Bedankt voor jullie hulp vandaag mannen!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
MevrouwJo
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bedankt voor jullie hulp vandaag mannen!!

Bericht door MevrouwJo »

Ik wil graag alle aanwezige mannen bedanken voor hun medewerking vanmiddag . Mijn slaaf heeft goed kunnen ervaren wat het is om als bezit van zijn Meesteres eens als geile pijpslet aangeboden te worden.
Aan het kruis gestaan, op knieën door de cinema gekropen, geneukt naast mijn kreunende sletje, geslagen, misbruikt.......
Precies zoals bij een slaaf hoort die gecorrigeerd moet worden.
Pikken pijpen, kutje likken, en kontje aanbieden.
En speciaal voor deze dag..... Chocostick bijten ;-) Erik bedankt :-)

XX
Mevrouw Jo
Loodgieter
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Bedankt voor jullie hulp vandaag mannen!!

Bericht door Loodgieter »

Mevrouw Jo ongehoorzame dame en m'n lekkere Sletje
Fijn dat jullie er waren vanmiddag , het was een heerlijke geile boel.
Waar wij mannen heerlijk van genoten hebben , zal morgen even een verslagje schrijven , over hoe sletterig en ongehoorzaam jullie je gedragen hebben.

Gr. Loodgieter.
Justme52
Geaardheid: bi
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Justme52 »

Ik kan alleen maar beamen dat het een bijzonder geile middag was. Niet alleen jij, de domina met haar slaaf maar als verrassing ook nog je slavin... Heb dan ook mogen ervaren om haar beide gaatjes lekker te vullen. Ongelofelijk te voelen hoe heerlijk nat je slavin werd. (Heeft zij hier ook een account? Kan ik haar bedanken!!) Jou slaaf weet inmiddels wel weer wie zijn meesteres is. Ovela gebruikt zeg..van gloryhole tot kruis.. Was een fantastisch decor in de darkroom, pijpende en neukende mannen en vrouwen,... Wel mag EC wat aandacht besteden aan het kleding protocol..fetish is fetish en daar hebben we veel mogelijkheden in maar een katoenen herenboxer heeft niets met fetish te maken en daar liepen toch ook de nodige heren in...
Eroticcinema A'foort
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema A'foort »

jusme52,

Het was gister inderdaad een succesvolle en drukke dag , mede door natuurlijk deze spannende domina en de 2 andere dames die actief aanwezig waren. Ik zag dan ook bijna iedereen met een grote glimlach de cinema verlaten. EroticCinema probeert de Dresscode van de Fetishdag zo goed mogelijk na te laten leven , om het voor iedereen spannend te houden .
Bij meerdere rondes in de Cinema is mij waarschijnlijk door de drukte niet opgevallen dat er misschien een ENKELING toch in zijn normale ondergoed gelopen heeft (aan de verslagjes/reacties te zien heeft dit de spanning niet mogen drukken).

Zoals vele malen eerder gezegd mocht je als bezoekers iets ongebruikelijks zien meld dit aan de balie zodat wij gelijk actie kunnen ondernemen en NIET achteraf op het forum.

Al met al was het een geslaagde dag voor velen en moet ik erbij zeggen dat ondanks de drukte de ruimtes ZEER netjes ACHTERGELATEN ZIJN!

Erwin, EroticCinema Team
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten