Hallo,
Ik leuke jonge man van 24 jaar gaat naar de piss party om 26 mei in amersfoort.. Ik ben een geile boy die eigenlijk weinig taboe,s heeft..... Natuurlijk is het een piss party dus ik hoop dat er genoeg dames en of bi-stellen zijn die deze jonge man vol in de mond willen pissen. Natuurlijk vind ik het ook heerlijk om jullie te verwennen met een heerlijk pis beurt in jullie mondje/kontje. Natuurlijk kunnen we niet uren achter elkaar pissen dus ik zal mij ook beschikbaar stellen voor het gang bang bed om mij zelf te laten bangen door bi-stellen / met wat extra mannen er bij.
Zou natuurlijk lekker zijn als er single dames komen naar de party om zich vol te laten pissen door deze boy om ons daarna nog even uit te leven in de darkroom... Ik zal je heerlijk door neuken daarzo.
Dames en bi stellen, laat jullie allen even horen zodat we een tijd kunnen afspreken om elkaar te treffen ??? Heerlijk mannen met een grote pik mogen ook reageren.... Mits je goed geschoren bent en geen bier buikje. Tip : drink genoeg water van te voren want zure pis loop ik niet echt warm voor.
Piss party
- kiespootje
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Pony play
- Contacteer:
Re: Piss party
Altijd al gewild nu wordt er eindelijk een georganiseerd.
mmmmm yammy yammy, wat is dat toch lekker geil om in je mond gepist te worden of in een andere mond te pissen.
Heb er zin in, dus mensen veel water drinken vind het heerlijk om in mijn mond of face gepist te worden of iemand te zuigen terwijl hij zijn zaad loost in mij mond.
Schroom niet en plas lekker in me bekkie ik slik jullie pis en zaad lekker door.
Hoop dat er ook vrouwen komen die lekker mijn mondje vullen met hun gouwe vocht.
mmmmm yammy yammy, wat is dat toch lekker geil om in je mond gepist te worden of in een andere mond te pissen.
Heb er zin in, dus mensen veel water drinken vind het heerlijk om in mijn mond of face gepist te worden of iemand te zuigen terwijl hij zijn zaad loost in mij mond.
Schroom niet en plas lekker in me bekkie ik slik jullie pis en zaad lekker door.
Hoop dat er ook vrouwen komen die lekker mijn mondje vullen met hun gouwe vocht.
Laatst gewijzigd door kiespootje op 20 mei 2015 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Piss party
Yeahh nu maar hopen op genoeg single dames en bi-stellen.... Natuurlijk ga ik een lekkere grote pik ook niet uit de weg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten