Lekker sletje is er vanmiddag!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
paalfacial
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Lekker sletje is er vanmiddag!

Bericht door paalfacial »

Oja stuur maar een pb
joey
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 34
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door joey »

teveel slap geouwehoer door meestal zielige mannetjes die in het normale leven zich al niet kunnen gedragen dus laat staan in een omgeving waarin zij denken dat de vrouw die dit leuk vind om te doen zuch maar moet aanpassen aan hun beperkte en bekrompen egoïstische geesten.

lekkersletje. tip. schrijf mensen die je denkt ok te vinden in een pb dan weet je voor t grootste gedeelte waar je aan toe bent.
succes joey.
lekkersletje
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
Contacteer:

Bericht door lekkersletje »

joey schreef:teveel slap geouwehoer door meestal zielige mannetjes die in het normale leven zich al niet kunnen gedragen dus laat staan in een omgeving waarin zij denken dat de vrouw die dit leuk vind om te doen zuch maar moet aanpassen aan hun beperkte en bekrompen egoïstische geesten.

lekkersletje. tip. schrijf mensen die je denkt ok te vinden in een pb dan weet je voor t grootste gedeelte waar je aan toe bent.
succes joey.
Lieve joey, ik ben iemand die het een sport vindt om zoveel mogelijk pikken op een middag te krijgen. Dit red ik helaas niet met pbtjes.. donderdag of vrijdagmiddag de herkansing, afhankelijk van wanneer de mensen kunnen van wie ik weet dat ze kunnen neuken.
DonRoberto
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door DonRoberto »

Wat een schande!!! Lekker sletje is een fantastische slet! De kenners weten wat ze wil en hebben supergeile feestjes met haar meegemaakt. Er zijn weinig sletjes die zo onbevangen en vrij een feestje kunnen vieren als zij!! Fantastisch!

Toch wordt hier het feest weer verknald en verziekt door sfeerbedervende, kijkende, zielige mannetjes.... Ter info: Voor degene die ooit probeert om ongevraagd mijn sletje poppers te geven: maak vooraf een afspraak bij de kaakchirurg! Onvergeeflijk!! Ook de bi-man die blijft aanhouden: wanneer accepteer je nee als antwoord?? Ik maak steeds meer mee dat mannen niet luisteren indien gezegd wordt dat iets ongewenst is, iets niet te doen of ergens te stoppen. Realiseren jullie je dat je her daarmee verpest en verziekt voor anderen? Als ik al begeleider nee zeg, dan is het nee! Eikels die dan doorgaan moeten dan niet raar staan te kijken dat ik je hand wegduw en je aanpak. Een tweede keer nee is er een teveel en een derde is vragen om ruzie!

Als ik met een van mijn sletjes naar de EC kom, dan willen ze hard afgeneukt worden en stevig misbruikt worden als lustobject. Niks meer, maar zeker niks minder!! Alleen zijn er steeds minder mannen die dit durven te doen omdat er bij een aankondiging 15 man met hun handen in hun zakken staan toe te kijken en daarmee de sfeer volledig verpesten. Prima dat je wilt toekijken, maar houdt minimaal 5 meter afstand zodat je niet de actieve neukers blokkeert! Veel Dominanten nemen hun sletjes niet meer mee naar de EC vanwege dit sfeerverpestende gedrag!

Binnenkort ga ik met lekker sletje naar de EC. Voor alle mannen die hun oren vol met smurrie hebben: nee is nee! En voor alle kijkers: geef actieve mannen de ruimte! Dan zorgen lekkersletje en ik voor een onvergetelijke en geile orgie....

Groet,

Don Roberto
AlexP
Leeftijd: 29
Contacteer:

Bericht door AlexP »

Well spoken. Hoop op veel actieve neukers voor dit lekkere sletje. Zelf kan ik helaas moeilijk overdag. Maar als ik ooit de kans krijg kom ik haar zeker hard doorneuken. Veel plezier en maak er met elkaar een geil feest van!
Mr Marshall
Leeftijd: 42
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Mr Marshall »

AlexP schreef:Well spoken. Hoop op veel actieve neukers voor dit lekkere sletje. Zelf kan ik helaas moeilijk overdag. Maar als ik ooit de kans krijg kom ik haar zeker hard doorneuken. Veel plezier en maak er met elkaar een geil feest van!
Ik sluit mij bij AlexP aan! :mrgreen:

Ik vind verder: wat DonRoberto schrijft en beschrijft, moet iedereen goed in de oren knopen. Eigenlijk zou hij dit allemaal niet hoeven te zeggen. Waar is het respect voor elkaar gebleven? :o

Het lijkt mij verder een goed werkbare afspraak: kom je alleen om te kijken? Hou dan ruim afstand, zodat de dame en de actieve neukers goed hun gang kunnen gaan! 8-)

Ik hoop dat veel Dominanten hun lust-sletjes blijven meenemen naar de EC! ;)
boy1993hilversum
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door boy1993hilversum »

Helaas ik lees het nu pas.. anders hadden we er een lekker feestje van gemaakt! 8-)
bottomsletje1993
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door bottomsletje1993 »

Erg zonde om te lezen dit. Nee krijgen en tòch ja doen, dat is letterlijk verkrachting. En niet 'kinky' verkrachting, maar iemand seksueel misbruiken tegen hun wil verkrachting. Kun je makkelijk over doen, maar zo is het gewoon, en je verpest er een hoop mee. Niet alleen voor de mannen die haar nu zijn misgelopen, maar zeker voor haar.

Je zou denken dat mannen in het algemeen een stuk respectvoller zouden zijn. Er zijn niet veel vrouwen die zich zo aanbieden, en als het zo moet dan kan ik ze geen ongelijk geven.

Waarom is het voor veel mannen eigenlijk zo moeilijk om ruig en dominant, maar tegelijkertijd ook respectvol en dankbaar te zijn? Vraag me dit serieus af.

p.s. Sorry als ik hier nu tegen een dood paard schop, maar ik kan me hier echt boos om maken...
Piemels!
Chris Meister
Leeftijd: 26
Contacteer:

Bericht door Chris Meister »

Lekker sletje ... is er nog een herkansing vandaag of morgen voor degene die wat gemist hebben maandag??
bottomsletje1993
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door bottomsletje1993 »

Chris Meister schreef:Lekker sletje ... is er nog een herkansing vandaag of morgen voor degene die wat gemist hebben maandag??
Geen fatsoenlijk woord in het Nederlands hiervoor, dus dan maar zo:

"Entitlement: the feeling or belief that you deserve to be given something (such as special privileges)"
Piemels!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten