-Indien ik voor dezelfde dag een aankondiging op het forum van Amersfoort betreffende half een en op het forum Hilversum voor vier uur, dan krijg ik allemaal vragen hoe het nu zit.
Dan denk ik: heren, ga eens goed lezen.
-Indien ik zeg dat de dame geen anaal doet, wordt er gevraagd: doet ze ook anaal?
-Indien ik zeg dat we vrijdag om twee uur in Amersfoort komen, wordt er gevraagd, of we niet zaterdag om twaalf uur in Hilversum kunnen komen.
Indien er een dame of een stel aankondigt dat ze naar de EC komen, dan mogen de heren (en daar hoor ik ook bij) blij zijn dat ze aanwezig kunnen zijn op een dergelijk feestje. Indien de dame zich afmeldt en de heer heeft het niet gelezen, omdat hij te laks, of niet geinteresseerd is om het forum te volgen.
Sarinah meldt zich keurig af en krijgt desondanks dit soort commentaar.
Goed lezen door de hitsige heren voorkomt een hoop frustratie bij anderen.....
Ik wens de heren die niet goed lezen veel succes met het lezen van de St Nicolaas gedichten van vanavond.....

Met vriendelijke groet,
Don Roberto
Thor schreef:Die regel stond er acht uur voordat ze er zou zijn toch?Highcolder schreef:Een kort regeltje onder het originele bericht leest niemand; het valt niet op. Ik was al van huis toen het bericht werd geplaatst.
Ook een normale post *en* aangepaste titel zou wat meer opvallen, maar is het originele bericht controlen teveel gevraagd?
Alleen een normale post kan iemand ook ontgaan.