Stellenavond 9-1-2015

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
ANKE
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Stellenavond 9-1-2015

Bericht door ANKE »

Hoi,

Wij zijn een stel. De man is 24 jaar oud en de vrouw is 20 jaar oud. Wij volgen een tijdje dit forum en lezen vaak leuke verhalen. Graag zouden we dan ook kennis willen maken met Erotic Cinema. Omdat onze interesses niet liggen bij mannen alleen maar meer bij vrouwen en stellen, lijkt het ons leuk om naar een stellen/swingersavond te gaan. Wel zijn we benieuwd of de leeftijden een beetje wisselend zijn. Wij zijn immers (redelijk) jong en zijn bang dat we buiten de boot vallen als de gemiddelde leeftijd beduidend hoger ligt. Niet dat leeftijd een hele belangrijke rol speelt, maar ervaringen/verhalen delen met leeftijdsgenoten vinden wij wel fijn.

Ook zijn we eigenlijk best wel bang om de eerste stap te zetten. Voor ons beide is het nieuw en we hopen dat wat informatie onze vrees kan verminderen.

Wellicht een stel die al vaker is geweest en ons wat informatie wil geven?

Alvast bedankt!
jongejongen
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Stellenavond 9-1-2015

Bericht door jongejongen »

Hey Anke,
Ik was op mijn 18e ook samen met een vriendin van ook 18 naar een stellen avond geweest. Inmiddels ben ik 21 dus het is al een tijdje terug. Toen waren er een stuk of 10 stellen met alle verschillende leeftijden. Ik heb een heerlijke avond gehad waar ik nu nog steeds nog wel eens aan terug denk :roll: Jammer dat ik nu niet meer kan gaan omdat je niet als single man toegang krijgt. Er was toen op die avond nog een ander jong stelletje aanwezig. Het is echt geweldig om zo'n avond mee te maken. Ik hoop stiekem dat ik ooit nog iemand vind om met me mee te gaan :oops:
jongejongen
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door jongejongen »

Je valt trouwens bij eigenlijk niemand buiten de boot als je als jong stel gaat! :lol:
CoupleGooi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door CoupleGooi »

Wij hebben er ook zin in....
Sportief en geil stel, hij 38 NL blond, sportief, zij 36 Latijns, knap en sexy zoekt stel of vrouw.
ANKE
Contacteer:

Bericht door ANKE »

jongejongen schreef:Hey Anke,
Ik was op mijn 18e ook samen met een vriendin van ook 18 naar een stellen avond geweest. ... Toen waren er een stuk of 10 stellen met alle verschillende leeftijden. Ik heb een heerlijke avond gehad waar ik nu nog steeds nog wel eens aan terug denk :roll: ... Het is echt geweldig om zo'n avond mee te maken. ...
Fijn dat jij je ervaring wilt delen. Het lijkt ons in ieder geval erg spannend. En als jij het al geweldig vond, dan moet het goed komen. ;)
CoupleGooi schreef:Wij hebben er ook zin in....
Wij ook! :oops:
Laatst gewijzigd door ANKE op 23 dec 2014 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
jomarstel
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door jomarstel »

Beste Anke.
Wij kunnen je verzekeren dat er zowel jonge als oudere stellen komen naar zo'n avond. Alles mag, niets hoeft. Het is een relaxte avond voor stellen met erotiek. Jullie bepalen zelf hoe ver jullie willen gaan. Je bent niks verplicht en de sfeer is heel relaxed. Wij zijn van plan weer te komen 9 januari. Hopelijk komen er meer stellen, dan wordt het gezellig. Jullie geven aan of jullie iets fijn vinden of juist niet fijn vinden.
ANKE
Contacteer:

Bericht door ANKE »

jomarstel schreef:Beste Anke.
Wij kunnen je verzekeren dat er zowel jonge als oudere stellen komen naar zo'n avond. Alles mag, niets hoeft. Het is een relaxte avond voor stellen met erotiek. Jullie bepalen zelf hoe ver jullie willen gaan. Je bent niks verplicht en de sfeer is heel relaxed. Wij zijn van plan weer te komen 9 januari. Hopelijk komen er meer stellen, dan wordt het gezellig. Jullie geven aan of jullie iets fijn vinden of juist niet fijn vinden.
Fijn om te horen. Wij vinden respect erg belangrijk. Als dat in orde is, dan voelen wij ons vanzelf op ons gemak.

-----

De dag start overigens waarbij de EC open is voor iedereen. Na verloop van tijd sluit de EC voor alleenstaande en blijft het open voor stellen. Wat is een gangbare tijd om te komen? Wij zouden het prettig vinden, dat als wij er zijn er ook een ander stel aanwezig is.
jomarstel
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door jomarstel »

Misschien ontmoeten we elkaar op 9 januari. Groetjes
ANKE
Contacteer:

Bericht door ANKE »

jomarstel schreef:Misschien ontmoeten we elkaar op 9 januari. Groetjes
Zouden we leuk vinden. ;)
molligstel
Leeftijd: 48
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door molligstel »

In december zijn wij de eerste keer daar geweest ontzettend leuke avond gehad.
Hopen 9 janauari ook weer aanwezig te zijn. :roll:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten