Ervaring met Nathalie Hardcore
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Ervaring met Nathalie Hardcore
Ik had besloten om naar Nathalies gangbang te gaan ondanks het warme weer want in de cinema staat de arco aan dus altijd lekker koel. Ik was even over twaalf uur was ik er Nathalie was er ook al maar kwam om half een pas in de cinema maar dat is met alle gangbang meiden ook niet erg want ja ze willen ook ff bijkomen moeten altijd eind rijden dus kan het begrijpen dus niet erg. Bij binnen komst ging ze op bed liggen en vertelde wat wel en niet mocht niet in der mond klaar komen begrijpelijk omdat ze pijpte zonder ook niet vingeren meeste gang bang meiden geen probleem mee. Maar als dat haar keus is. Is dat ook oké. En eerst pijp ronde en daarna neuk ronde oké dat is super. Ik was één van de eerste die ze ging pijpen niet de eerste maar was erg lekker kan ze goed mocht niet zo diep ik dacht ze moet even inkomen. Der slipje was al snel uit en haar bh omlaag. En werd door haar af wisselend gepijpt. Naar verloop heb ik haar hel tijd gelikt en ze vond dat lekker zij ze maar klaar komen gebeurde niet je mog ook niet te hoog likken want ze had nieuwe piercing en deed pijn net een week geleden gezet ja dan kan je dat verwachte maar zelf denk ik als je haar daar wel likte dat ze wel klaar was gekomen maar wilde ze blijkbaar niet. I probeerde haar te neuken maar kreeg geen stijve bij har ik vroeg om hondjes te gaan deed ze wel maar dat was ook geen succes dus zij weer op der rug. Ik dacht komt wel na de pauze ze heeft me weer ff gepijpt ook maar weer niet diep net voorbij me eikel dus niet echt geil dat heeft ze de hele tijd bij elke man gedaan en al die tijd lag ze op der rug ik ben tot uur of half drie geweest maar ze kwam niet klaar en de sperma douche was er ook niet wat elke gang meid wel doet. Is reeds de zesde gang bang bij de ec. Kortom was niet een perfecte gang bang doe iets meer zoal doggy stijl zij boven op of voor over gebogen tegen het bed of muur maar ze kwam maar niet van der rug af. Ook was het heel rustig dacht maar dat er totaal 16 mensen actief mee deden met de gang bang dus erg rustig meestal kom er helle hordes op af en moeten er tassen gebruikt worden. Zal de vakantie tijd wel zijn of warmte. Maar ik heb ook het idee dat haar werk wijze altijd zo is ja dan denken veel mensen ga wel naar andere gang bang. En ze zegt dat ze mega grote borsten heeft maar is zeker geen f wat ze zegt. Is maar een d cup en kei hard heb wel meer vrouwen met siliconen gehad wat niet zo aan voelde en die waren ook groter was dd cup. En der hare waren kleiner. En zoals ze verklaard de laatste was maar na de zomer komt ze gewoon weer. Maar dan ben ik er zeker niet bij. Oké snap dat sommige mannen haar wel goed vinden is hun keus. Ik geef haar net een zesje eerder eigenlijk vijfje.
Nathalie doe er wat aan groetjes genieter
Nathalie doe er wat aan groetjes genieter
- Loodgieter
- Leeftijd: 50
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Ervaring met Nathalie Hardcore
Beste genieter.
Wat moet jij een verschrikkelijke kutdag gehad hebben.
2 weken je eigen zo geil zitten maken op Natalie,
En dan kan ze niet pijpen , als je ze likt heel voorzichtig doen , want ze heeft net een nieuwe piercing.
Haar nep tieten hebben de aangegeven maten niet.
En dat alles is zo n tegenvaller , dat je je pik ook nog niet hard kan krijgen om haar te neuken.
Je had natuurlijk ook gewoon entree kunnen betalen, want
Leermeester kwam met een mooie geile dame
Die heel goed pijpen kan , en om 19.30 uur kwam Amersfoortman met mollie , een supergeile dame , zonder neptieten , die heel diep kan pijpen , en heerlijk kan neuken , en die niet piept als jij ze likt.
Maar als mollie nu aangeeft dat ze er dinsdag avond om 19.30 uur is , heeft ze dat zo gepland met haar meester .
Dan moet jij niet gaan lopen zeuren , van kan je morgen niet komen.
Deze dames zijn super geil. , komen naar de cinema om lekker geneukt te worden , je hoeft ze niet te betalen , maar als ze aangeven wanneer ze komen moet je er wel zijn.
Als je geluk hebt mag je meedoen.
Gr. Loodgieter
Wat moet jij een verschrikkelijke kutdag gehad hebben.
2 weken je eigen zo geil zitten maken op Natalie,
En dan kan ze niet pijpen , als je ze likt heel voorzichtig doen , want ze heeft net een nieuwe piercing.
Haar nep tieten hebben de aangegeven maten niet.
En dat alles is zo n tegenvaller , dat je je pik ook nog niet hard kan krijgen om haar te neuken.
Je had natuurlijk ook gewoon entree kunnen betalen, want
Leermeester kwam met een mooie geile dame
Die heel goed pijpen kan , en om 19.30 uur kwam Amersfoortman met mollie , een supergeile dame , zonder neptieten , die heel diep kan pijpen , en heerlijk kan neuken , en die niet piept als jij ze likt.
Maar als mollie nu aangeeft dat ze er dinsdag avond om 19.30 uur is , heeft ze dat zo gepland met haar meester .
Dan moet jij niet gaan lopen zeuren , van kan je morgen niet komen.
Deze dames zijn super geil. , komen naar de cinema om lekker geneukt te worden , je hoeft ze niet te betalen , maar als ze aangeven wanneer ze komen moet je er wel zijn.
Als je geluk hebt mag je meedoen.
Gr. Loodgieter
-
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Eens met loodgieter
-
- Leeftijd: 49
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Je moet je toch enorm niet prettig voelen als je zo'n commentaar leverd op de diensten van Nathalie ,
Ik zelf was om ongeveer 14:00 uur aanwezig en heb mij direct van mijn kleding ontdaan en binnen twee minuten had Nathalie mijn goed gewassen penis al in haar verrukkelijke mondje laten zakken pfffff wat een genot maar dit ter zijde ik vind het nogal wat om zo te klagen over de diensten die deze spetter aanbied al de misschien wel ongewassen piemels zo zonder condoom haar mondje in( ga er maar aan staan ) daarnaast lijkt het mij logisch dat ze het niet prettig vind om hele vieze misschien ook wel niet geknipte nagels in haar heerlijke grottje te laten roeren nogmaals ga er maar aan staan, daarnaast vind ik het persoonlijk niet al te erg dat het niet heel druk is maar dat kan uiteraard aan mij liggen. Maar om even verder te gaan met mijn geweldige ontmoeting met Nathalie heb ik haar nadat ze me zalig heeft gepijpt geweldig lekker geneukt wat een genot deze vrouw, ik hoop dan ook dat ze snel weer terug is naa haar buitenlandse avontuur ik ben er dan zeker weer bij en hoop dat dan de klagers maar weg blijven ( haha hebben de echte genieters meer ruimte)
Voor jou Nathalie van een hele trouwe fan
Ik zelf was om ongeveer 14:00 uur aanwezig en heb mij direct van mijn kleding ontdaan en binnen twee minuten had Nathalie mijn goed gewassen penis al in haar verrukkelijke mondje laten zakken pfffff wat een genot maar dit ter zijde ik vind het nogal wat om zo te klagen over de diensten die deze spetter aanbied al de misschien wel ongewassen piemels zo zonder condoom haar mondje in( ga er maar aan staan ) daarnaast lijkt het mij logisch dat ze het niet prettig vind om hele vieze misschien ook wel niet geknipte nagels in haar heerlijke grottje te laten roeren nogmaals ga er maar aan staan, daarnaast vind ik het persoonlijk niet al te erg dat het niet heel druk is maar dat kan uiteraard aan mij liggen. Maar om even verder te gaan met mijn geweldige ontmoeting met Nathalie heb ik haar nadat ze me zalig heeft gepijpt geweldig lekker geneukt wat een genot deze vrouw, ik hoop dan ook dat ze snel weer terug is naa haar buitenlandse avontuur ik ben er dan zeker weer bij en hoop dat dan de klagers maar weg blijven ( haha hebben de echte genieters meer ruimte)
Voor jou Nathalie van een hele trouwe fan
-
- Leeftijd: 37
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Ben je wel eens bij andere gang bangs geweest ik wel de andere waar ik was veel meer actie van de dame zelf die lagen niet allen op hun rug lagen. En je wordt toch zelf iik diep gepijpt mar dat deed ze totaal niet ook bij jou niet weet ik zeker als je wel vind ja dat heb je zelf weinig mee gemaakt. Je moet eens naar andere gangbangs gaan dan merk je ook dat het veel meer mogelijk is. Ja dat het rustig is wel prettig maar wil ook wat zeggen dat ik niet de eerste ben die haar gangbangs tegen vinden vallen.
genieter
genieter
-
- Leeftijd: 49
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Smaken verschillen maar laat de dame in haar waarde het zo makkijk om iemand af te branden hier op het forum als je het niet eens bent met haar diensten dan moet je dat direct bespreken met Nathalie of met de gene die achter de balie staat van de ec dit is veel te gemakkelijk
-
- Leeftijd: 27
- Contacteer:

De meid in kwestie is een BN"er, dusssss je euro's waren het dik waard !!!!!!
-
- Leeftijd: 34
- Contacteer:
is idd een behoorlijke laffe benadering als je er geweest bent.
als je dan een grote jongen bent en je heb aanmerkingen dan zeg je dat rechtstreeks aan deze dame, dan krijg je of gelijk repliek of ze kan mssch wat aan je tegemoetkomen mocht dat nodig zijn en zij daar behoefte aan heb.
dus waarschijnlijk zou je eerst naar jezelf moeten kijken en je makkelijke op afstand te maken onterechte of terechte opmerkingen in jouw ogen tegen de persoon in kwestie zeggen als je er toch was en niet hier lekker makkelijk iemand afbranden zgn genieter.
joey
als je dan een grote jongen bent en je heb aanmerkingen dan zeg je dat rechtstreeks aan deze dame, dan krijg je of gelijk repliek of ze kan mssch wat aan je tegemoetkomen mocht dat nodig zijn en zij daar behoefte aan heb.
dus waarschijnlijk zou je eerst naar jezelf moeten kijken en je makkelijke op afstand te maken onterechte of terechte opmerkingen in jouw ogen tegen de persoon in kwestie zeggen als je er toch was en niet hier lekker makkelijk iemand afbranden zgn genieter.
joey
-
- Leeftijd: 56
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Loodgieter thanks...
Had je even kenbaar gemaakt.. dat had ik zeker op prijs gesteld, maar uiteraard als nog bedankt voor het compliment!
Had je even kenbaar gemaakt.. dat had ik zeker op prijs gesteld, maar uiteraard als nog bedankt voor het compliment!
Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
- Loodgieter
- Leeftijd: 50
- Contacteer:
Goede morgen Leermeester.
Dinsdag avond ben ik niet in de cinema geweest , anders had ik me zeker aan je voorgesteld.
Het zou natuurlijk mooi zijn als iemand die er bij was , een verslag schrijft op dit forum.
Zodat wij nog mee kunnen genieten van wat er op deze avond afgespeeld heeft in de cinema.
Amersfoortman was er ook met z'n sletje mollie.
Gr. Loodgieter
Dinsdag avond ben ik niet in de cinema geweest , anders had ik me zeker aan je voorgesteld.
Het zou natuurlijk mooi zijn als iemand die er bij was , een verslag schrijft op dit forum.
Zodat wij nog mee kunnen genieten van wat er op deze avond afgespeeld heeft in de cinema.
Amersfoortman was er ook met z'n sletje mollie.
Gr. Loodgieter
Gebruikers op dit forum: traby033 en 22 gasten