Stel met belangstelling voor SM gezocht voor spel met ander

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
antilope
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Stel met belangstelling voor SM gezocht voor spel met ander

Bericht door antilope »

Mijn meesteres en ik willen binnenkort erolica bezoeken om daar een spannend sm spel te spelen. Wij zijn wel exhibitionistisch en het lijkt ons leuk het spel te spelen met een ander stel. Wie is van plan binnenkort een keer te gaan en wil er samen met ons een spannende middag of avond van maken. We willen de afspraak de tweede helft van mei maken.
groet. Als je/jullie meer informatie willen stuur even een pm.
Meesteres S en slaaf R
Mstr_Hans
Contacteer:

Re: Stel met belangstelling voor SM gezocht voor spel met ander

Bericht door Mstr_Hans »

dag meesteres en slaaf,

Ik heb met veel belangstelling jullie advertentie gelezen. Zelf ben ik bisexueel en mijn slaaf ook, dus wij hebben geen voorkeur voor het spelen met mannen of vrouwen. Het maakt ons niet uit, maar het lijkt ons wel leuk om eens een spel met een stel m/v te spelen. Mijn slaaf zou dan een keertje samen met jouw slaaf ons kunnen dienen en de aanwezigen in de cinema.
Voor een geil en exhibitionistisch spel heb ik veel leuke ideetjes die zich zowel binnen als buiten kunnen afspelen en wie weet komer nog nieuwe plannen om vaker samen te spelen. Mijn slaaf is 34, ziet er goed uit, is volledig gladgeschoren en houdt zich aan de regels die ik aan hem heb opgelegd. Zijn fantasie is om nog eens een keer uitgeleend te worden aan een meester of meesteres met een slaaf.

Ik hoop nog van je te horen of we eens samen kunnen afspreken in de cinema.

Gr,
Hans
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: bruinerobbie, Eroticastel, NHDude, Sammiezin en 15 gasten