roos

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

roos

Bericht door Vinroo »

Het was een drukke avond, afgelopen vrijdagavond. ik had m'n mooie slavinnetje meegenomen om haar eens te laten betasten door een wat jongere jongen, maar die waren er dit keer niet veel. op één van de banken zat een ietwat oudere dame te genieten van een lul in haar mond en dit alles onder toezicht van haar partner, na hier even na gekeken te hebben, kwam een man met de 2 sletjes binnen zoals aangekondigd op het forum.

Het grote aantal mannen, waren denk ik, opgelucht dat ze niet voor niks waren gekomen. ;) Al snel gingen de 2 sletjes de bioscoopruimte in waar de sletjes heerlijk gebruikt werden door elkaar en door enkele andere mannen. Na even gekeken te hebben, had ik mijn sletje meegenomen naar de darkroom, waar ik haar even in de kooi had gezet, zodat een paar mannen haar even konden betasten, hier werd mijn slavinnetje toch wel erg nat van zoals we konden horen. sletje, ik ben trots op je! ;) Binnenkort zal ik een jongere jongen gaan uitzoeken voor je, die je een keer op mijn aanwijzingen mag gebruiken 8-) , zie dit maar als training, geile slavin van me.

Maar goed waar was ik gebleven, ow ja in de darkroom. Ik liet m'n sletje de kooi uitkomen en nam haar mee naar de gloryholes in dezelfde ruimte, waar ik haar tegen de wand aan liet staan en haar rokje omhoog knoopte zodat we een heerlijk uitzicht hadden op haar mooie geile kutje en kontje, hier werd ze door de gloryholes heen door 2 man heerlijk gevingerd en betast, ze kronkelde van genot die heerlijke slavin van me, en wat was ze weer heerlijk nat. Daarna nam ik haar mee naar de ruimte met het matras, waar ondertussen de 2 sletjes, gigantisch werden gebruikt, ook de tikken op de billen van de sletjes, waren duidelijk hoorbaar :o ik heb me daar aan de kant even heerlijk laten pijpen door m'n heerlijke slavin, waarbij ze heerijk gebukt moest staan en ondertussen heerlijk betast werd door 2 man. was mooi gezicht. hierna heb ik m'n slavin meegenomen naar de bioscoopruimte, waar het heel rustig was ;) daar heb ik haar voorover laten buigen links vooraan op het kussen, ik wilde m'n sletje neuken en dat heb ik dan ook gedaan terwijl ze door een man flink betast werd aan haar slettetieten.

Na m'n slavinnetje een tijdje, heerlijk geneukt te hebben zei ik tegen haar zich om te draaien en uiteraard deed ze dit waarbij ze haar benen wijd moest doen om zo een fraaie kijk op haar heerlijke slettekutje te hebben, om hem daarna te vullen met mijn pik, terwijl haar tieten nog steeds betast werden door dezelfde man. Was heerlijk gezich om te zien hoe mijn pik in dat heerlijke mooie kutje gleed, het duurde dan ook niet lang voordat m'n sletje mijn zaad mocht gaan proeven. Ja mensen, ik heb weer heerlijk genoten van mijn lekkere slavinnetje.
Schat bedankt, je bent fantastisch en had jou never nooit willen missen!

Vin
Laatst gewijzigd door Vinroo op 25 apr 2010 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
bert_jr
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: roos

Bericht door bert_jr »

was vrijdag inderdaad een erg goede middag :)

hopelijk tot snel weer!
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Dank je bert_jr, wie weet.....binnenkort zal ik haar nogmaals komen trainen en dit keer met een jonge man (eenmalig, mits mijn sletje laat zien wat ze moet laten zien aan mij, anders zullen er mogelijk meer momenten met een jongere man komen). Zoek voor dat moment, alleen nog een juiste kandidaat voor m'n slavinnetje. En met juiste bedoel ik: Jong (rond de 19 jaar) en uiteraard moet hij schoon zijn en wil ik eerst kennis maken via msn om één en ander door te nemen, voordat ik wat afspreek.

Vin
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
bert_jr
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door bert_jr »

zover liggen 19 en 23 ook niet uit elkaar ;) en schoon is geen probleem, maar eerder vanzelfsprekend.
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Vin, je bent een viezerik ;)
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Hoi B&E,

Nou dat kan je wel zeggen,maar hij is wel een hele lekkere viezerik en ik ben maar wát blij met hem! :D

xxx roos
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Dank je schat.
Je bent een goed en gewillig slavinnetje van me. heerlijjk
xxx

Vin
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Dag lieve Roos en Vin,

Leuk om weer eens zo een heerlijk verslag te lezen en super dat je je zo kunt geven en jullie je zo verschrikkelijk kunnen vermaken :)

Helaas kunnen we zelf voorlopig niet meer naar de cinema komen. E. is zwanger geraakt en we zitten eigenlijk verschrikkelijk in spanning of het nu van mij is of van iemand uit de cinema. ( O o waar een beetje vertier allemaal niet toe kan leiden.)

Spreek jullie gauw weer eens op de MSN ?

Dikke kus,
B & E
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Whahahaaaaa!

Nou mag hopen dat dat een grapje was, want anders kon het nog wel s een hele zoektocht worden naar de vader ;)

Jammer dat jullie niet meer gaan of zit er nog een bezoekje in de komende tijd. Vond het wel een spannende ontmoeting de laatste keer!

MSN = altijd goed!

X roos
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Half grapje, wel zwanger maar zeker wel van mij. Ik denk niet dat het gepast is om nog te gaan nu ze zo tekent (mooi buikje).

Hoewel ze zelf goed geil is lijkt het me niet dat men daar op zit te wachten :)

Eventjes geduld dus tot ergens begin volgend jaar. Dat treffen gaat zeker nog wel eens goed komen want het was ons ook zeer zeker goed bevallen.

Dikke kus van ons voor jullie, tot MSN

B.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten