Onverwachte geile ervaring vanmiddag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Onverwachte geile ervaring vanmiddag

Bericht door Benno2 »

Zomaar even de EC ingegaan vandaag. Zoals gebruikelijk vrij druk met naakte mannen.
Uit de darkroom kwamen spannende geluiden. Dus maar even uitgekleed en spullen opgeborgen.
Er hing een sub in de sling die door door haar dom flink gevingerd werd. Ze kwam aan de lopende band spuitend klaar. Er moesten telkens tissues aan te pas komen.
Ze had een halsband om met een ketting eraan.

Er stonden een aantal mannen omheen, maar niemand deed mee met het spel. Ik dacht dat het stel misschien had aangegeven dat ze daar geen behoefte aan hadden.
Toen waagde een van de mannen zich er toch aan om een van de borsten van de sub te strelen, maar hij werd door haar meteen afgeweerd.
De dom zei: je mag van alles doen, als je het maar eerst vraagt. Dat leek mij heel duidelijk.
Op een gegeven moment zei hij dat het best vermoeiend was, al dat gevinger en hij nam een stap terug.
Ik vroeg of ik het even over mocht nemen en dat vond hij prima.

Al snel had ik er twee vinger ingestopt en ook mij lukt het vrij snel om haar spuitend te laten klaarkomen... een keer of 3, 4. Ook ik had de tissues nodig om niet uit te glijden.
De sub ging haar nu neuken, maar na een tijdje hield hij op. Ik vingerde haar nog eens klaar en toen vond ik het tijd om haar te neuken. Ik deed een condoom om en toen zei de dom tegen zijn sub: "Oh ja, je mag niet klaarkomen!"
Dat was behoorlijk tegen dovemansoren gezegd, wat ik was nog geen 30 seconden bezig, of ze kreunde: "Te laat!".

Ik ging door met neuken en ook nu weer bleef ze maar klaarkomen. Mijn kruis en benen waren kletsnat en het sopte dat het een aard had.
Voor "straf, omdat ze toch was klaargekomen spoot de dom het mondje van zijn sub vol, terwijl ik haar bleef doorneuken.
Na afloop vroeg hij aan haar: "Hoeveel keer ben je klaargekomen?", "Vijf keer", zei ze, "De keren dat ik gevingerd werd niet meegerekend".

Wat ik opvallend vond was dat geen van de andere aanwezige mannen aan het spel meedeed.
Ik heb er van genoten en vond het supergeil. Hoop ze nog eens tegen te komen.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
frankvanwielen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Onverwachte geile ervaring vanmiddag

Bericht door frankvanwielen »

Superleuk Benno!

En well done. Alleen maar kijken is ook zo wat. Veel dames zoeken doeners en het valt me op dat zelfs bij de mooiste vrouwen de mannen erg afwachtend zijn. Zelfs als deze vrouwen er om vragen geneukt te worden.

:D

Fijne weekend allemaal!

Frank
Try me, you'll love it! :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten