WOENSDAG 24 juni WENDY & TIFFANY. 100% SEX GENOT
-
- Contacteer:
WOENSDAG 24 juni WENDY & TIFFANY. 100% SEX GENOT
WOENSDAG MIDDAG. 24 JUNI. WENDY & TIFFANY. 100% SEX GARANTIE. EN SEX GENOT
WE GAAN ERVOOR. , ALLES OP KAN OP DEZE DAG ........ Waarom..... Dat zeggen we als je er bent.
Maar jullie zullen het op zeker gaan merken want op deze top dag is genieten het belangrijkst
Ik hoop dat jullie kunnen want het zou echt zonde zijn als je niet zou kunnen
Woensdag middag vanaf 12.00 uur zijn we er........ En tot jullie beschikking.
Niet van dat softe gedoe .....
Een lekker orgie gangbang , BUKKAKE , SQURTING , MASSAGE's , maar ook 1op 1 lekker hoor. Enz enz
Alles er op en eraan.
Kusjes allemaal
WE GAAN ERVOOR. , ALLES OP KAN OP DEZE DAG ........ Waarom..... Dat zeggen we als je er bent.
Maar jullie zullen het op zeker gaan merken want op deze top dag is genieten het belangrijkst
Ik hoop dat jullie kunnen want het zou echt zonde zijn als je niet zou kunnen
Woensdag middag vanaf 12.00 uur zijn we er........ En tot jullie beschikking.
Niet van dat softe gedoe .....
Een lekker orgie gangbang , BUKKAKE , SQURTING , MASSAGE's , maar ook 1op 1 lekker hoor. Enz enz
Alles er op en eraan.
Kusjes allemaal
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: WOENSDAG 24 juli WENDY & TIFFANY. 100% SEX GENOT
ik ben van de partij, tot snel
Re: WOENSDAG 24 juli WENDY & TIFFANY. 100% SEX GENOT
Massages klinkt lekker maar zie ik eigenlijk nooit gebeuren, hoe komt dat?WENDY SOMER schreef:Een lekker orgie gangbang , BUKKAKE , SQURTING , MASSAGE's , maar ook 1op 1 lekker hoor. Enz enz
In de titel straat trouwens juli, zolang kunnen we niet wachten.

-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 37
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: WOENSDAG 24 juni WENDY & TIFFANY. 100% SEX GENOT
Hoi Wendy en Tiffany
Ik ga proberen er ook bij te zijn lijkt me erg leuk om lekker je borsten weer eens te zien en te voelen. Ik ben nog nooit bij jou geweest maar heb wel twee keer al een keer lekkere massage gehad op andere locatie maar al tijd geleden. Ik heb al wel paar gangbangs gedaan met Ramona Charisma Laure en Samantha een keer kwam Samantha gewoon lekker privé naar Hilversum is was boffen. Maar ik weet dat het een leuk feestje gaat worden met jou en veel spannende dingen gaan gebeuren.
Verder verbaasd me dat jullie niet meer in Hilversum komen hoe komt dat i voor mij wat makkelijker te komen.
Gr genieter
Ik ga proberen er ook bij te zijn lijkt me erg leuk om lekker je borsten weer eens te zien en te voelen. Ik ben nog nooit bij jou geweest maar heb wel twee keer al een keer lekkere massage gehad op andere locatie maar al tijd geleden. Ik heb al wel paar gangbangs gedaan met Ramona Charisma Laure en Samantha een keer kwam Samantha gewoon lekker privé naar Hilversum is was boffen. Maar ik weet dat het een leuk feestje gaat worden met jou en veel spannende dingen gaan gebeuren.
Verder verbaasd me dat jullie niet meer in Hilversum komen hoe komt dat i voor mij wat makkelijker te komen.
Gr genieter
-
- Contacteer:
Super als je komt. Je zal er geen spijt van krijgen
TIFFANY EN IK gaan er helemaal voor.
En wij vinden het ook jammer dat we niet meer in Hilversum komen
Maar ja wie weet. , we zijn er weer hard mee bezig. Hopen maar.
Xxxjes ons.
TIFFANY EN IK gaan er helemaal voor.
En wij vinden het ook jammer dat we niet meer in Hilversum komen
Maar ja wie weet. , we zijn er weer hard mee bezig. Hopen maar.
Xxxjes ons.
-
- Contacteer:
Zo een foto van TIFFANY. , gemaakt in de EC ARNHEM na een mega sperma douche ......hihi
En dan onder de gewone douche.
Trefwoorden van TIFFANY. Zijn. ..... Meer. , veel . , doorgaan.
En dan onder de gewone douche.
Trefwoorden van TIFFANY. Zijn. ..... Meer. , veel . , doorgaan.
- Bijlagen
-
- image.jpg (24.34 KiB) 3909 keer bekeken
-
- Leeftijd: 37
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
hoi schatjes ik wil wendy lekker likken en neuken en ff tussen haar borsten en daarna zie ik wel daarna de ander of wat anders lekkers wat er komt zien wel wordt zeker geil feestje van af morgen ga ik sparen voor je wendy zodat je lekke vol condoom krijgt beloof ik je.
Gr genieter
Ik heb je ook pb gestuurd
Gr genieter
Ik heb je ook pb gestuurd
-
- Contacteer:
Leuk al die prive berichtje
Maar zijn jullie bang omdat op het forum te zetten .....hihi
Mag best hoor .......
Maar zijn jullie bang omdat op het forum te zetten .....hihi
Mag best hoor .......
-
- Contacteer:
Ja dit gebeurd er ook xxxxxxxx
- Bijlagen
-
- image.jpg (27.96 KiB) 3725 keer bekeken
- Patrick666
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Hoi lekkere dames,
Ik ga weer proberen er bij te zijn, de laatste was alweer op 1 april. Dus wordt weer tijd dat mijn pik in die twee lekker natte kutjes klaar komt. De laatste keer was al helemaal lekker met Tiff, die lekker zittend op het rand van het gangbang bed squirtend over me heen klaarkwam tijdens het vingeren. en na het heerlijke neuken nog eens squirte toen ik mijn kloppend pik uit haar kutje trok. Eens kijken of jullie me deze keer ook weer helemaal uitgedroogd krijgen net zoals de vorige keer
Voor nu alvast kusjes op jullie natte kutjes en zoenen op die heerlijke grote meloenen
De uitnodiging klinkt in ieder geval heel veel belovend. Mijn pik staat er al stijf van, en met die lekkere foto's er bij weet ik niet of het gaat lukken om alles op te sparen tot woensdag
Hopelijk tot dan!
Ik ga weer proberen er bij te zijn, de laatste was alweer op 1 april. Dus wordt weer tijd dat mijn pik in die twee lekker natte kutjes klaar komt. De laatste keer was al helemaal lekker met Tiff, die lekker zittend op het rand van het gangbang bed squirtend over me heen klaarkwam tijdens het vingeren. en na het heerlijke neuken nog eens squirte toen ik mijn kloppend pik uit haar kutje trok. Eens kijken of jullie me deze keer ook weer helemaal uitgedroogd krijgen net zoals de vorige keer

De uitnodiging klinkt in ieder geval heel veel belovend. Mijn pik staat er al stijf van, en met die lekkere foto's er bij weet ik niet of het gaat lukken om alles op te sparen tot woensdag

Hopelijk tot dan!
Gebruikers op dit forum: galuni en 18 gasten