gangbang met sperma slet!
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: gangbang met sperma slet!
Hoe laat willen jullie er zijn? Hoe ziet sperma slet er uit eigenlijk?
-
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Geil dat jullie weer eens langskomen. Heerlijk vooruitzicht om de spermaslet weer onder handen te nemen. Stel je het volgende voor: in de EC is het al een drukte van belang, talloze heren hebben hun zaad al wat dagen opgespaard voor vanmiddag. De deurbel gaat en iedereen kijkt vol verwachting naar de deuropening. Daar zijn jullie dan... De sperma slet wordt meteen de schaarse kleding van het lijf gerukt en naar de heterozaal zaal gedirigeerd. Van te voren hebben we aan mooie Patricia gevraagd om een geile zaadfilm van GGG te laten draaien. Spermaslet wordt direct supergeil bij de aanblik van zoveel geils. Het zaad en speeksel druipt bijna van het scherm af. Dus onder het scherm tegen het bed aan gaat zij met een meegebrachte komkommer haar weergaloze hete kut bewerken, ondertusssen wordt de slet heerlijk ingesmeerd met olie zodat ze van onder tot boven glimt en weet dat daar binnen no time nog een dikke laag zaad overheen gespoten zal worden door de aanwezige heren. Met een geile blik in haar ogen kijkt ze naar de inmiddels naakte lijven en dikke palen van de mannen die om haar heen zijn gaan staan en de komkommer wild in haar kut rammen, haar tieten met die heerlijke harde knoppen zuigen en likken. De ene na de andere pik neemt ze in haar handen en op haar knieen zuigt ze de pikken nog stijver.... Het duurt dan ook niet lang of de eerste slierten sperma worden op het geile snoetje gespoten. Het drupt van haar kin op haar heerlijk geile tieten. Nat en heet van al dat geils wordt ze vervolgens meegenomen naar het grote bed.... beetje jammer dat de GGG film daar niet draait, of toch wel..... (Patricia.....
). Op het grote bed krijgt sletje de een na de andere paal te verstouwen. Geen enkel gaatje is veilig en weldra ligt ze te kreunen en te kronkelen in het geile zaad. Haar korte blonde haar, gezicht en tieten glimmen van het witte vocht, Ze likt haar lippen en pijpt de komkommer......Mmmmm volgende ronde!
Hoe laat denken jullie er te zijn ?

Hoe laat denken jullie er te zijn ?
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
GANGBANG VRIJDAG MIDDAG 5JUNI OM 13.30 .
HET GANGBANG SPERMA SLETJE ZAL OM 13.30 MET EEN KORT ROKJE ZONDER SLIPJE DIRECT BESCHIKBAAR ZIJN!
DUS HET LIJKT HAAR SUPER GEIL ALS JULLIE HAAR NAAKT STAAN OP TE WACHTEN EN HAAR DIRECT LEKKER PAKKEN.
JOHNY BEDANKT VOOR HET GEILE VERHAALTJE DENK DAT ER VEEL VAN MOGELIJK IS.
EN VAN DAT FILMPJE GOED IDEE!
HET GANGBANG SPERMA SLETJE ZAL OM 13.30 MET EEN KORT ROKJE ZONDER SLIPJE DIRECT BESCHIKBAAR ZIJN!
DUS HET LIJKT HAAR SUPER GEIL ALS JULLIE HAAR NAAKT STAAN OP TE WACHTEN EN HAAR DIRECT LEKKER PAKKEN.
JOHNY BEDANKT VOOR HET GEILE VERHAALTJE DENK DAT ER VEEL VAN MOGELIJK IS.
EN VAN DAT FILMPJE GOED IDEE!
-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Hoi gangbanglovers ,
Wat een super geil verhaal , bij dit schrijven groeit mijn paal al .
die zal ik in toom moeten houden , evenals mijn zaad .
de cloe, ben niet in de gelegenheid om naar a,foort te komen om deze zaadslet
te geven wat zij nodig heeft .
Maar jullie geven ook aan om de volgende naar arnhem te komen , dan ben ik er zeker bij
heb dus wel meer tijd om mijn zak tot een de rand te vullen met het hete zaad.
Wat een super geil verhaal , bij dit schrijven groeit mijn paal al .
die zal ik in toom moeten houden , evenals mijn zaad .
de cloe, ben niet in de gelegenheid om naar a,foort te komen om deze zaadslet
te geven wat zij nodig heeft .
Maar jullie geven ook aan om de volgende naar arnhem te komen , dan ben ik er zeker bij
heb dus wel meer tijd om mijn zak tot een de rand te vullen met het hete zaad.
-
- Contacteer:
hoi mannen als de drukte op de weg het toelaat zullen wij er misschien al om 13.00 uur zijn .
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 34
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Tot hoelaat zijn jullie er??
-
- Contacteer:
mannen hartelijk dank voor de mega spermadouche van jullie
tot een volgende keer.
tot een volgende keer.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Even de auto parkeren in de garage, en vervolgens maar eens naar de cinema lopen. Nog heel even snel een boodschap doen om de hoek, en dan naar binnen. Het was erg warm buiten, tijd om even af te koelen binnen. Ik was ruim op tijd, lekker even kijken wat er al te beleven viel.
Even betalen en bzzzzzz naar binnen, dat was wel even wennen zo van het enorme buitenlicht naar de donkere cinema. Even de ogen laten wennen en maar eens kijken wat er allemaal is. Er zaten al een heel aantal mannen te wachten, maar nog geen stel. Het was ook nog vroeg dus geen probleem, eerst maar eens even wat water naar binnen. Nog even filmpje kijken, ik stond door het glas te kijken en zag een hand door het gat links van me komen. Nu is dit ooit nog wel eens een fantasie van mij, maar voor nu gekozen dit naar niet te doen.
Na nog even wat rondgekeken te hebben kwamen ze binnen, het kan aan mij liggen maar op zo'n moment voel je de spanning stijgen. Even rustig kijken wat er gebeurt, het stel ging naar de kluisjes en even omkleden. De aardige dame van achter de balie kwam nog even de airco aanzetten, dat was ook wel nodig
. Het matras werd nog even voorzien van een nieuw hoeslaken met heel wat handjes die meehielpen.... Het stel besloot in de bios te beginnen, vanwege de drukte heb ik me daar even afzijdig gehouden. Wel even gekeken en dat ging en op, de ene naar de andere pik ging haar mondje in, in haar hand, en verschillende mannen kwamen klaar over haar. Na een tijdje in de bios gezeten te hebben verhuisde het hele gezelschap naar het grote matras. Daar ging het verder met de vraag of er mannen waren die het lekker vonden om over haar gezicht klaar te komen. Daar was wel animo voor, ook wou het sletje een pik in haar. Nadat het condoom gehaald was (neem die nou eens standaard mee) werd ook deze gevuld. Terwijl ze geneukt werd stonden er een heel aantal mannen bij haar hoofd. Het was even timen maar daar kwamen er toch een aantal over haar gezicht.
Tijd voor een korte pauze, even een bakkie koffie/wat water.
Na een 10 minuten pauze begon het stel samen te spelen, even later voegde zich nog een man er bij. Even later werd ze geneukt door een andere man op de rand van het bed, hij had het zwaar. Nadat hij bijna klaar was ging ze op haar knieën op de grond zitten om hem lekker te pijpen en hij kwam over haar borsten klaar. In de tussen tijd hadden nog wat mannen zich bij haar gemeld, deze pikken werden dan ook gepijpt getrokken totdat ze klaar kwamen. Dit was voor mij ook het moment om mee te doen, ze pakte mijn pik en begon er aan te trekken om hem even later in haar lekkere zuigmondje te stoppen. Heerlijk, steeds meer voelde in dat ik ging komen.... SPERMASLET en ik kwam met veel lekkere stralen over haar borsten klaar en ze gaf me nog een lik over mijn pik heen en maakt hem met haar hand helemaal leeg over haar borsten heerlijk.
Even later ging ze douchen en was pas zichtbaar hoe ze onder ons sperma zat. Zag er heerlijk uit.
Ik heb genoten van deze middag, heerlijk. Ik ga er een volgende keer ook zeker weer bij proberen te zijn!
Even betalen en bzzzzzz naar binnen, dat was wel even wennen zo van het enorme buitenlicht naar de donkere cinema. Even de ogen laten wennen en maar eens kijken wat er allemaal is. Er zaten al een heel aantal mannen te wachten, maar nog geen stel. Het was ook nog vroeg dus geen probleem, eerst maar eens even wat water naar binnen. Nog even filmpje kijken, ik stond door het glas te kijken en zag een hand door het gat links van me komen. Nu is dit ooit nog wel eens een fantasie van mij, maar voor nu gekozen dit naar niet te doen.
Na nog even wat rondgekeken te hebben kwamen ze binnen, het kan aan mij liggen maar op zo'n moment voel je de spanning stijgen. Even rustig kijken wat er gebeurt, het stel ging naar de kluisjes en even omkleden. De aardige dame van achter de balie kwam nog even de airco aanzetten, dat was ook wel nodig

Tijd voor een korte pauze, even een bakkie koffie/wat water.
Na een 10 minuten pauze begon het stel samen te spelen, even later voegde zich nog een man er bij. Even later werd ze geneukt door een andere man op de rand van het bed, hij had het zwaar. Nadat hij bijna klaar was ging ze op haar knieën op de grond zitten om hem lekker te pijpen en hij kwam over haar borsten klaar. In de tussen tijd hadden nog wat mannen zich bij haar gemeld, deze pikken werden dan ook gepijpt getrokken totdat ze klaar kwamen. Dit was voor mij ook het moment om mee te doen, ze pakte mijn pik en begon er aan te trekken om hem even later in haar lekkere zuigmondje te stoppen. Heerlijk, steeds meer voelde in dat ik ging komen.... SPERMASLET en ik kwam met veel lekkere stralen over haar borsten klaar en ze gaf me nog een lik over mijn pik heen en maakt hem met haar hand helemaal leeg over haar borsten heerlijk.
Even later ging ze douchen en was pas zichtbaar hoe ze onder ons sperma zat. Zag er heerlijk uit.
Ik heb genoten van deze middag, heerlijk. Ik ga er een volgende keer ook zeker weer bij proberen te zijn!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten