Zaterdag middag wil ik eens naar de cinema in Amersfoort komen voor een echte gangbang. Mijn vriend komt wel mee, maar dat hoeft voor niemand een probleem te zijn, want hij blijft er alleen bij om een beetje op mij te letten. Dus ik zal ook niet met hem sex hebben, maar wel met alle andere mannen die in de cinema zijn.
Vanaf 13:00 ongeveer zal ik er zijn en ga poedelnaakt op een matras liggen. Ik ben er zolang er mannen zijn om mij zaad te geven.
Wel van te voren voor de duidelijkheid om misverstanden te voorkomen, want we komen voor de gezelligheid en omdat ik botergeil ben:
Ik hou van echte sex en wat ik dus doe is..... pijpen zonder met slikken, klaarkomen mag overal over mijn lichaam, gezicht en mond.
Ook doe ik aan anaal en dubbele penetratie en sandwich.....
Dit wil ik dus zaterdag middag en hoop dat er onwijs veel mannen zullen zijn om mij echt LETTERLIJK onder en VOL te spuiten.
Mijn vriend staat alles toe en weet dat ik dit wil uit vrije wil en wil dus sperma helemaal over mij heen.
Leeftijd en uiterlijk maakt mij niets uit. Hygiëne stel ik wel zeker op prijs.
Mocht het zaterdag een succes worden komen wij vaker en zal ik vaker een gangbang en bukkake houden in de cinema.
Ik weet dat ik niet de mooiste meid ben wat betreft mijn nogal dikke figuur, maar wel echt enorm geil. Ook heb ik niet veel geleerd en ben vroeg van school gegaan met 18 jaar.
Nu ben ik 21 jaar en wil wel wat meer sex ervaring opdoen. Neuken willen ze mij wel dat weet ik....hahaha
Nou ik stel mij graag beschikbaar voor mannen die zaad kwijt willen.
Ik ben een meid die kan doen wat ze wil en een kerel heb ik zo weer als mijn vriend het niet meer bevalt....Whaha...!
Maar dat weet hij ook en toch zit het goed tussen ons.....alleen sex deel ik met iedereen.
Wie komt zaterdag..? Laat het zeker weten....bij succes wil ik wel elke week komen of nog beter twee of drie keer per week.
Mocht mijn vriend dan moeten werken weet ik alleen ook de weg te vinden naar de cinema..
Dus nu zaterdag...mannen kom...mijn benen hou ik echt wijd en breed.....
Gangbang zaterdag 4 oktober
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 21
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
- Murphy's Law
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Re: Bare gangbang zaterdag 4 oktober
jungslet29 schreef: Ook heb ik niet veel geleerd en ben vroeg van school gegaan met 18 jaar.
...Wat ongelooflijk knap van je, dat je dan toch zo'n oproep zonder al teveel taal- of stijlfouten weet te plaatsen. Natuurtalentje?
http://www.filmvz.com/nude/nude-chubby- ... icture.htm

M
-
- Geaardheid: hetero
- Contacteer:
Re: Bare gangbang zaterdag 4 oktober
Even een citaat van de website van Erotica Amersfoort:
"
Safe Sex Beleid
Bij Erotic Cinema hanteren wij een Safe Sex beleid.
Voor meer informatie betreffende het Safe Sex beleid
kunt u naar de website van GGD Utrecht gaan.
"
Wedden dat de gangbang alleen hierom al niet zou doorgaan?
Bovendien is het gebruiken van een geleende foto van internet van een meisje met een duidelijk slavisch uiterlijk ook niet bevorderlijk voor het geloofwaardigheidsgehalte van deze oproep.
"
Safe Sex Beleid
Bij Erotic Cinema hanteren wij een Safe Sex beleid.
Voor meer informatie betreffende het Safe Sex beleid
kunt u naar de website van GGD Utrecht gaan.
"
Wedden dat de gangbang alleen hierom al niet zou doorgaan?
Bovendien is het gebruiken van een geleende foto van internet van een meisje met een duidelijk slavisch uiterlijk ook niet bevorderlijk voor het geloofwaardigheidsgehalte van deze oproep.
- Eroticcinema A'foort
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Re: Gangbang zaterdag 4 oktober
Beste Allemaal,
Wij zijn op de hoogte van de "gestolen" foto van internet wij gaan dit topic dan ook sluiten.
EroticCinemaTeam
Wij zijn op de hoogte van de "gestolen" foto van internet wij gaan dit topic dan ook sluiten.
EroticCinemaTeam
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten