Ervaring met Nathalie Hardcore

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Uschi
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Ervaring met Nathalie Hardcore

Bericht door Uschi »

Kon er dit keer helaas niet bij zijn. Ben een groot liefhebber van gangbangs (zowel als banger als gebangde) en heb Nathalie één keer mogen ontmoeten wat me uitstekend bevallen is. Het enige wat ik persoonlijk wat minder vind aan Nathalie zijn haar veel te grote borsten (ik hou juist van lekker klein) maar afgezien daarvan ben ik een zeer groot fan van haar. Die keer dat ik een gb met haar bijwoonde was klaarkomen in de mond wél toegestaan, sterker nog, ik heb meerdere cumswabs met haar mogen uitwisselen. Beffen was ook niet aan regels gebonden want die dag geen nieuwe piercing. En geen bukkake toestaan lijkt me ook niets voor Nathalie, dat is juist een van haar handelskenmerken (zie ook haar bijdrage bij "plaats hier uw spannendste foto's"). Jammer dat jij een mindere ervaring had, ikzelf kijk nog steeds uit naar een hernieuwde ontmoeting met haar. Zij en Wendy zijn zelfs de reden dat erotic cinema überhaupt bij mij in beeld is gekomen, al ben ik inmiddels ook helemaal weg van de verankerde budplug in vestiging Amersfoort :-).
Laatst gewijzigd door Uschi op 15 mar 2018 13:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Nathalie Hardcore
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Nathalie Hardcore »

heeeeeeeeeey lieve schatten!!!! Ik zie nu pas deze topic lieverds anders had ik al veel eerder gereageerd ;)

Ik vind het helemaal niet erg als iemand iets negatiefs schrijft ... maar het liefst heb ik inderdaad dat het in mijn gezicht wordt

gezegd zodat ik er meteen van kan leren. Ik kom naar de Cinema om iedereen optimaal te laten genieten ...

Ik ben al 1 van de weinigen die PZC toestaat dus ik vind het een beetje flauw van ''genieter'' dat hij zegt dat ik weinig toelaat.

Ook vind ik het heel apart ... ik heb veel met ''genieter'' gesproken op het forum/via PB en ik heb zelfs een gratis video naar hem gestuurd. ..

Het was heel gezellig en ook op de gangbang heb ik niets gehoord van negatieve reacties... Je had me ook gewoon een PB kunnen sturen of me aan kunnen spreken op de dag zelf genieter.

Mijn cupmaat is overigens gewoon F ... dus ik snap niet waar je vandaan haalt dat dat niet zo is...

Maar verder laat ik het hierbij want ik denk dat genieter ervan geniet om iemand de grond in te boren die juist heel veel van haar fans houdt en alles doet om ze te plezieren.

Besef ook dat je voor slechts 50 euro 4 uur lang van me mag genieten ... Dan kun je toch niet zeggen dat ik het puur voor het geld doe of niet ??

Alle wel lieve fans die hier hebben gereageerd ... jullie zijn schatten en ik hoop jullie snel weer te zien op één van mijn gangbangs na de zomer!!!!

we gaan weer knallen!!!

hou van jullie

PS: niet van genieter haha

xxx
Bijlagen
3059437a43be67aa4de266fc219acfac.jpg
Nikki007

Bericht door Nikki007 »

Zeuren op het forum is altijd makkelijker dan het face to face zeggen!
Gelukkig veel geile en positieve verhalen gelezen over de gangbangs :lol:

nikki
Uschi
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Uschi »

WAUW...... Nathalie in een GGG film. Los van stinkend jaloers ben ik daar ook ontzettend blij mee want als iemand die positie verdient is het Nathalie :-).
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Nathalie Hardcore
Contacteer:

nikki007 dankje voor je lieve berichtje en je bent altijd welkom om eens bij een gangbang mee te doen hihi

ushi.... ja ik heb er al meerdere voor GGG gedaan ... je kunt ze op internet vinden moppie

geil maar lekker :lol:

x

nath
Nikki007

Bericht door Nikki007 »

:D :D
Nathalie Hardcore
Contacteer:

<3
BiKinkystel
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door BiKinkystel »

Nathalie Hardcore schreef:nikki007 dankje voor je lieve berichtje en je bent altijd welkom om eens bij een gangbang mee te doen hihi

ushi.... ja ik heb er al meerdere voor GGG gedaan ... je kunt ze op internet vinden moppie

geil maar lekker :lol:

x

nath
Ik zag dat je ook een plasfilm hebt gemaakt voor GGG? Iets voor een keer in de EC?
Nathalie Hardcore
Contacteer:

Ik geef geen gangbangs meer!
BiKinkystel
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL