Afgelopen zaterdag voor het eerst sinds lange tijd weer eens op een zaterdagmiddag in de EC geweest. Moest voor iets anders in de stad zijn en omdat er nog even gewacht moest worden kon ik deze tijd even nuttig besteden in de EC. En ik viel daar spontaan met mijn neus in de boter.
Er waren twee stellen lekker van elkaar en de aanwezige mannen aan het genieten. Althans, het ene stel was niet alleen druk met zichzelf, maar de dame was ook heerlijk bezig met de heren die hiervoor in waren. En dat waren er genoeg kan ik zeggen. Ik heb van het schouwspel genoten.
Ik ben zelf iemand die ook graag kijkt, dus ik ben wat langer blijven hangen bij het andere koppel dat zich heerlijk genesteld had op de achterste rij in de hetrocinema. Langzaam aan begonnen zij lekker van elkaar te genieten. De aanwezige heren lieten hen lekker hun gang gaan en zo gebeurde het dat het jurkje uitging, de heerlijke borsten te voorschijn kwamen en na verloop van tijd zij geweldig lekker onderuit geschoven door haar partner gevingerd werd. Ik zat op de rij daarvoor en heb weinig van de film gezien. Achter mij was het live schouwspel vele malen lekkerder om naar te kijken. ik kon zien dat de dame er echt van genoot. Vervolgens heeft ze haar partner ook nog eens lekker verwend en ook hij was hier volgens mij meer dan tevreden mee. Al die tijd liepen de heren in en uit de cinema, maar iedereen liet hen lekker hun gang gaan.
Nadat ik tussendoor al een keer naar de parkeermeter had moeten hollen (ja het was druk in amersfoort, alle parkeergarages vol) en zelfs doodleuk nog een tweede keer naar mijn auto terug mocht (ja Patricia, je hebt niet alleen geld nodig voor een parkeerkaartje, maar natuurlijk ook je autosleutels om het kaartje onder het raam te kunnen leggen hahaha) werd het uiteindelijk toch al weer zo laat dat ik mijn originele boodschap op kon halen. Ik had graag langer gebleven, want het schouwspel was volgens mij nog lang niet over. Wie weet een volgende keer. Ik heb in ieder geval weer eens lekker genoten zonder zelf echt actief mee te doen.
Voor de twee aanwezige stellen, bedankt dat we van jullie mochten genieten en wie weet tot een volgende keer. Ik ben er graag weer bij.
Gr. Paul
Geile zaterdag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten