Vraagje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
patrick1
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door patrick1 »

Makkelijke tip:

Stop met drinken en roken! Kijk met respect naar je vrouw en zie haar goede punten!

Patrick (zonder vriendelijke groet in dit geval!)
Black
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Bericht door Black »

Je noemt haar jouw vriendin en daar komt volgens mij (als je volwassen bent) meer voor kijken dan alleen lichamelijke aantrekkelijkheid. Jouw verminderde libido kan een lichamelijke reactie zijn op het feit dat je ook geestelijk weinig tot niets meer voor haar voelt en/of op andere gebieden emotioneel in de knel zit. De meest natuurlijke oplossing volgens mij is om niet op deze wijze door te gaan met op een negatieve manier naar je vriendin te kijken maar om professionele hulp te zoeken voor ook je andere problemen (drank en roken). In het uiterste geval is het misschien veel beter en eerlijker tegenover je vriendin om wat je hier schrijft met haar te bespreken zodat jullie er samen uitkomen of daaruit, hoe pijnlijk dan ook, conclusies te trekken.
Zwart maar zeker niet zwartgallig en als ik onsterfelijk zou zijn, zou ik de dood uitvinden om nu plezier te kunnen beleven aan het leven. Leef vooral nu want seks na je 90ste is als biljarten met een stuk touw
trymeout
Geaardheid: bi
Leeftijd: 52
Contacteer:

Bericht door trymeout »

Eens temeer blijkt dat het, ten opzichte van alle andere zoogdieren, sterk doorontwikkelde brein van de mens alleen maar ellende brengt.
Ooit een konijn bij een sexshop gezien voor libidogoedjes omdat zijn vrouwtje hem niet sexueel prikkelt? Neen, het barst namelijk van de konijnen. Helaas, bij ons heet dat dan ontrouw en wij hebben zelf bedacht dat dat slecht is! Wat zijn wij toch......
slim of dom?
Toegegeven; hier heb je natuurlijk ook niets aan maar ik wou 't effe kwijt.
Diederik
Lady Humpalot
Contacteer:

Bericht door Lady Humpalot »

Beste Contio,

Het lijkt me zinnig om te reageren vanuit het standpunt van een dame van formaat wiens wederhelft daar ook niet gecharmeerd van was.
Na 30 jaar geprobeerd te hebben iemand er van te overtuigen dat er meer is dan alleen de buitenkant. Heb ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik bij de eerste keer dat mijn ex zich uitsprak over zijn voorkeur voor slank, niet gewoon ben opgestapt. Dat had mij veel leed kunnen besparen.
Maar nee, ik bleef. Ik wilde hem en mezelf bewijzen dat liefde alles overwint.
De laatste 20 jaar van onze relatie hadden we nauwelijks nog sex. Gebrek aan belangstelling. Ik heb vele zinloze pogingen gedaan om het "lek" boven water te krijgen. Een volledig geknakt zelfvertrouwen en veel meer kilo's uit onvrede dan nodig was later, wil ik je wel toeroepen; wees in vredesnaam eerlijk!!
Hou jezelf en haar niet voor de gek. Ook niet uit de behoefte niet te willen kwetsen. Wat je nu doet is ook kwetsend.

Niet begeerd te worden, sloopt je zelfvertrouwen. En je kan nog zo goed je best doen, zoiets weet een vrouw gewoon. Ze is zich meer dan bewust van haar omvang en voelt donders goed aan waar de schoen wringt.
Het is niet nodig ook om te doen alsof uit bescherming. Er zijn meer dan genoeg mannen die een volle vrouw juist heerlijk vinden.
Gewaardeerd worden is een levensbehoefte, voor iedereen. Geef haar de kans iemand te vinden die haar wel ziet zitten.

Mijn ex heeft spijt dat hij zich blindstaarde op mijn omvang en weet nu heel goed wat hij mist. Helaas is er voor hem geen weg terug. Ik zou willen dat hij veel eerder de moed had gehad zijn voorkeur onder ogen te zien. Zodat ik niet de beste tijd van mijn leven in een verloren zaak zou hebben geïnvesteerd.

Uiteraard is dit mijn visie, gebaseerd op mijn eigen ervaring. Daarmee is niet gezegd dat het voor iedereen in vergelijkbare situatie hetzelfde is. Maar toch leek het mij belangrijk dat je weet hoeveel schade je kunt aanrichten door te denken de schade te beperken, als je begrijpt wat ik bedoel.

Tijd voor een timeout en wat soulsearching, lijkt me...

Lady Humpalot

p.s.: Met mijn zelfvertrouwen is het gelukkig weer helemaal goed gekomen nu ik dankzij de toewijding en ruimdenkendheid van mijn geliefde Sir hele andere ervaringen heb opgedaan en nog steeds op doe :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Lady Humpalot op 04 jun 2010 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
sexy-boy1
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door sexy-boy1 »

Waarom gaan jullie niet lekker met zn 2'en naar de sportschool???
Dan valt zij af als ze goed bezig is en dan kan je haar weer aantrekkelijk gaan vind.
En jij doet dat wat aan je gezondheid door te trainen want als je een trainings schema krijgt, dan moet je je ook daaraan houden dus geen Alcohol meer maar roken....ik zeg niet dat het goed is maar je kan blijven roken dat is geen probleem.

Ik denk dat je gewoon uitgekeken bent op je vriendin en dat er geen spanning meer is tussen jullie en daarom dat je ook geen stijve meer kan krijgen.
Zoals je weet....als een man een meid lekker vind dan zal die een stijve krijgen ja of nee ;)
dani
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door dani »

contio schreef:Lieve lezers,

ben een man van vijfenveertig. Zie er niet slecht uit. Heb een leuk leven, maar merk dat mijn erectie en sperma hoeveelheid afneemt. Drink alcohol en rook teveel! Daarmee ook een verminderd libido. Koop daarom zo nu en dan eens Libido Forte ( kost: 44,90, bij Erotica ) om nijn vriendin eens te verwennen.... Ze is vrij dik en niet bepaald, met de nadruk op bepaald, mijn ideaal. Hou van slank en met kleine borsten. Vind die pillen een uitkomst, maar zoek het ook natuurlijker. Wie een tip?
zowiezo stop met paffen en zuipen...................
en daarbij
je vriendin kan niet je niet helpen dat je geen erectie en sperma levert........das je eigen fout.......
en ik snap al niet dat je vriendin hier te proppen zet om haar beeld......
schrijf dat neer
man amper sperma wil meer of zo.................
sorry ik kan niet snappen hoe je om tips vraagt terwijl je het antwoord al weet.
en pillen zijn voor tijdelijke oplossings niet voor altijd.......
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten