Eerlijk gezegd ben ik het helemaal eens met wat roos verteld.
Ook wij komen regelmatig in de erotic, een prima zaak, schoon, fris, netjes en over het algemeen keurige mannen, die pas mee gaan doen als ze op welke manier dan ook een teken krijgen om mee te doen.
Voor jullie was het schrikken maar ja wat wil je ook, als er een stel (een bdsm stel nog wel) een aankondiging heeft gedaan om te komen en voor alles in is mits 100% safe, dan is het mijns inziens niet meer dan logisch dat daar erg gewillige mannen op afkomen en dat is ook precies wat dat stel graag wil....
Voor jullie kwam dit erg onverwacht en ik kan me voorstellen dat je ervan schrikt, maar zo heeft ieder zijn ding.
Je had je inderdaad gewoon kunnen afzonderen, en ik verzeker je dat je dan een paar erg lekkere mannen mee had gehad, ...toch Gooshflash.., Biuwe....hihi ???? ...... dus...gewoon andere ruimte zoeken en duidelijkheid naar de mannen toe. NEE is nl. echt NEE!!!
Als ik jullie was zou ik het zeker nog een kans geven, want dat is de erotic zeker waard......
Jammer om gelijk al aan te geven om niet meer te komen, het kan er juist zo heerlijk genieten zijn.
En wij zijn ervaringsdeskundigen

Dus....kom op geef het nog een kans.. en ehhh niet vermelden op het forum, anders heb je echt een stormloop.....
En de toevallige bezoekers boffen dan gewoon.
groetjes en doen he!!
sue en Lee