Hi,
Geen enkel thema is echt alleen voor mannen. Uit mijn netwerk hoor ik steeds dat gay's zich niet prettig voelen omdat bij EC onder de noemer "bi" veel hetero-volk meekomt en ook vrouwen. Tja die kunnen ook bi zijn.
Daarbij (ik zag het vandaag opnieuw) worden de thema's op geen stukken na nageleefd. Ik zie gewoon een hetero-stel binnenwandelen voor een gangbang op een bi-gay dag. Dit gaat nergens meer over.
EC creëer toch eindelijk eens een themadag waar echt alleen mannen worden toegelaten. Gay-BI-TV-CD-TG of SheM is minder interessant, zolang er maar iets tussen de benen hangt (om het zo maar te zeggen)
Met de teruglopende gelegenheden voor men-only (Adonis Amsterdam is ook al dicht) komen jullie dan ook een klein beetje tegemoet aan de niet aflatende behoefte van een subcultuur die steeds verder in de knel komt.
Kom op EC!!!!!
Oproep aan EC
- pantarhei
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Oproep aan EC
Slank, ruimdenkend, kinky, bdsm, versa.
-
- Leeftijd: 27
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Oproep aan EC
Een themadag voor alleen klagers is dat te regelen

-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Je meent het? We gaan toch niet iemand op basis van geslacht weren? Misschien vond die vrouw het opwindend op een bi-gay dag. En tja een gangbang is voor vrouw leuker als wat mannen zijn, ook al is ze bi. Vergeet niet dat er ook wel eens mensen zijn die niet altijd online de agenda lezen, dus die weten niet dat er speciale themadagen zijn.pantarhei schreef:Hi,
Geen enkel thema is echt alleen voor mannen. Uit mijn netwerk hoor ik steeds dat gay's zich niet prettig voelen omdat bij EC onder de noemer "bi" veel hetero-volk meekomt en ook vrouwen. Tja die kunnen ook bi zijn.
Daarbij (ik zag het vandaag opnieuw) worden de thema's op geen stukken na nageleefd. Ik zie gewoon een hetero-stel binnenwandelen voor een gangbang op een bi-gay dag. Dit gaat nergens meer over.
EC creëer toch eindelijk eens een themadag waar echt alleen mannen worden toegelaten. Gay-BI-TV-CD-TG of SheM is minder interessant, zolang er maar iets tussen de benen hangt (om het zo maar te zeggen)
Met de teruglopende gelegenheden voor men-only (Adonis Amsterdam is ook al dicht) komen jullie dan ook een klein beetje tegemoet aan de niet aflatende behoefte van een subcultuur die steeds verder in de knel komt.
Kom op EC!!!!!
En dan is er nog altijd de zaal met gay movies waar ik nooit veel vrouwen heb gezien.
-
- Geaardheid: bi
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Ondanks dat ik andere gedachten voorbij zie komen, vind ik dit best een punt! Ook ik vind het fijn als er bijvoorbeeld een Bi/Gay dag is, ik alleen maar (h)eerlijke mannen tegenkom. Tegelijkertijd snap ik dat je niemand wilt en kunt weigeren, maar ik sta wel achter het standpunt!
Jason
Jason
pantarhei schreef:Hi,
Kom op EC!!!!!
-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Kunnen vrouwen niet gay of bi zijn?Jason1966 schreef:Ondanks dat ik andere gedachten voorbij zie komen, vind ik dit best een punt! Ook ik vind het fijn als er bijvoorbeeld een Bi/Gay dag is, ik alleen maar (h)eerlijke mannen tegenkom. Tegelijkertijd snap ik dat je niemand wilt en kunt weigeren, maar ik sta wel achter het standpunt!
Jason
Gelukkig passen wij (bi) vrouwen ons makkelijk aan en hoeft er voor
ons niet een aparte vrouwendag
Nikki
ons niet een aparte vrouwendag

Nikki
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten