WOENSDAG 20 mei DURTY LISA die klein nymfo...

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
WENDY SOMER
Contacteer:

WOENSDAG 20 mei DURTY LISA die klein nymfo...

Bericht door WENDY SOMER »

JA JA ?...ze komt weer
WOENSDAG AVOND 20 mei in de eroticcinnema gaat onze kleinste en geilste nymfo weer hellemaal los

LISA ...... JE WEET WEL ..... WAAR JE ALLES MEE KAN
ik zou zeker komen want ze is er niet vaak . Ze heeft een erg drukke agenda en is niet altijd beschikbaar ....... Maar als ze er is dan gaat ze helemaal los
Xxxxxxxx
Laatst gewijzigd door WENDY SOMER op 18 mei 2015 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
jaygomez
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: WOENSDAG 20 mei DURTY LISA die klein nymfo...

Bericht door jaygomez »

Ik ben er zeker kom. Een keer na Amersfoort
WENDY SOMER
Contacteer:

Bericht door WENDY SOMER »

Nou zie weinig ideeen en vragen aan LISA
Ze belde net , of er nog vragen waren en wat ze aan moest.
Jullie nog ideeen.
Xxxxx
jack1

Bericht door jack1 »

Lisa heb ik nog niet mogen ontmoeten. Wie is Lisa?

Wat ze aan moet? Hmm, niet zoveel. :p
Remco
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Remco »

Wat Lisa aan moet, niet veel uiteraard. Om te beginnen is het natuurlijk leuk om een leuk topje en mooie string aan te hebben, gelijk helemaal bloot is ook niet alles :o .
Van mij mag ze ons wel een beetje opgeilen en teasen. Een beetje met zichzelf spelen om ons op te hitsen, in het begin een beetje rondlopen en op de bank zitten, mmm lekker hoor.
Lisa mag ook wel wat leuke speeltjes meenemen voor de wat 'rustigere' momenten, een lekkere dildo? Ik wil wel helpen met de bediening :lol: . Een avontuurtje in de darkroom is ook wel spannend.

Lisa kan ook aangeven wat ze zelf leuk vindt, heeft Lisa nog speciale wensen?

Tot woensdag!
met vriendelijke groet,
Remco
Remco
Leeftijd: 0
Contacteer:

Kort vergaderingsverslag.

Bericht door Remco »

Aanwezig, veel stille personen, een ijsjeslikker, een hondenkenner en een genieter :P .
Tijdens onze vergadering heeft Lisa in het middelpunt gelegen, wat een ongelooflijk lieve, rustige, mooie sexy meid!
Lisa is qua lengte niet groot maar heeft andere grote kwaliteiten die ze ons zeker heeft laten zien.
Bij binnenkomst was het erg rustig, Lisa kwam op haar hoge schoenen met een niets te verbergen jurkje binnen wauw wat mooi! Al snel op het matras plaatsgenomen waar ze de mannen uitnodigde om plaats te nemen. Niet iedereen durft direct aan dit schoons te zitten, ik gelukkig wel en heb het geweten ook.
Na een keer flink verwend te zijn even op adem gekomen en op naar een tweede poging. Tussendoor een kort gesprek over de hondenclub, nieuwe locatie in Amersfoort dus moet er geholpen worden, jaja :shock:
Na een tweede keer gekomen te zijn ben ik maar wat gaan rondkijken en heb genoten van het prachtige uitzicht en de genietende mannen. De ijsjeslikker heeft Lisa op allerlei manieren geproefd, gelukkig is ze niet opgegeten!
Terwijl ik zo langs de rand sta te kijken kruipt die ondeugende meid weer in mijn richting, het zou toch niet waar zijn......Ja hoor ze weet hem voor de pauze nog een keer hard te krijgen, lekkere massage met glijmiddel, oei wat kan ze dat goed, ze weet mijn gevoelige snaar exact te raken.
Tijdens de welverdiende pauze zijn een aantal collega's naar huis gegaan, was deze vergadering niet wat ze ervan verwacht hadden?
Als notulist moest ik helaas blijven, hier heb ik geen spijt van gehad :mrgreen:
Lisa heeft daarna nog een aantal mannen flink in het zonnetje gezet en de nodige condooms verbruikt. Langzaam aan werd het steeds rustiger en kreeg Lisa nog meer tijd voor persoonlijke aandacht. Ik heb nog even een kort gesprek gehad, ze kwam hier duidelijk niet voor en pakte al weer snel wat glijmiddel. Zou die 4e keer lukken?
Die laatst vraag laat ik open staan, voor jullie een vraag voor Lisa en mij een weetje :lol:

Lisa,
Bedankt voor je inbreng in deze vergadering, je bent gewoon een TOPMEID!
Dikke knuffel van de notulist die hier met een grijs van oor tot oor zit na te genieten.
met vriendelijke groet,
Remco
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten