Jongerendag vraagje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
swen
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 18
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Jongerendag vraagje

Bericht door swen »

Hallo,

Ik ben een jongen van 18 jaar (bijna 19) en heb een vraagje over de jongerendag.
Het lijkt mij spannend om een keer de jongerendag te bezoeken, maar weet iemand of er ook daadwerkelijk jongeren tussen de 18-24 aanwezig zijn, of dat voornamelijk 30+ zich vertegenwoordigd?!

Alvast bedankt ;)

Swen
Jan45
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Jongerendag vraagje

Bericht door Jan45 »

tomboy schreef:Van wat ik meemaak zijn de jongeren nog steeds in de minderheid, maar dat maakt het er niet minder gezellig op. Als iedereen bang is om te gaan (wat ik ook echt begrijp, maar wat onnodig is) blijven er alleen 'ouderen'. Gewoon een keer kijken. Bevalt het niet, dan ben je binnen een paar minuten weer weg en een ervaring rijker!
De keren dat ik bij een jongerendag aanwezig was waren er geen jonge vrouwen maar dat wil niet zeggen dat er nooit een jonge vrouw komt. Ik denk dat jonge vrouwen het nog niet aandurven. Een wat oudere vrouw kan toch ook best wel aantrekkelijk zijn voor een jonge man?
ikke1588
Leeftijd: 26
Contacteer:

Bericht door ikke1588 »

Ik ben afgelopen keer voor het eerst naar de jongerendag in Hilversum geweest, en daar was wel 70% ofso jongere. Helaas toen weinig vrouwen, aan het begin van de middag een vrouw die net weg ging toen ik aan kwam, en het schijnt dat er in de loop van de avond nog een stel is geweest. Maar het is gratis, dus ga vooral een keer kijken. Ik was vrij zenuwachtig ervoor, maar de sfeer was heel relaxed, en je bent nergens toe verplicht. Je kan je kleren aanhouden als je wil. Gewoon een keer gaan dus.
Jan45
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Jan45 »

ikke1588 schreef:Ik ben afgelopen keer voor het eerst naar de jongerendag in Hilversum geweest, en daar was wel 70% ofso jongere. Helaas toen weinig vrouwen, aan het begin van de middag een vrouw die net weg ging toen ik aan kwam, en het schijnt dat er in de loop van de avond nog een stel is geweest. Maar het is gratis, dus ga vooral een keer kijken. Ik was vrij zenuwachtig ervoor, maar de sfeer was heel relaxed, en je bent nergens toe verplicht. Je kan je kleren aanhouden als je wil. Gewoon een keer gaan dus.
Ik zou ook zeggen gewoon gaan. Niet geschoten is altijd mis. Dat er gewoonlijk niet zoveel vrouwen zijn is normaal.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten