every man s dream
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 99
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: every man s dream
Elke,
Tja ze hebben gelijk, je bent een droom.
Ik kijk er nog steeds naar uit keer (als het weer warm weer is) op het balkon te sexen,
Maar herhaling van matras sessie waarbij ik
Je heerlijk mocht rimmen eh later likken,
Terwijl je komt werd gevuld, ik zijn ballen steeds tegen mijn hoofd voelde
Jouw mond om mijn schacht....
Wanneer kom je weer.....
Ben er graag bij
Xxx
PS kijk de film maar terug dat weet je wie ik ben
Tja ze hebben gelijk, je bent een droom.
Ik kijk er nog steeds naar uit keer (als het weer warm weer is) op het balkon te sexen,
Maar herhaling van matras sessie waarbij ik
Je heerlijk mocht rimmen eh later likken,
Terwijl je komt werd gevuld, ik zijn ballen steeds tegen mijn hoofd voelde
Jouw mond om mijn schacht....
Wanneer kom je weer.....
Ben er graag bij
Xxx
PS kijk de film maar terug dat weet je wie ik ben
-
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
ik neem je achterlangs en ga rustig in en uit; jij ademt zwaar
ik ga iets sneller en iets dieper; jij steunt
ik ga snel en diep; jij begint te kreunen
ik ga 18cm diep, mijn buik kletst tegen jouw billen; je kreunen lijkt wel schreeuwen
je partner vind het prima
ik ga iets sneller en iets dieper; jij steunt
ik ga snel en diep; jij begint te kreunen
ik ga 18cm diep, mijn buik kletst tegen jouw billen; je kreunen lijkt wel schreeuwen
je partner vind het prima
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 58
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Dat lijkt mij ook heel erg geil. geneukt worden door Elke met een voorbind dildo en tegelijk afgetrokken worden. pffffCumlover026 schreef:Lijkt me ook wel ns geil als er n hele rij mannen klaarliggen op hun rug, benen omhoog en dat die om de beurt allemaal geneukt worden door elke met n lekkere dubbele voorbind en zij ze dan tegelijkertijd aftrekt tot ze heftig klaarkomen. Neuken en rukken tegelijk en dat zij dan t zaad van ze aflikt. En zo de hele tij afwerkt en er steeds nieuwe gaan liggen. En door de dubbele voorbind komt me zelf natuurlijk ook lekker vaak klaar.

-
- Leeftijd: 37
- Contacteer:
maar een keer helemaal alleen met jou Elke lijkt mij ook fantastisch hoor fantasieën genoeg nog om geil waar te maken hoor POWERSEXBABE
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 34
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
beetje egoïstisch girlcrazy, gelukkig is elke meer voor hard stevig en hoe meer lullen Hoe beter en geiler.
evengoed leuke topic en wie weet kom jij geile elke eens een keer naar Hilversum of Amersfoort voor een paar lekkere dp s... Misschien wil je een keer een double anaal doen elke, moeilijk maar wel geil toch.
evengoed leuke topic en wie weet kom jij geile elke eens een keer naar Hilversum of Amersfoort voor een paar lekkere dp s... Misschien wil je een keer een double anaal doen elke, moeilijk maar wel geil toch.
-
- Leeftijd: 37
- Contacteer:
hahaha sorry idd maar van lekkere geile meiden zoals Elke word je af en toe hebberig en gretig he maar idd Elke is gek op heel veel geile pikken om haar heen en de pikken zijn ook gek op Elke
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Wow Elke,
zou het geil vinden om je als een trein helemaal af te neuken. De ene pik er uit en hop de volgende er weer in (of je kutje of je kontje).
Of wat denk je van een heerlijke DP, lekker een harde lul in je kutje en 1 in je kontje. Je voelt ze lekker heen en weer gaan, als je om je heen kijkt zie je al die stijve pikken die voor jou nog gaan komen. Je voelt weer een man spuiten over je tieten en ondertussen voel je een pik klaarkomen diep in je kutje (voel hem eens lekker).
Of een keer naar een TV/Trans dag om je daar lekker te laten nemen....
Als je binnenkort weer komt ga ik ook zeker proberen ook te komen , want je bent en blijft een lekkere geile zaadslet
zou het geil vinden om je als een trein helemaal af te neuken. De ene pik er uit en hop de volgende er weer in (of je kutje of je kontje).
Of wat denk je van een heerlijke DP, lekker een harde lul in je kutje en 1 in je kontje. Je voelt ze lekker heen en weer gaan, als je om je heen kijkt zie je al die stijve pikken die voor jou nog gaan komen. Je voelt weer een man spuiten over je tieten en ondertussen voel je een pik klaarkomen diep in je kutje (voel hem eens lekker).
Of een keer naar een TV/Trans dag om je daar lekker te laten nemen....
Als je binnenkort weer komt ga ik ook zeker proberen ook te komen , want je bent en blijft een lekkere geile zaadslet

-
- Leeftijd: 29
- Contacteer:
Hoi elke ,heel veel goede dingen al van je mogen horen en lezen, zelfs van ec leiding hehe !! Ik heb teveel fantasien die ik graag met je zou willen delen en beleven !!
Ben zeeer ruimdenkend en voor bijna alles in !! Lijkt me geil jou mondje kontje en kute voelen en proeven !! Wat me ook geil lijkt is als je bv genomen wordt in je kontje in de douche dat je dan mij een lekkere golden shower geeft hmmm , en uiteraard jou doorgeneukte aarsje en kutje likken lijkt me heerlijk en jou mij sperma in je gezicht te spuiten yammie !! Ben nu geil gwordeen daus ga lekker aftrekken en fantaseren over jou !!
Kuss paolo
Ben zeeer ruimdenkend en voor bijna alles in !! Lijkt me geil jou mondje kontje en kute voelen en proeven !! Wat me ook geil lijkt is als je bv genomen wordt in je kontje in de douche dat je dan mij een lekkere golden shower geeft hmmm , en uiteraard jou doorgeneukte aarsje en kutje likken lijkt me heerlijk en jou mij sperma in je gezicht te spuiten yammie !! Ben nu geil gwordeen daus ga lekker aftrekken en fantaseren over jou !!
Kuss paolo
-
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Super geil: Mooie themadag, de Elke dag. Naakt verplicht...... 

Just Relax.....
Gebruikers op dit forum: Lara 81 en 12 gasten