wat leuk al deze reacties! wij (vrouw 22, man 26) willen er maandag ook graag bij zijn

maar vanaf 1500 pas! wij hebben al wat ervaring met de ec en wat avontuurtjes hierbuiten beleefd maar nog nooit naar de jongerendag geweest omdat er vaak veel oudere mannen zijn! ik (vrouw) ben sportief en 173cm. geschoren heeft mijn voorkeur maar een beetje (BEETJE!) haar is ook niet erg. schoon en fris (zorg er ook voor dat je van te voren mss even een kauwgompje kauwt

) zijn MUSTS! zoals lekkersletje ook vindt, ik wil alleen maar stijven pikken...geen slappen dus allllllsjeblieft!
voor komende maandag wil ik voornamelijk echt goed geneukt worden (en wel ALTIJD safe!). pijpen doe ik mss, maar dat ook MET condoom en alleen bij mannen die IK wil pijpen..niet zomaar iedereen. beffen, neuken en vingeren (schone handen svp!) mag, maar anaal mag NIKS NIKS NIKS! maar maandag wil ik het liefste neuken...neuken>beffen! zoenen doe ik wel, maar ook alleen met leeftijdsgenoten en als ik er echt zin in heb (dat merk je wel

). als ik iets niet wil, zeg ik gewoon nee of duw ik jou/je handen weg. ik vind het ook HEERLIJK om aan de kruis vastgebonden te zijn, dus wie weet zit dat er maandag ook in

mijn MAX leeftijd is 35...wie daar boven zit, sorry maar dat is voor mij te oud! hoop dat het een leuke middag wordt...heb er zin in! xxx