Het was een drukke avond, afgelopen vrijdagavond. ik had m'n mooie slavinnetje meegenomen om haar eens te laten betasten door een wat jongere jongen, maar die waren er dit keer niet veel. op één van de banken zat een ietwat oudere dame te genieten van een lul in haar mond en dit alles onder toezicht van haar partner, na hier even na gekeken te hebben, kwam een man met de 2 sletjes binnen zoals aangekondigd op het forum.
Het grote aantal mannen, waren denk ik, opgelucht dat ze niet voor niks waren gekomen.

Al snel gingen de 2 sletjes de bioscoopruimte in waar de sletjes heerlijk gebruikt werden door elkaar en door enkele andere mannen. Na even gekeken te hebben, had ik mijn sletje meegenomen naar de darkroom, waar ik haar even in de kooi had gezet, zodat een paar mannen haar even konden betasten, hier werd mijn slavinnetje toch wel erg nat van zoals we konden horen. sletje, ik ben trots op je!

Binnenkort zal ik een jongere jongen gaan uitzoeken voor je, die je een keer op mijn aanwijzingen mag gebruiken

, zie dit maar als training, geile slavin van me.
Maar goed waar was ik gebleven, ow ja in de darkroom. Ik liet m'n sletje de kooi uitkomen en nam haar mee naar de gloryholes in dezelfde ruimte, waar ik haar tegen de wand aan liet staan en haar rokje omhoog knoopte zodat we een heerlijk uitzicht hadden op haar mooie geile kutje en kontje, hier werd ze door de gloryholes heen door 2 man heerlijk gevingerd en betast, ze kronkelde van genot die heerlijke slavin van me, en wat was ze weer heerlijk nat. Daarna nam ik haar mee naar de ruimte met het matras, waar ondertussen de 2 sletjes, gigantisch werden gebruikt, ook de tikken op de billen van de sletjes, waren duidelijk hoorbaar

ik heb me daar aan de kant even heerlijk laten pijpen door m'n heerlijke slavin, waarbij ze heerijk gebukt moest staan en ondertussen heerlijk betast werd door 2 man. was mooi gezicht. hierna heb ik m'n slavin meegenomen naar de bioscoopruimte, waar het heel rustig was

daar heb ik haar voorover laten buigen links vooraan op het kussen, ik wilde m'n sletje neuken en dat heb ik dan ook gedaan terwijl ze door een man flink betast werd aan haar slettetieten.
Na m'n slavinnetje een tijdje, heerlijk geneukt te hebben zei ik tegen haar zich om te draaien en uiteraard deed ze dit waarbij ze haar benen wijd moest doen om zo een fraaie kijk op haar heerlijke slettekutje te hebben, om hem daarna te vullen met mijn pik, terwijl haar tieten nog steeds betast werden door dezelfde man. Was heerlijk gezich om te zien hoe mijn pik in dat heerlijke mooie kutje gleed, het duurde dan ook niet lang voordat m'n sletje mijn zaad mocht gaan proeven. Ja mensen, ik heb weer heerlijk genoten van mijn lekkere slavinnetje.
Schat bedankt, je bent fantastisch en had jou never nooit willen missen!
Vin