Wij waren zaterdagmiddag om 1615uur in de HE-bios.
Wat daar gebeurde was bij de beesten af.
zie 'stel zaterdag 29-5
bij de beestenaf
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Re: bij de beestenaf
Beste Marcel,
Wat valt er dan nog aan toe te voegen.
Voor ons was het een zeer grote tegenvaller.
Groeten
Wat valt er dan nog aan toe te voegen.
Voor ons was het een zeer grote tegenvaller.
Groeten
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Hoi luitjes,
Had ik het dus toch goed gezien, (ik stond voor jullie, rechts voorin in de HE bios)
Vond het ook echt niet kunnen en was er nog eerder weg als jullie.
Naar mijn mening waren er teveel mannen die echt te ego waren, vooral die ouwe gast die gelijk plat op z'n rug tussen d'r benen ging liggen likken, ongehoord.
Jammer dat jullie zo'n slechte ervaring hebben opgedaan, aan de ambiance van EC kan het niet liggen hoor!
Ik zou zeggen geef het een 2e kans en kom een keer onaangekondigd (wel even kijken of er geen ander stel zich heeft aangekondigd)
Wedden dat het dan wel een -geile- ervaring gaat worden. Enne.... gewoon zeggen natuurlijk als het jullie niet aanstaat!
Oja.... je mag me natuurlijk altijd uitnodigen via PB
Je zag er lekker uit hoor!
Cheerio!
Had ik het dus toch goed gezien, (ik stond voor jullie, rechts voorin in de HE bios)
Vond het ook echt niet kunnen en was er nog eerder weg als jullie.
Naar mijn mening waren er teveel mannen die echt te ego waren, vooral die ouwe gast die gelijk plat op z'n rug tussen d'r benen ging liggen likken, ongehoord.
Jammer dat jullie zo'n slechte ervaring hebben opgedaan, aan de ambiance van EC kan het niet liggen hoor!
Ik zou zeggen geef het een 2e kans en kom een keer onaangekondigd (wel even kijken of er geen ander stel zich heeft aangekondigd)
Wedden dat het dan wel een -geile- ervaring gaat worden. Enne.... gewoon zeggen natuurlijk als het jullie niet aanstaat!
Oja.... je mag me natuurlijk altijd uitnodigen via PB

Je zag er lekker uit hoor!
Cheerio!
Wie heeft er plaats voor m'n DIKKE vriend?
-
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Dear Jolanda en Bert,
sorry that you had such a terrible experience. I would suggest maybe trying to meet in a more public place without any 'accomodations'. A bar for example. There you can meet people and see if you would be interested in organizing something with them (a small gang bang, as it were). Unfortunately, placing an announcement in a public forum (and to have even worse luck by placing it at the same time others are planning to meet) will invite a lot of people to just show up.
sorry about that
Aamd
sorry that you had such a terrible experience. I would suggest maybe trying to meet in a more public place without any 'accomodations'. A bar for example. There you can meet people and see if you would be interested in organizing something with them (a small gang bang, as it were). Unfortunately, placing an announcement in a public forum (and to have even worse luck by placing it at the same time others are planning to meet) will invite a lot of people to just show up.
sorry about that
Aamd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten