Hallo allemaal,
Ik wil graag dat mijn vriend met een paar mannen seks heeft. Mannen die groot geschapen zijn en zin hebben om hem eens lekker te neuken zoek ik. Ik wil dat hij andere mannen moet pijpen en dat hij door verschillende mannen geneukt worden. Dat hij omstebeurt door een aantal mannen hard gepakt wordt. Ik ben er wel bij en zal hem in het begin pijpen maar daarna wil ik graag toekijken hoe jullie hem lekker pakken. Ik wil ook graag dat jullie dan klaarkomen in zijn mond zodat hij zijn mond vol heeft en dat hij alles moet doorslikken. Het pijpen gebeurd dan zonder condoom, neuken met condoom. Ik wil graag dat hij hard genomen wordt in zijn mond en kontje. Wel van te voren de afspraak maken dat als er nee gezegd wordt het ook niet gebeurd.
Hij is 23 jaar en slankere bouw met een lekkere grote lul en wilt graag gepakt worden door andere lekkere lullen.
Pb mij voor datum.. met wat je met mij wilt doen... je stats en een foto..
jonge vent moet worden gepakt door ongeveer 6 mannen
- stallion1979
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: jonge vent moet worden gepakt door ongeveer 6 mannen
Hey, ik wil graag meedoen bij deze GB.
Als ik een voorstel mag, op de naaktdagen zijn we al lekker uit de kleren, vriendje in de sling en...........
wanneer willen jullie gaan naar de cinema?
Als ik een voorstel mag, op de naaktdagen zijn we al lekker uit de kleren, vriendje in de sling en...........

wanneer willen jullie gaan naar de cinema?
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
- stallion1979
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: jonge vent moet worden gepakt door ongeveer 6 mannen
Hey,
was het deze donderdag op de naaktdag?
ik ben er ziewiezo, wie weet treffen we elkaar.......
was het deze donderdag op de naaktdag?
ik ben er ziewiezo, wie weet treffen we elkaar.......
seks23 schreef:Hallo allemaal,
Ik wil graag dat mijn vriend met een paar mannen seks heeft. Mannen die groot geschapen zijn en zin hebben om hem eens lekker te neuken zoek ik. Ik wil dat hij andere mannen moet pijpen en dat hij door verschillende mannen geneukt worden. Dat hij omstebeurt door een aantal mannen hard gepakt wordt. Ik ben er wel bij en zal hem in het begin pijpen maar daarna wil ik graag toekijken hoe jullie hem lekker pakken. Ik wil ook graag dat jullie dan klaarkomen in zijn mond zodat hij zijn mond vol heeft en dat hij alles moet doorslikken. Het pijpen gebeurd dan zonder condoom, neuken met condoom. Ik wil graag dat hij hard genomen wordt in zijn mond en kontje. Wel van te voren de afspraak maken dat als er nee gezegd wordt het ook niet gebeurd.
Hij is 23 jaar en slankere bouw met een lekkere grote lul en wilt graag gepakt worden door andere lekkere lullen.
Pb mij voor datum.. met wat je met mij wilt doen... je stats en een foto..
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast