Vanmiddag na een hele lange tijd weer eens een spontaan bezoekje gebracht aan de EC. Helaas was het echt té rustig.....we hebben later nog een 2e poging gedaan en toe was het nóg rustiger.....
Waar was iedereen??
Volgende keer mss toch maar weer een paar pb'tje sturen
roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Ja, een pb is dan een goed idee.
Ik ga wel eens op zaterdagmiddag kijken, maar vaak is er niets te doen.
Soms komt er regen het eind van de winkeldag wel eens een stel binnenwandelen, maar te vaak ook helemaal niet.
Ik woon in Amersfoort, dus als jullie nog eens langskomen, laat maar even weten, dan kom ik ook.
Groet,
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Jan45 schreef:Dus minstens 24 uur van te voren aankondigen dat jullie komen, of wordt het dan weer te druk?
Een aankondiging op het forum zouden we niet doen. Dan krijg je zo'n onoverzichtelijke drukte. Meestal hebben we wel een spannende tijd als we onverwacht binnenvallen. Nu dus niet.
We hebben ook wel eens een paar mannen per PB uitgenodigd en ook dat was erg geslaagd!
Dus dat moeten we mss maar weer gaan doen. Alhoewel ik zelf er niet kapot van ben om ver van tevoren te bedenken wanneer we gaan. Ben meer van het last minute beslissen....anders vind ik het veel te spannend
roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie