Ik zou wel eens naar de naakt/ naturistendag willen, maar vroeg me af hoe dat gaat. Wat doe je met je kleren bijvoorbeeld? En is het overdag en 's avonds? Iedereen in lingerie of naakt? Ik ben ook benieuwd of het druk is en of er nog piekmomenten zijn.
Hoop graag iets te horen. Bedankt alvast! En misschien tot morgen...
J
Naaktdag - wat te verwachten?
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: Naaktdag - wat te verwachten?
Hoi, naaktdag is een vrij drukke dag bij EC Arnhem. Elke donderdag is tegenwoordig naaktdag. Meesten helemaal naakt, sommigen in sexy underwear. Het is vrijheid blijheid daarzo. Mijn ervaringen die dag zijn in ieder geval fantastisch! hihi
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 24
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Stefke1970 ik ben morgenmiddag als het goed is ook van de partij.
Het is mijn eerst keer in Arnhem, wat is jou ervaring van de naaktdagen in Arnhem?
Waarschijnlijk ben ik tussen 13:30 en 14:30 in de cinema in Arnhem tot ongeveer 16:30-17:00.
Hopelijk komen er nog een paar lekkere vrouwen/stellen morgen die de boel eens heerlijk op geilen.
Misschien tot morgen.
Het is mijn eerst keer in Arnhem, wat is jou ervaring van de naaktdagen in Arnhem?
Waarschijnlijk ben ik tussen 13:30 en 14:30 in de cinema in Arnhem tot ongeveer 16:30-17:00.
Hopelijk komen er nog een paar lekkere vrouwen/stellen morgen die de boel eens heerlijk op geilen.
Misschien tot morgen.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Hoe geil is de naaktdag? Ik wil me graaf helemaal suf laten neuken vanavond en onder laten spuiten. Echt zin in veel grote harde spuitpalen. Maar wel lekkere mannen, beetje van mijn leeftijd. Geen opa's, bierbuiken, mensen die niet fris ruiken en overbehaard. Is dat dan kansloos? Of komen er wel lekker veel aantrekkelijke verzorgde wat jongere neukers? Ik ben evt rond 18u te komen tot....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten