zaadgeile anaalslet aangeboden

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
malerapeslet
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

zaadgeile anaalslet aangeboden

Bericht door malerapeslet »

Geile slanke onderdanige male rapeslet (43) wil zich een middag begin december in de bios in amersfoort een middag lang laten uitwonen door een flinke groep geile kerels met het liefst grote veel zaadspuitende pikken. Wordt graag vernederd en als zaadhoertje misbruikt.
Wie komt om mijn zaadvragende mondje en mijn strakke gespoelde en ingevette anaalkutje helemaal vol geile lulroom te spuiten ????
Meld je aan om mij te gebruiken en bij voldoende interesse volgt datum en tijdstip maar houd vast rekening met doordeweekse middag 1e helft december !!
Ik zal die middag geheel naakt (op nylons met open kruis na), voorzien van een leren slavenhalsband met ketting en voorzien van een slavenarmband met gebruiksklare, gespoelde en ingevette, anaalkut voor een ieder klaar staan.

Ik ben pas van plan te komen als er meer dan 4 serieuze gegadigden zich aanmelden via forum of e-mail.(email: malerapeslet ad live punt nl)
Slanke zeer onderdanige en zaadgeile maleslet voor oa groepsgebruik en gangbang.
trymeout
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: zaadgeile anaalslet aangeboden

Bericht door trymeout »

Ik zal graag vd partij zijn. Moet het wel bijtijds weten ivm werk.
Als je vr5dec komt hoef je niet te twijfelen of er genoeg mannen zijn. Ik wel iig en ik spaar mijn zaad vast voor je op. Geef je andere datum zsm door? kus!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten