Het zal je maar gebeuren, 3 man uitnodigen om mijn heerlijke slavinnetje te mogen gebruiken (trainen onder begeleiding van mij).
D.w.z. in eerste instantie 1 man, maar die had achteraf dubbele afspraken.
Ik dacht nou dan maar voor de zekerheid 2 man voor het spel met mijn slavinnetje uitnodigen, nou het was kennelijk m'n slavinnetje niet gegund en mij ook niet dus

want nadat de één, de avond van te voren een ongelukje had gehad en vervolgens op de dag zelf de ander problemen met z'n auto had en beiden dus niet naar de bios konden komen. We besloten om wel te gaan en vroeg in de middag kwamen we binnen. Helaas geen jongere mannen en dus gokte we erop om na heerlijk gegeten te hebben, terug te keren naar EC. Rond 20.00 uur kwamen we weer binnen, er liepen een man of 5 binnen. na even rond gekeken te hebben en in de bios gezeten te hebben, besloot ik dat roos zich maar eens voor 2 man, heel langzaam moest uitkleden. Ze deed dat heel sensueel en donders wat zag ze er weer heerlijk uit in haar mooie lingerie, mmm schat wat ben je lekker en ik denk dat ik ook namens de mannen praat die erbij waren. toen je op je rug op het matras moest gaan liggen streelde ik je heerlijke slettekutje over je string heen, heerlijk nat werd je al. Al snel pakte ik een vibrator voor je, waar je je zelf mee moest verwennen, dat deed je heerlijk. Na een tijdje liet ik de man (met 2 schoenen aan)

je heerlijke kutje verwennen met je vibrator en later ook met z'n vingers. je genoot zicht- en hoorbaar, mmm wat kronkelde je heerlijke geile lichaam. daarna ben je nog heerlijk betast door de overige mannen. Op een gegeven moment trok ik je naar me toe met je benen wijd en duwde ik m'n pik in je oh zo heerlijke kut en genoot van je gekreun en je heerlijke lijf. terwijl ik je neukte moest je de twee mannen naast je aftrekken.
De mannen vroegen aan jou of je hun zaad op je tieten wou ontvangen je zei dat je dat wel wilde, de mannen spoten over je tieten heen en de twee volgende mannen kwamen ook naast je om hun zaad over je heen te spuiten.
schatje je was weer heerlijk.
Voor herhaling vatbaar en wie weet dan met 2 jonge mannen, zodat de overige aanwezigen van het schouwspel kunnen genieten.
Wie weet krijg ik aanmeldingen
roos je bent m'n droomvrouwtje.
Vin