verandering van spijs doet zweten
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: verandering van spijs doet zweten
nou dat laat ik niet voorbij gaan, tot morgen
- Indo83
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Jammer dat je er niet eerder bent! 13:30 ga ik helaas niet redden ivm werk.
Veel plezier en veel pikken gewenst!
Veel plezier en veel pikken gewenst!
-
- Leeftijd: 42
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Helaas kan ik er niet bij zijn vanmiddag. Maar net als Loodgieter wens ik Ongehoorzaam dat ze flink wordt doorgeneukt. Kom op mannen, vul al haar gaatjes, dat wil ze graag!
Ongehoorzaam, ik reken er op dat je volledig bevredigd het pand aan de Steenstraat weer verlaat vanmiddag en dat we elkaar snel zien. In Hilversum, Amersfoort of waar dan ook.
Geniet er van!
Frank

Ongehoorzaam, ik reken er op dat je volledig bevredigd het pand aan de Steenstraat weer verlaat vanmiddag en dat we elkaar snel zien. In Hilversum, Amersfoort of waar dan ook.
Geniet er van!
Frank
Try me, you'll love it! 

-
- Leeftijd: 26
- Contacteer:
Ik zal er zijn om 13.30 uur en zal je flink doorneuken. Ik sta ook al ff droog en heb wel zin in iets lekkers.
Tot straks.
Tot straks.
-
- Leeftijd: 50
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
tot hoe laat blijft ze
verandering van spijs doet zeker zweten!
wat was het weer een geile bende.
Dames bedankt voor de aankondiging zodat ik er rekening mee kon houden
en bedankt voor de super gangbang!!!!.
vantevoren geven vele aan dat ze er zin in hebben maar......
Meestal neemt niemand meer de moeite om ook te bedanken achteraf.
Jullie kwamen al als verassing met 2-en binnen en het was meteen raak.
Wat zijn jullie beide lekker.
Van het orgy matras, naar de filmzaal, van de filmzaal naar de darkroom, van de darkroom weer naar het matras.
alle ruimtes hebben jullie afgewerkt.
Als iemand niet aan zijn trekken gekomen is, dan ligt het niet aan jullie.
Hopelijk vonden jullie het ook geil en komen jullie snel weer terug.
ik heb er nu al weer zin in,
wat was het weer een geile bende.
Dames bedankt voor de aankondiging zodat ik er rekening mee kon houden

en bedankt voor de super gangbang!!!!.
vantevoren geven vele aan dat ze er zin in hebben maar......
Meestal neemt niemand meer de moeite om ook te bedanken achteraf.
Jullie kwamen al als verassing met 2-en binnen en het was meteen raak.
Wat zijn jullie beide lekker.
Van het orgy matras, naar de filmzaal, van de filmzaal naar de darkroom, van de darkroom weer naar het matras.
alle ruimtes hebben jullie afgewerkt.
Als iemand niet aan zijn trekken gekomen is, dan ligt het niet aan jullie.
Hopelijk vonden jullie het ook geil en komen jullie snel weer terug.
ik heb er nu al weer zin in,
-
- Leeftijd: 44
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
vanmiddag voor mijn werk in Arnhem, he dat heb ik ergens gelezen!
Ja dan moest ik dit maar eens combineren met een bezoekje aan EC.
Parkeren kon voor de deur, ik was op tijd. Een handdoek gekocht (goed initiatief!) en naar boven.
Het was nog rustig, er waren zelfs nog lockers vrij. Dat vind ik wel zo prettig, dat mijn eigendommen veilig liggen opgeborgen.
Na een bak koffie rustig in de cinema een filmpje kijken. Nu kon het toch, ik wist dat van een film kijken later op de middag niets meer zou komen.
Dan zie ik op het toilet dat er niet 1 dame, maar 2 dames een bezoek aan EC brengen. En niet zomaar dames, twee mooie dames.
De temperatuur begon te stijgen, de actie begon. Heerlijk in de cinema werden de dames verwend. Ze namen naast elkaar plaats op twee stoelen, zodat ze elkaar vast konden houden en elkaar heerlijk konden zoenen. Ondertussen heerlijk genoten van de heerlijke lichamen van de dames.
Toen de gelegenheid zich voordeed was ik in de gelegenheid om een van de dames heerlijk te verwennen met tong en vingers. Het resultaat bleef niet uit en dat was te voelen en te horen. Heerlijk!
Ze moest even bijkomen, dus even aangeboden om een glaasje water te halen. Belofte maakt schuld, dus haar voorzien van een beker water, zodat ze haar vochtgehalte kon aanvullen. Daarna direct door, de dames waren gekomen voor actie en niet voor een goed gesprek.
Heerlijk zoals ze aandacht had voor de mannen. Klaagde Ongehoorzaam eerder dat ze actie wilde en geen kijkers, volgens mij had ze vanmiddag geen klagen. De heren hadden er zin in. Altijd prettig dat EC een bakje met condooms had klaargezet, dus volgens mij hield iedereen zich aan de afspraken.
Ik heb genoten, het was een hete middag. Gelukkig dat ze van beneden nog even kwamen om de airco aan te zetten (lastig he, als het donker is
). De service is altijd top in EC, ongeacht welke vestiging van EC je ook komt.
Iedereen bedankt, dames helemaal, iedereen die van deze middag een heel toffe middag heeft gemaakt.
Na het aankleden moest ik nog een paar uurtjes werken, dat viel niet mee.
Hopelijk tot snel.
Ja dan moest ik dit maar eens combineren met een bezoekje aan EC.
Parkeren kon voor de deur, ik was op tijd. Een handdoek gekocht (goed initiatief!) en naar boven.
Het was nog rustig, er waren zelfs nog lockers vrij. Dat vind ik wel zo prettig, dat mijn eigendommen veilig liggen opgeborgen.
Na een bak koffie rustig in de cinema een filmpje kijken. Nu kon het toch, ik wist dat van een film kijken later op de middag niets meer zou komen.
Dan zie ik op het toilet dat er niet 1 dame, maar 2 dames een bezoek aan EC brengen. En niet zomaar dames, twee mooie dames.
De temperatuur begon te stijgen, de actie begon. Heerlijk in de cinema werden de dames verwend. Ze namen naast elkaar plaats op twee stoelen, zodat ze elkaar vast konden houden en elkaar heerlijk konden zoenen. Ondertussen heerlijk genoten van de heerlijke lichamen van de dames.
Toen de gelegenheid zich voordeed was ik in de gelegenheid om een van de dames heerlijk te verwennen met tong en vingers. Het resultaat bleef niet uit en dat was te voelen en te horen. Heerlijk!
Ze moest even bijkomen, dus even aangeboden om een glaasje water te halen. Belofte maakt schuld, dus haar voorzien van een beker water, zodat ze haar vochtgehalte kon aanvullen. Daarna direct door, de dames waren gekomen voor actie en niet voor een goed gesprek.
Heerlijk zoals ze aandacht had voor de mannen. Klaagde Ongehoorzaam eerder dat ze actie wilde en geen kijkers, volgens mij had ze vanmiddag geen klagen. De heren hadden er zin in. Altijd prettig dat EC een bakje met condooms had klaargezet, dus volgens mij hield iedereen zich aan de afspraken.
Ik heb genoten, het was een hete middag. Gelukkig dat ze van beneden nog even kwamen om de airco aan te zetten (lastig he, als het donker is

Iedereen bedankt, dames helemaal, iedereen die van deze middag een heel toffe middag heeft gemaakt.
Na het aankleden moest ik nog een paar uurtjes werken, dat viel niet mee.
Hopelijk tot snel.
-
- Leeftijd: 34
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
hahaha dat was inderdaad even lekker zweten, en ik moet zeggen ik doe dit liever dan hardlopen.
kwam binnen toen de actie al begonnen was en kon door de drukte slechts een deel van een arm zien maar kon wel het gekreun horen van een damesstem, dus ik dacht gelijk dat komt wel goed vandaag.
iets later toen de zee van mannen ietwat openging ontwaarde ik daar niet 1 ongehoorzame vrouw maar zelfs 2 en wat voor 2 mmmmmmmmmm.
de ene gehoorzame dame werd goed en stevig onderhanden genomen zoals zij wilde door een hele stoot mannen waaronder ondergetekende die haar stevig in haar strakke kutje neukte, de andere ongehoorzame dame was bezig op haar knieen een aantal heren diep te pijpen met condoom.
het zinderende tafereel verplaatste zich naar de bioscoop zaal waar alles opeen verschrikkelijke geile manier opnieuw begon, mijn god wat een toppers, toen dame 1 na o.a. door mij stevig in haar kontje was geneukt moest ze even bijkomen maar dat duurde heel kort omdat ik een bukkake voorstelde en dat wilde ze meteen.
dus zij werd heerlijk ondergesneeuwd door mijn sperma en van de rest van de mannen die nog wat over hadden, inmiddels kwam dame 2 ook voor een bukkake en ook die werd helemaal vol over haar mooie borsten gespoten.
met heerlijke voldane toetjes doken de dames nog even lekker samen onder de douche met mijn handdoek en toen was de pret over.
door diverse mannen werden ze overladen met complimenten en niet meer dan terecht.
nou ongehoorzaam 1 en 2 wacht jullie volgende optreden af en met mij meerderen denk ik, dus ongehoorzaam nooit meer bang zijn dat er weinig heren komen hahahaha. en als je zelfs nog een ongehoorzaam 3 meeneemt ook die zal met deze aantallen aan haar trekken komen.
ik bedank jullie voor de supergezellige en super geile middag, was top.
dikke kus dikke knuffel en uiteraard een dikke lul... lollll
grt joey
kwam binnen toen de actie al begonnen was en kon door de drukte slechts een deel van een arm zien maar kon wel het gekreun horen van een damesstem, dus ik dacht gelijk dat komt wel goed vandaag.
iets later toen de zee van mannen ietwat openging ontwaarde ik daar niet 1 ongehoorzame vrouw maar zelfs 2 en wat voor 2 mmmmmmmmmm.
de ene gehoorzame dame werd goed en stevig onderhanden genomen zoals zij wilde door een hele stoot mannen waaronder ondergetekende die haar stevig in haar strakke kutje neukte, de andere ongehoorzame dame was bezig op haar knieen een aantal heren diep te pijpen met condoom.
het zinderende tafereel verplaatste zich naar de bioscoop zaal waar alles opeen verschrikkelijke geile manier opnieuw begon, mijn god wat een toppers, toen dame 1 na o.a. door mij stevig in haar kontje was geneukt moest ze even bijkomen maar dat duurde heel kort omdat ik een bukkake voorstelde en dat wilde ze meteen.
dus zij werd heerlijk ondergesneeuwd door mijn sperma en van de rest van de mannen die nog wat over hadden, inmiddels kwam dame 2 ook voor een bukkake en ook die werd helemaal vol over haar mooie borsten gespoten.
met heerlijke voldane toetjes doken de dames nog even lekker samen onder de douche met mijn handdoek en toen was de pret over.
door diverse mannen werden ze overladen met complimenten en niet meer dan terecht.
nou ongehoorzaam 1 en 2 wacht jullie volgende optreden af en met mij meerderen denk ik, dus ongehoorzaam nooit meer bang zijn dat er weinig heren komen hahahaha. en als je zelfs nog een ongehoorzaam 3 meeneemt ook die zal met deze aantallen aan haar trekken komen.
ik bedank jullie voor de supergezellige en super geile middag, was top.
dikke kus dikke knuffel en uiteraard een dikke lul... lollll
grt joey
-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
ja was gezellig
Alleen jammer dat het zo snel voorbij was
Misschien de volgende keer wat langer
- Nick007
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Triest als je dit zo schrijft....
Zeker als ik de andere verhalen lees .....
Nick
Zeker als ik de andere verhalen lees .....
Nick
allround schreef:ja was gezellig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten