Grote jongeren groep
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Grote jongeren groep
Gaan er nog jongens van mijn leeftijd morgen?
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Lijkt me lekker, xtje op jongerendag;) Hilversum of amersfoort heeft mijn voorkeur !
-
- Leeftijd: 24
- Contacteer:
Hilversum zal bij mij ook wel het meest aanspreken...
Maar leuk al deze reacties, en al 1 dame, we gaan de goede kant op
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Ik kan niet wachten...
Maar leuk al deze reacties, en al 1 dame, we gaan de goede kant op

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Ik kan niet wachten...
-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Laatste keer dat ik langs kwam op de jongeren dag waren er geen dames. Ben na een tijdje weer weggegaan.
Welke dames komen er op de jongeren dag ? Ik heb er erg veel zin in, maar wil niet weer voor niets langskomen.
Ik hoor graag reacties.
Welke dames komen er op de jongeren dag ? Ik heb er erg veel zin in, maar wil niet weer voor niets langskomen.
Ik hoor graag reacties.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
- Contacteer:
dat zal je toch nooit van te voren weten. Ik ben een hele tijd terug eens een keer op een jongerendag geweest, toen waren er nog 2 stellen. Stel 1 heeft een rondje gelopen en niks gedaan en stel 2 heeft samen een spelletje gedaan. En ik? Ik was er helemaal klaar voor maar weinig actie geweest.ranstad schreef:Laatste keer dat ik langs kwam op de jongeren dag waren er geen dames. Ben na een tijdje weer weggegaan.
Ik hoor graag reacties.
-
- Leeftijd: 23
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Ja ik ben er dan ook bij, een geile gangbang met zowel jongens als vrouwen..... Daar fantaseer ik al langere tijd over. Ik sluit me wel aan bij geil sletje dat er zeer zelden leuke dames aanwezig zijn van onze leeftijd...laten we datum prikken en max. Leeftijd opgeven en lekker op het grote bed in de cinema te Hilversum gaan geilen 

-
- Contacteer:
Maximale leeftijd wordt lastig denk ik. Weet niet of dit geaccepteerd gaat worden door de ec.
-
- Leeftijd: 30
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Nou ik denk dat ieder wel vrij is van mening om een bepaalde leeftijd aan te geven, maar er worden weleens jongeren dagen door de Cinema zelf georganiseerd waarbij jongeren zelfs geen intree hoeven te betalen onder een bepaalde leeftijd. Misschien is het leuk om op zo'n dag zoiets te bespreken met de liefhebbers. Uiteraard ben ik ook voorstander van ook leuke jonge dames en het lijkt mij zeker spannend eens een keer met lekker sletje te mogen genieten. Ik hoor zoveel opwindende dingen op het forum over haar. Zulke dames zijn echt zeldzaam terwijl je toch zou moeten denken dat er genoeg mooie jonge dames in Nederland te vinden zouden moeten zijn die ook wel zin hebben in wat spannends op zijn tijd, maar niet zo goed durven....ik weet het ook niet...hahaha!
-
- Contacteer:
zoo, heb ik een fan?jongeman30 schreef:Nou ik denk dat ieder wel vrij is van mening om een bepaalde leeftijd aan te geven, maar er worden weleens jongeren dagen door de Cinema zelf georganiseerd waarbij jongeren zelfs geen intree hoeven te betalen onder een bepaalde leeftijd. Misschien is het leuk om op zo'n dag zoiets te bespreken met de liefhebbers. Uiteraard ben ik ook voorstander van ook leuke jonge dames en het lijkt mij zeker spannend eens een keer met lekker sletje te mogen genieten. Ik hoor zoveel opwindende dingen op het forum over haar. Zulke dames zijn echt zeldzaam terwijl je toch zou moeten denken dat er genoeg mooie jonge dames in Nederland te vinden zouden moeten zijn die ook wel zin hebben in wat spannends op zijn tijd, maar niet zo goed durven....ik weet het ook niet...hahaha!
Het verschil tussen mij en de andere meisjes is dat ik al jaren actief ben en er schijt aan heb dat ik al met heel veel mensen geneukt heb. Dit weet niemand natuurlijk. De jonge meisjes van tegenwoordig durven niet goed ivm ouders, niet alleen durven en niet weten hoe of wat. Ook is het erg lastig om gewoon te zeggen wat je wel wilt en niet wilt en om goed je punten aan te geven. Als iemand bij mij verder gaan dan dat ik wil zeg ik meteen nu ophouden of ik leg je ballen om. Hebben jullie dat ooit een ander meisje horen zeggen?

maar, aankomende jongerendag in hilversum?
-
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Nou je naam komt nog wel eens voorbij op t forum, en ik moet zeggen dat ik ook wel benieuwd naar je benzoo, heb ik een fan?
Het verschil tussen mij en de andere meisjes is dat ik al jaren actief ben en er schijt aan heb dat ik al met heel veel mensen geneukt heb. Dit weet niemand natuurlijk. De jonge meisjes van tegenwoordig durven niet goed ivm ouders, niet alleen durven en niet weten hoe of wat. Ook is het erg lastig om gewoon te zeggen wat je wel wilt en niet wilt en om goed je punten aan te geven. Als iemand bij mij verder gaan dan dat ik wil zeg ik meteen nu ophouden of ik leg je ballen om. Hebben jullie dat ooit een ander meisje horen zeggen?![]()
maar, aankomende jongerendag in hilversum?

Ik ga sowieso proberen as jongerendag er te zijn, dan wel vroeg waarschijnlijk. Wie weet zie ik je daar?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast