Vr. 10 april Stellen/Swingers Avond Arnhem

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
StelArnhem
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Vr. 10 april Stellen/Swingers Avond Arnhem

Bericht door StelArnhem »

wat een geweldig verhaal op te lezen.
Onze ervaringen zijn ook altijd positief in anrhem.
Hopelijk dat dit soort verhalen andere over de streep kunnen trekken.
Een eerst keer is voor iedereen spannend. Maar de stellenavonden in arnhem zijn door ons ook zeer aan te raden!!!!
ondeugendstout schreef:Afgelopen vrijdag hebben we voor het eerst de stellenavond bezocht in Arnhem.
Na lang twijfelen toch de stap genomen en.....het was SUPER!!!
We wisten vantevoren niet zo goed wat we konden verwachten en waren ook best zenuwachtig...
Nou, die zenuwen waren zo verdwenen!
Bij binnenkomst werden we zeer gastvrij begroet door Carla.
Ze heeft ons rondgeleid en we voelden ons meteen op ons gemak.
Er is gewoon één regel: Je bepaalt zelf wat er gebeurt!!!! Geen dingen doen die je niet wilt...en verder gewoon genieten van elkaar!
We hebben eerst even wat gedronken en een beetje gekletst met andere stellen. Daarna naar de filmzaal gegaan en al snel begonnen de stellen heerlijk te genieten van elkaar...
Alles ziet er super schoon en verzorgd uit! Keurig!
Carla verzorgde deze avond de hapjes en de drankjes. Super! Wat een gastvrije vrouw!! Mede door haar voelde wij ons super op ons gemak!
Ze had de "womanizer" binnen gekregen, die iedereen mocht proberen!
Wat een geweldig ding! Iedereen was enthousiast!!
De hele avond hing er een super sfeer! Iedereen genoot zichtbaar.... geen opdringerige mensen of wat dan ook... gewoon SUPER!
Dus, mocht je twijfelen...probeer het gewoon! Jullie bepalen zelf wat er gebeurt en dat wordt door iedereen gerespecteerd!
Wij komen zeker nog n keertje terug!!!

Groetjes van ons
Beide Bi !!!
Eroticcinema Arnhem
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vr. 10 april Stellen/Swingers Avond Arnhem

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Hallo lieve, gezellige stellen,

het was inderdaad een top avond, op de stellen Avond van 10 april in Eroticcinema Arnhem.
Iedereen bedankt daarvoor, want dat is natuurlijk ook leuk voor ons om de avond af te sluiten met bedankjes van de mensen.
De volgende stellen/swingers avond in Eroticcinema Arnhem staat alweer aangekondigd op 8 mei.
Ik heb er nu alweer zin in om er een gezellige avond van te maken.

De stelletjes kwamen vanaf 20.30 uur binnenlopen en de sfeer kwam er gelijk goed in.
Ik kon rustig de tijd nemen voor de nieuwe mensen op deze avond, die het toch wel erg spannend vonden zo de eerste keer.
Bij degen die dat wilde kon ik even rustig een rondleiding gegeven en wat uitleg, over dat je idd, zoals het stelletje netjes omschrijft, je zelf bepaalt wat er gebeurt en niets van opdringerige mensen. Bij ons kom je voor de gezelligheid en je bent vrij om het kan net zo spannend maken als dat je zelf wilt.
Dat spreekt de meeste mensen aan en daarom voelt een ieder zich ook snel lekker op zijn gemak.

Het nieuwe speeltje " de Womanizer" , dat we die dag net nieuw in onze winkel hadden binnen gekregen, werd volmondig een top artikel genoemd!
De 12 dames die het hebben willen proberen en ervaren waren er vol enthousiast over.
Gelukkig waren de mannen er ook blij mee, want dit apparaatje kan iedere vrouw opgewonden maken, zodat de man er ook plezier aan kan beleven.

Lees alle verdere informatie over dit nieuwe speeltje op onder staande link:

http://www.eroticaonline.nl/Toys-WOMANIZER/

Ik hoop iedereen vrijdag 8 mei weer te zien op onze volgende Stellen/swingers avond in Arnhem.
Ook verwelkom ik dan graag weer nieuwe stelletjes, dan maken we er wederom weer een gezellige avond van.

Groetjes en tot dan,

Carla.
Bijlagen
300x250_womanizer.jpg
300x250_womanizer.jpg (23.06 KiB) 1062 keer bekeken
05821660000 k.jpg
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten