Gister zijn Fer03 en ik naar het EC in Amersfoort geweest dit voor een 2e keer, aangezien de 1e keer zo goed bevallen was had Fer03 besloten om een oproep op dit forum te plaatsen om mijn fantasie werkelijkheid te laten worden.
Mijn fantasie: Om door en groepje mannen lekker betast te worden in de darkroom en meer.....

Dit bericht hadden we 2 weken van te voren geplaatst zodat we nog reacties en pb's konden ontvangen van eventuele gegadigden die dit ook heel aantrekkelijk leek en geil vonden om mijn fantasie werkelijkheid te laten worden en eventueel de mogelijk voor hun om dit op hun planning te zetten.
Hierop volgenden een aantal leuke en vooral ongedwongen bijzondere reacties, wat voor ons al een teken was dat het een erg leuke middag ging worden waar we met zijn 2-en naar uit konden kijken.
En toen begon de dag 25-07 in het begin heel rustig en voordat we ernaar toe gingen zat bij mij de spanning en geilheid er goed in.
Het ging eindelijk gebeuren, de rit begon vanaf Rotterdam naar Amersfoort

Maar wat kon ik verwachten??? Hoeveel gaan er komen?? Maar ook wat ga ik beleven in mijn stoutste dromen??
Na een rit vol opwinding waren we in Amersfoort en stonden we voor het EC klaar om naar binnen te gaan, we spraken voor met iemand die het forum ook ging bekijken met ons bericht die vervolgens samen met ons het EC binnen trad.
We kwamen binnen en liepen door de geile donkere gang waarop mijn hart al een stukje sneller van ging kloppen en de zenuwen door mijn lichaam heen gierden, gezonde spanning!! Er bevonden zich best al een aantal mannen in de cruising ruimte die lekker relaxed zaten of stonden met op de achtergrond een geile film aan. Deze begroette ik weliswaar wat verlegen en wat ongemakkelijk vooral omdat het veel indruk op me maakte dat er best veel mannen waren gekomen en zeker niet onaantrekkelijke mannen

Fer03 had zijn bondage touwen meegenomen wat voor mij mijn fantasie nog mooier maakte, betast worden zonder iets terug te kunnen doen. Na deze gebonden te hebben zowel aan armen en aan mijn benen gaf Fer03 toestemming wat voor hem ook een enorme opwinding gaf om mij al het genot te laten ervaren. Het gevoel van de darkroom, vastgebonden te zitten en al de mannen handen over mijn lichaam te voelen en in me te voelen was onbeschrijfelijk geil.

Tussendoor gebeurde er iets, wat ik wat minder leuk vond en hier reageerde ik ook direct op (geen anaal) en Fer03 benadrukte dit kort en bondig ook. Eigenlijk wilde ik dit hier ook niet neerzetten op het forum omdat dit zeker niet de nadruk moet krijgen. Maar vond het bewonderenswaardig mooi tevens ook respectvol dat de rest van de mannen heel positief reageerde op het moment dat ik mijn harde grens uitsprak. Dat gaf me al heel snel weer een goed, geil en gewaardeerd gevoel.
Al die handen en het gevoel van betast worden en nog niks kunnen doen...wat is dat een ongelofelijk lekkere ervaring.
Daarna volgde de verlossing van het vastgebonden zitten naar totale vrijheid in alles. Ik ging liggen in de sling waarop er al gauw iemand vooraan stond om mij heerlijk te verwennen met zijn lul.
Deze man heeft veel indruk om me gemaakt omdat hij de eerste stap nam om me te verlossen van de gebondenheid en de stap te nemen naar de ultieme vrijheid op het seksuele vlak en de penetratie waar ik enorm van kan genieten en dit ook deed

Wat ik hier zeker geil aan vond en wat ik graag wil benoemen is dat er een soort van line up rij klaar stond om mijn lekkere kutje hard te neuken.

De darkroom was onwijs warm en tussendoor opperde ik ook of de airco wat hoger kon, maar goed dat was een geintje natuurlijk. Ik was zelf gigantisch heet van de hele sensatie!!!
De laatste man in de Sling was er een die bijna onverzadigbaar was en die heerlijk lekker door kon neuken met ook heel veel kracht en enthousiasme.

We zijn vervolgens naar de ruimte gegaan waar de gynostoel stond en hebben deze even onderzocht hoe die werkte. Ik ben gaan liggen en de eerste stond al klaar om mij het genot te geven wat hij in zich had. Een heerlijke getinte mooi ogende jonge man die wel wist wat hij met mij aan moest en dat het ook wel een tandje harder kon

We gingen daarna even douchen in een erg mooie douche, wat allemaal even zoeken was hoe deze werkte

Vandaag zit ik na te genieten van een bijzondere maar vooral geile zaterdagmiddag! Dat er zoveel animo was en zoveel actief meededen is voor mij een van mijn stoutste dromen.
Heel erg bedankt allemaal voor jullie aanwezigheid en respect richting mij en dat jullie mijn fantasie werkelijkheid hebben laten worden. Ik hoop dat er nog vele van deze middagen gaan komen in de toekomst en ik kijk er erg naar uit.
Alle pbt’jes zijn heel erg welkom en forumberichtjes op deze post ook, ben erg benieuwd naar jullie beleving en ervaring en hoop dat alles ook naar jullie wens is geweest en dat jullie genoten hebben.
Wat mijn geheimpje was wat Fer03 op het laatst wilde zeggen, maar toch niet mocht van mij is:
Dit was mijn eerste gangbang en het mooie is dat ik dit met jullie heb mogen delen!!!
Heb zoveel lust te geven maar om dit te krijgen is heel speciaal voor mij!
Bedankt Fer03 dat ik deze geweldige ervaring heb mogen ervaren…luv you!