de ander. Ik denk dat je dat zelf gewoon moet gaan ervaren en dan weet je gauw genoeg wat je zelf prettig vind. Helemaal op de bonnefooi naar de ec gaan kan betekenen dat je eens een bijna lege bios aantreft, maar je kan ook met je neus in de boter vallen!
mij overkomt het alletwee wel eens want mijn agenda bepaalt helaas vaak wanneer ik ff langs kan gaan. Ok, groet en have fun!
p.s. MJNL 78, dank voor je compliment!
mensen komen en gaan op de meest uiteenlopende tijden.
afhankelijk van wat jouw voorkeur heeft kan je de aankondigingen op deze site in de gaten houden. Zowel die van de ec alsook die van gasten die hun komst en evt fetish en voorkeur kenbaar maken. Zekerheid heb je nooit maar het verhoogt uiteraard de kans op een gezellige drukte. Hoewel bij de komst van een stel de meeste mannen tijdelijk wel heel erg hetero zijn en dat vind ik dan weer minder, hihi !
De eerste vrijdag vd maand mogen jongeren tm 27 jaar gratis naar binnen en dat is bijna een garantie op veel volk in de bios. Die jongeren van 27 jr en jonger trekken ook weer jongeren van 28jr tm ??jr aan en de een ervaart dat dan weer net iets prettiger dan de ander. Ik denk dat je dat zelf gewoon moet gaan ervaren en dan weet je gauw genoeg wat je zelf prettig vind. Helemaal op de bonnefooi naar de ec gaan kan betekenen dat je eens een bijna lege bios aantreft, maar je kan ook met je neus in de boter vallen!
mij overkomt het alletwee wel eens want mijn agenda bepaalt helaas vaak wanneer ik ff langs kan gaan. Ok, groet en have fun!
p.s. MJNL 78, dank voor je compliment!
-
- Contacteer:
Dank hoor voor alle informatie. Misschien kan ik het beste een keer naar een thema dag komen 

- doetinchemmm
- Leeftijd: 49
- Contacteer:
probeer een naaktdag. ook leuk en druk
-
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
mijn eerste keer waren er ca 8 mannen, had ik alle tijd en ruimte eerst eens lekker rond te kijken, eerst te zenuwachtig om echt stijf te worden, gelijk klaargekomen bij de eerste aanraking, maar daarna wat frunniken door de gloryholes en dan komt er van het een het ander en nog heerlijke hoogtepunten gehad 

- stoer30
- Leeftijd: 30
- Contacteer:
ik ga zo nog even naar de cinema.
Liefhebber van de gloryholes hier.
Wie komt er vanavond ook lekker naakt meegeilen?
Liefhebber van de gloryholes hier.
Wie komt er vanavond ook lekker naakt meegeilen?
- Nathalie Hardcore
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
We kunnen morgen de glorywhole uittesten
wie wil ?
Morgen is mijn feestje
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Morgen is mijn feestje

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx