Ook wij kijken niet naar leeftijden.
Onze leeftijden zijn bij jullie bekend,een ieder die lekker fris en schoon is zal ik niet weigeren vooral niet om afkomst en kleur of leeftijd.
De heren die wij tot nu toe geweigerd hebben waren niet echt fris om te zeggen ze stonken.
Eerst een leuk gesprek doet ook wonderen .
Een leuke vrouw trouwens ook hè Nikki nog bedankt vond het super.
Heb jij nog wat gehoord van loodgieter.
Ik niet.
Ik had al gelijk contact met Loodgieter we kijken even naar een datum nog, hou jullie verder via pb op de hoogte.....
Nikki en Nick xxx
cbr motorstel schreef:Ook wij kijken niet naar leeftijden.
Onze leeftijden zijn bij jullie bekend,een ieder die lekker fris en schoon is zal ik niet weigeren vooral niet om afkomst en kleur of leeftijd.
De heren die wij tot nu toe geweigerd hebben waren niet echt fris om te zeggen ze stonken.
Eerst een leuk gesprek doet ook wonderen .
Een leuke vrouw trouwens ook hè Nikki nog bedankt vond het super.
Heb jij nog wat gehoord van loodgieter.
Ik niet.
Er is wel eens geschreven dat heren boven de 40 niet gewenst waren. Zelfs hun aanwezigheid riep bij haar ergernis op. Er waren meer dergelijke verhalen.
Morge.
Ik heb Jan uitgenodigd voor volgende week
Dan heb ik Iris , ik hoop dat hij komt en zich bekent maakt bij me.
Laat ik hem even alleen op het grote bed met deze tijgerin.
Hebben we weer een probleem opgelost.
Mooie actie, loodgieter. Ik ben ook oud en heb niet ervaren dat de dames op enige wijze discrimineren, zeker niet op leeftijd.
Alleen moet ik er nog wel steeds aan wennen om vrouwen/stellen in de cinema tegen te komen. Ik ben regelmatig in Hilversum geweest op de Larenseweg 1 en daar zag je echt nooit vrouwen.
Dit is natuurlijk veel beter. Het is een leuke club waar echt bijna alles kan.
Wat niet kan is onverzorgd zijn (stinken) of je opdringen en dat is terecht. Het is niet zo moeilijk om je even te wassen. En als je dan toch nog wordt afgewezen, dan moet je dat accepteren.
Het is heel simpel.
De dames / stellen die komen maken uit wat ze doen , en met wie.
Als ik dames meeneem , zeg ik ook altijd tegen ze
Jij blijft altijd de baas , wat je doet met wie , en hoe ver je gaat.
Alleen een hand wegduwen is voldoende , dan weet je dat je niet mee mag doen van die dame.
Of vraag het gewoon.
En 1 keer nee is nee.
Geen probleem van maken , volgende keer heb je misschien wel geluk.
Als je denkt dat je een actieve neuker bent , niet binnen 10 minuten spuit en weer weg bent je kleding uit durft te trekken.
En volgende week op een middag om 14.30 kan , stuur mij dan een PB.
Leeftijd maakt niet uit , je moet er wel goed uitzien (goede BMI)
Ik heb weleens gelezen dat oudere heren heel erg lastig waren bij een jong stel.
Wat is je punt????
Nick
Jan45 schreef:Er is wel eens geschreven dat heren boven de 40 niet gewenst waren. Zelfs hun aanwezigheid riep bij haar ergernis op. Er waren meer dergelijke verhalen.