Wie was dat geile stel afgelopen vrijdag ?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
rut.ger
Contacteer:

Wie was dat geile stel afgelopen vrijdag ?

Bericht door rut.ger »

Ik kom normaal nooit op vrijdagmiddag naar EC maar het was deze keer de moeite waard!

In het begin was er één stel lekker met elkaar bezig (zij in de sling goed doorgeneukt) en vervolgens kwamen er nog twee andere stellen. Terwijl de twee andere stellen in de gayzaal elkaar goed te pakken namen :oops: was ik bij het stel bij de banken.

Na enig gefriemel de stoute schoenen aangetrokken en de dame in kwestie heerlijk gevingerd (en daar reageerde ze heerlijk op ;) ) en vervolgens heeft zij mij lekker klaargepijpt. Nadat ik mijn zaad op haar borsten had gespoten hebben we nog even samen handen gewassen, was wel nodig...

Wil dit stel misschien even reageren via een PB ? Het lijkt mij heerlijk om nog eens vaker af te spreken!

Groet,
Rutger
TiggerToo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Wie was dat geile stel afgelopen vrijdag ?

Bericht door TiggerToo »

Hoi Rutger,

ik weet het niet Rutger, maar ook ik viel vrijdag met mijn neus in de ehhhhh boter :) Was voor het eerst in de Cinema maar het was wel een super ervaring. Ook ik heb eerst de kat uit de boom gekeken en daarna ontzettend genoten van de aanwezige dame met mooie grote borsten. Vond het super dat ik haar mocht vingeren (ze wilde het graag diep) en dat ze met daarna lekker heeft gepijpt.

Ook ik heb me op haar borsten leeggespoten en heb haar daarna netjes schoongemaakt. Ze heeft nog het hele weekend door mijn gedachten gespookt. Mooie dame, jammer dat ik je naam niet weet, dank je wel dat ik zo van je mocht genieten. Ik hoop je nog eens te zien!

TiggerToo
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten