uitleg
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
uitleg
beste allen,
ben zelf wel op prive feestjes of buitenlocaties geweest, maar nog nimmer in een sexcinema.......en dat gaat deze week gebeuren.
Maarr...ik heb wel een paar vragen, hoe eea werkt.
Allereerst, je kleding, blijf je dat dragen, berg je dat op, zijn er lockers of kluisjes??
Vervolgens,...mag je overal heen lopen en zomaar kijken?? gaat dat dan in je blootje met handdoek, of altijd in je kelding??
Is de hetero en gay strikt gescheiden, of zijn beiden toegankelijk??
wie o wie kan mij een handleiding of iets dergelijks aanreiking,..maak dank is groot!!!!
ben zelf wel op prive feestjes of buitenlocaties geweest, maar nog nimmer in een sexcinema.......en dat gaat deze week gebeuren.
Maarr...ik heb wel een paar vragen, hoe eea werkt.
Allereerst, je kleding, blijf je dat dragen, berg je dat op, zijn er lockers of kluisjes??
Vervolgens,...mag je overal heen lopen en zomaar kijken?? gaat dat dan in je blootje met handdoek, of altijd in je kelding??
Is de hetero en gay strikt gescheiden, of zijn beiden toegankelijk??
wie o wie kan mij een handleiding of iets dergelijks aanreiking,..maak dank is groot!!!!
-
- Contacteer:
Re: uitleg
Kleding kun je in lockers kwijt (kost 2 euro), maar er zijn er maar een stuk of zes. Je kunt daarna naakt rondlopen als je dat wilt, of een of meer (alle) kledingstukken aanhouden. Neem je zelf een handdoek of badjas mee, kan dat ook, bepaal je helemaal zelf. Gay, bi en hetero loopt allemaal door elkaar, maar als er dames/stellen aanwezig zijn, moet je er van uitgaan dat vrijwel iedereen opeens hetero is. 
Je kunt overal vrij rondlopen, dat wil zeggen in gay of hetero zaaltje, in de darkroom, grote ruimte met bed en glory hole-gedeelte. Kortom, er kan en mag heel veel, zolang je je maar wel aan de normale gedragsregels houdt.

Je kunt overal vrij rondlopen, dat wil zeggen in gay of hetero zaaltje, in de darkroom, grote ruimte met bed en glory hole-gedeelte. Kortom, er kan en mag heel veel, zolang je je maar wel aan de normale gedragsregels houdt.
-
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Dat is nou het mooie in Amersfoort, je gooit een muntje in het kluisje stopt je kleding er in en je kunt de hele middag/avond naakt rond lopen zonder dat je nog naar buiten moet, koffie, blikjes, condoom alles is voor handen. Vind het zelf megageil om naakt te zijn, je ziet ook veel mannen even hun broek laten zaken tijdens de aktie.....
-
- Contacteer:
hoi sekmaster en frank
dank voor jullie reacties, ....het is wel een beetje het sfeertje wat ik had gehoopt.....6 lockers is wel beetje weinig,.....maar goed,...spulletjes in een tas en we komen er ook wel........zijn er verder nog bijzondere dagen,...dat is een topdag, ...valt er niks van te zeggen......??
tips, suggesties altijd welkom
nogmaals dank voor reacties
dank voor jullie reacties, ....het is wel een beetje het sfeertje wat ik had gehoopt.....6 lockers is wel beetje weinig,.....maar goed,...spulletjes in een tas en we komen er ook wel........zijn er verder nog bijzondere dagen,...dat is een topdag, ...valt er niks van te zeggen......??
tips, suggesties altijd welkom
nogmaals dank voor reacties
- Vinroo
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Hoi Arnhemse,
Onze ervaring is dat je het qua bezoekers écht moet treffen...wij lopen meestal ff binnen en als het dan té druk is (als er bv een stel aangekondigd heeft dat ze komen) of juist té rustig....lopen we ff de stad in en komen we later nog een keer weer. En al die keren dat we dat gedaan hebben, werd het uiteindelijk een erg spannend en lekker bezoek!
Veel plezier, mocht je binnenkort gaan!
roos
Onze ervaring is dat je het qua bezoekers écht moet treffen...wij lopen meestal ff binnen en als het dan té druk is (als er bv een stel aangekondigd heeft dat ze komen) of juist té rustig....lopen we ff de stad in en komen we later nog een keer weer. En al die keren dat we dat gedaan hebben, werd het uiteindelijk een erg spannend en lekker bezoek!
Veel plezier, mocht je binnenkort gaan!
roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
-
- Contacteer:
hey vinroo,
wat is in jouw/jullie ogen te druk? en mag je zomaar naar binnen en naar buiten lopen, dan zul je opnieuw entree moeten betalen,..jullie als stel mogen gratis naar binnen en buiten he?
zo een aankondiging is wel leuk, maar dan is het dus megadruk??
alleen gewoon kijken en op geluk is weer spontaner maar om inderdaad iedere x voor zo een gokje naar amersfoort tw tuffen....maar fijn en thanks voor jullie input....nog meer tips trics en of aanwijzigen,..ik hoor t graag

wat is in jouw/jullie ogen te druk? en mag je zomaar naar binnen en naar buiten lopen, dan zul je opnieuw entree moeten betalen,..jullie als stel mogen gratis naar binnen en buiten he?
zo een aankondiging is wel leuk, maar dan is het dus megadruk??
alleen gewoon kijken en op geluk is weer spontaner maar om inderdaad iedere x voor zo een gokje naar amersfoort tw tuffen....maar fijn en thanks voor jullie input....nog meer tips trics en of aanwijzigen,..ik hoor t graag

- Vinroo
- Contacteer:
Hoi!
Wat ik persoonlijk te druk vind, als het overzicht weg is...als je niet meer weet welk lichaamsdeel bij wie hoort
Als stel heb je idd het voordeel dat je in en uit kunt lopen.
Bij een aankondiging op het forum kun je er wel van uit gaan dat het echt druk wordt (zoals waarschijnlijk vanmiddag) en dat doen wij dus ook nooit. Wij houden meestal juist het forum in de smiezen en als er dan niks aangekondigd is, gaan wij (of verklap ik nu ons geheim?
)
Wat we ook nog wel eens doen, is een paar mannen een PB-tje sturen met onze plannen, zodat we wel zeker weten dat er uberhaupt iemand is die hand en span diensten kunnen verrichten of toekijken. (hangt een beetje van de plannen van Vin af
)
groetjes roos
Wat ik persoonlijk te druk vind, als het overzicht weg is...als je niet meer weet welk lichaamsdeel bij wie hoort

Bij een aankondiging op het forum kun je er wel van uit gaan dat het echt druk wordt (zoals waarschijnlijk vanmiddag) en dat doen wij dus ook nooit. Wij houden meestal juist het forum in de smiezen en als er dan niks aangekondigd is, gaan wij (of verklap ik nu ons geheim?

Wat we ook nog wel eens doen, is een paar mannen een PB-tje sturen met onze plannen, zodat we wel zeker weten dat er uberhaupt iemand is die hand en span diensten kunnen verrichten of toekijken. (hangt een beetje van de plannen van Vin af

groetjes roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Aha is dat je geheimVinroo schreef:Hoi!
Bij een aankondiging op het forum kun je er wel van uit gaan dat het echt druk wordt (zoals waarschijnlijk vanmiddag) en dat doen wij dus ook nooit. Wij houden meestal juist het forum in de smiezen en als er dan niks aangekondigd is, gaan wij (of verklap ik nu ons geheim?)
Wat we ook nog wel eens doen, is een paar mannen een PB-tje sturen met onze plannen, zodat we wel zeker weten dat er uberhaupt iemand is die hand en span diensten kunnen verrichten of toekijken. (hangt een beetje van de plannen van Vin af)
groetjes roos

Helaas mis ik toch de live aktie's in de cinema

Dus mocht je nog eens een stel extra handen nodig hebben

Tja op dagen als vandaag is het toch echt heeeeel druk. Op zich wel gezellig maar helaas gaat de prijs dan ook direct een eind omhoog.
Groet,
Mars
- Vinroo
- Contacteer:
@ Mars: Sttttt...
Paar extra handen (ofzo) is nooit weg natuurlijk. Stuur maar ff PB-tje met je fantasie en wat meer over jezelf en wie weet.....maar daar ga ik niet over maar Vin
gr roos

Paar extra handen (ofzo) is nooit weg natuurlijk. Stuur maar ff PB-tje met je fantasie en wat meer over jezelf en wie weet.....maar daar ga ik niet over maar Vin

gr roos
-
- Contacteer:
hey vin en roos
thanks
zal het geheimpje bewaren..
...maar je mag me altijd berichten hoor,.....kom graag kijken en wie weet meer!!!
en inderdaad is een beetje overzicht wel belangrijk!!
thanks,...andere nog tips of trics.....let me know..x
thanks
zal het geheimpje bewaren..

en inderdaad is een beetje overzicht wel belangrijk!!
thanks,...andere nog tips of trics.....let me know..x
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten