Mocht ík mijn komst ooit nog eens aankondigen op het forum (voor een blowbang/bukkake) dan is het zoals anderen al aangaven inderdaad juist om zovéél mogelijk mannen te trekken... 30 zou geweldig zijn

Iedereen heeft zich zeker gedragenmichel schreef:
Ook veel mannen tegelijk kunnen zich gedragen, vaak vergeten ze dat er ook stellen zijn die het juist fijn vinden als er veel mannen zijn. Michel,
Bedankt voor je reactie! Het heeft zich vanzelf opgelost en grenzen zijn aangegeven!joey schreef:gewoon aangeven met tijd fer/mila, niets aan de hand.
grenzen heb je al aangegeven doe je daar ook en dan lost alles zich vanzelf op een manier op zoals jullie willen.
grt. j.
Bedankt voor je reactie ook de eerdere reactie qua tijdstip..en de verdediging hiervan!cbr motorstel schreef:Wij hopen dat de fantasie van Mila uit gaat komen.
Heel veel plezier gewenst.
Nikki007 schreef:Wat een geile fantasie van Mila!
Die gaat zeker weten wel uitkomen in de EC.
Roksie schreef:Geile zaterdagmiddag.
Na de aankondiging van Fer en Mila 2 weken moeten wachten maar vanmiddag was het dan eindelijk zover. En het was het wachten waard. Klokslag 13.00 uur kwam dit leuke stel de cinema binnen. Wauw wat een lekkere lange slanke meid zeg. Nadat ze zich van de meeste kleding had ontdaan werd zij vastgemaakt aan het kruis in de darkroom. De aanwezige mannen kregen toestemming om haar lekkere lijf te betasten en op te warmen. Mila vond dit kennelijk wel lekker al die handen aan haar geile lichaam. Nadat zij (en wij) lekker waren opgegeild werd Mila in de sling geholpen. Vervolgens werd zij aan de lopende band geneukt en sommigen lieten het niet zover komen maar spoten hun kwakje over Mila's prachtige borsten. Na een rust/rook pauze werd het feest voortgezet in de stoel in de ruimte tussen de hetere en homocinema. Ook hier werd Mila door meerdere mannen diep geneukt. Mila's fantasie was uitgekomen en omstreeks 14.30 uur besloten ze te vertrekken. Ondertussen was er een ander leuk stel bijgekomen die de darkroom ingingen. Ook zij ging in de sling. Nadat ze eerst door één van de mannen lekker was gebeft werd ook dit lekkere ding door de aanwezige mannen aan de lopende band geneukt. Al met al een supergeile zaterdag. Bedankt en hopelijk tot gauw.
gr.Roksie
Bedankt Roksie en StefanK dat jullie tijd hebben vrijgemaakt om dit verslag te maken! Dit stel ik heel erg op prijs!StefanK schreef:Ik had deze oproep een tijdje terug gelezen, maar was hem al lang weer vergeten. Was dus een hele verrassing toen ik na 13.00 binnenkwam en Mila in de sling bezig zag. Wat een prachtmeid. In de darkroom was het me iets te druk en te warm, maar ik heb haar uiteindelijk lekker in de gynostoel geneukt. Ik moest me wel vooroverbuigen en haar goed bij haar stevige billen vasthouden.
Het is heel geil om Mila zo met haar benen wijd te zien liggen, maar om te neuken is die stoel toch minder praktisch
Mila, ik hoop dat je een volgende keer op het grote bed losgaat (en misschien met iets minder mannen).
Een pb'tje is verstuurd...