goed en geil verslag zoals beloofd
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
goed en geil verslag zoals beloofd
WAUW. SUPERGEIL. FANTASTISCH. TOT DE VOLGENDE KEER ALLEMAAL. groeten van de slagroomspuit hahahaha
- cbr motorstel
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: goed en geil verslag zoals beloofd
Dat was het zeker,
Maar is niet het verslag zoals beloofd.
Je kan beter net zoals vanmiddag .
DOE JE BEST.
Maar is niet het verslag zoals beloofd.
Je kan beter net zoals vanmiddag .
DOE JE BEST.
-
- Contacteer:
t komt goed net als vanmiddag
-
- Contacteer:
Hoewel ik wat later was vanmiddag kwam ik de ec binnen nik en nikkie waren er al even als cbr motorstel en het andere lekkere stel van de vorige keer waren er ook leuk trouwens dat je je steeds meer op je gemak gaat voelen ook daar spannende stoute dame.Er was nog een spannend stel binnen zeer spannende blonde vrouw ook zij waren heerlijk met elkaar bezig in de darkroom nikkie en ik gingen heerlijk kijken bij hun was geil om te zien ook nikkie vond haar kontje zeer geil om te zien helaas verlieten zij na een tijdje weer de cinema.Ondertussen waren er nog wat stoute mensen binnen gekomen en de stoute dames hadden zin om lekker het grote matras op te gaan uiteraard gingen de heren ook het matras op we zijn nu eenmaal gek op deze leuke stoute vrouwen.Wat is dat toch een geil gezicht al die lekkere geile hete naakte lijven bij elkaar die zin hebben in geil genot.Met zulke vrouwen blijven de pikken niet lang in slappe toestand en de stijve pikken stonden weer geil en fier rechtop.En dan die heerlijke geile glimmende kutjes van deze vrouwen die weten wat seks is en er geen genoeg van kunnen krijgen.Een geile orgie begon op het bed.Ik kreeg een hele geile verassing van de geile blonde topper van cbr motorstel en nikkie de spannende donkere vrouw met die sprekende ogen van der de geiligheid spat eruit ook.Maar verder met de surprise dat was gelukkig niet de nieuwe roze kunstpik van nikkie waar de mannen van hun wel ideeen voor hadden wie dat mss wel even wilde uitproberen.Later gingen de vrouwen daar nog bloedgeil mee aan de gang wat een geil gezicht is dat toch 2 vrouwen die elkaar neuken.Maar de blonde topper had een bus slagroom meegenomen mijn pik werd werkelijk helemaal volgespoten mijn onderlijf zat helemaal onder maar daar kwam t geilste ik werd daarna vreselijk geil afgezogen door deze 2 bloedgeile vrouwen overal voelde ik die tongen likken slurpen en zuigen en wat is dat een geil gezicht zeg pijpende vrouwen met hun bloedgeile pijpmondjes helemaal glimmend van de slagroom en ze kunnen zuigen en likken hoor echt fantastisch je komt gewoon geestelijk lekker in een andere wereld als hun aan je pik zuigen.Daar was nik aan de buurt ook zijn geile pik kreeg een slagroombaard en de vrouwen storten zich daar ook op ook nik werd verwend ondertussen werd er om me heen nog een vrouw verwend door andere mannen ze werd heerlijk geil gevingerd en geneukt ook zij is geil om naar te kijken als ze geniet.Daarna gingen de vrouwen elkaar weer lekker aflikken de hete kutjes werden weer geil gelikt van elkaar ze vinden elkaar lekker en worden bloedgeil van elkaar ze gaan er helemaal in op .Ondertussen zijn er nog 2 stellen binnen geweest maar ook deze stellen verlieten helaas de cinema na enige tijd weer altijd jammer toch hoe meer hete zielen hoe leuker en lekkerder toch.we zijn nog lekker geil doorgegaan met deze mini orgie waarbij de vrouwen het afsloten voor vandaag door elkaar heerlijk te neuken maar pas nadat ze mij geweldig geil hadden laten klaarkomen na 2en een half uur likken zuigen pijpen neuken explodeerde ik in da handjes van deze geile meisjes terwijl ze lekker met elkaar aan het tongen waren om mij heen zag ik andere mannen ook hun geile zaad op hun het lijven spuiten en was deze dag weer 1 om lekker geil in te lijsten .Lekkere geile meiden weer bedankt voor deze bloedgeile middag en hoop jullie nog vaker te zien met uiteraard jullie eigen gezellige mannen ook .Tot de volgende geile keer
- cbr motorstel
- Contacteer:
Het was een heerlijke geile middag
Wij hadden afgesproken met Nick en Nikki ,Daylight ,en girlcrazy.
Deze middag zou lekker en geil worden en geloof me dat was het.
Zoals iedereen kan lezen in het verslag hier boven.
Het vrouwtje van Daylight komt idd wat losser wat een lieverd en lekkere stel is dat toch.
Mysteryman was ook nog van de partij hij weet een vrouw ook heerlijk te verwennen.
Voordat iedereen aanwezig was ,was ik al heerlijk gebeft gevingerd en geneukt door Benno.
Het was jammer dat de andere stellen die ook binnen kwamen weer snel weg waren.
Ook de heren die alleen waren en toe keken waren snel weg wat ook erg jammer was .
Ze hadden best mee mogen spelen hoor maar durfden het niet te vragen of hadden geen zin om mee te spelen.
Wij zijn heel blij dat wij Nick en Nikki girlgrazy en Daylight hebben ontmoet wat een heerlijke en lieve mensen zijn dat.
En ja Nikki speciaal voor jou wat ben jij een lekker geil en lief vrouwtje ik wordt echt geil van jou.
Door jou ga ik nu mijn geaardheid veranderen in BI.
En Nick jij bent ook heerlijk en geil met jou is het ook altijd een geil feestje ben blij jullie te kennen.
Girlcrazy met jou is het ook altijd een feestje zo heerlijk geil als jij bent.
Al met al het was een heerlijke geile middag en voor herhaling vatbaar.
Wij hadden afgesproken met Nick en Nikki ,Daylight ,en girlcrazy.
Deze middag zou lekker en geil worden en geloof me dat was het.
Zoals iedereen kan lezen in het verslag hier boven.
Het vrouwtje van Daylight komt idd wat losser wat een lieverd en lekkere stel is dat toch.
Mysteryman was ook nog van de partij hij weet een vrouw ook heerlijk te verwennen.
Voordat iedereen aanwezig was ,was ik al heerlijk gebeft gevingerd en geneukt door Benno.
Het was jammer dat de andere stellen die ook binnen kwamen weer snel weg waren.
Ook de heren die alleen waren en toe keken waren snel weg wat ook erg jammer was .
Ze hadden best mee mogen spelen hoor maar durfden het niet te vragen of hadden geen zin om mee te spelen.
Wij zijn heel blij dat wij Nick en Nikki girlgrazy en Daylight hebben ontmoet wat een heerlijke en lieve mensen zijn dat.
En ja Nikki speciaal voor jou wat ben jij een lekker geil en lief vrouwtje ik wordt echt geil van jou.
Door jou ga ik nu mijn geaardheid veranderen in BI.
En Nick jij bent ook heerlijk en geil met jou is het ook altijd een geil feestje ben blij jullie te kennen.
Girlcrazy met jou is het ook altijd een feestje zo heerlijk geil als jij bent.
Al met al het was een heerlijke geile middag en voor herhaling vatbaar.
- Benno2
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Zoals CBR al zegt was ik er voordat de anderen kwamen. Helaas heb ik het hele feest niet meer meegemaakt, omdat ik andere verplichtingen had.
Maar niet voordat ik eerst even heerlijk 1 op 1 heb kunnen spelen met M. Dat is altijd al een feest op zich.
Benno
Maar niet voordat ik eerst even heerlijk 1 op 1 heb kunnen spelen met M. Dat is altijd al een feest op zich.
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

Girlcrazy moest het eerst nog helemaal verwerken voordat hij een verslag kon schrijven
Wat een megageile middag met deze heerlijke mensen!
Het was heel geilzellig!
Daylight jullie zijn een superstel, lekker op jullie eigen tempo de dingen beleven.
Girlgrazy... Geile donder!
Cbr stel... Volgens mij heb ik de strafpunten wel weer goed gemaakt
Wat een geiligheid.
En M van het cbrstel..pffff wat word ik geil van jou!
Lekker elkaars natte kutje likken, samen de mannen pijpen en het
allergeilste was om jou te neuken en daarna jij mij met ons geile roze vriendje.
Mooie afsluiting van de dag!
Je maakt me zo geil, het is heerlijk met je en vooral ook heel gezellig.
Blij dat we zulke leuke mensen hebben mogen ontmoeten in de EC
Dikke kus Nick en Nikki

Wat een megageile middag met deze heerlijke mensen!
Het was heel geilzellig!
Daylight jullie zijn een superstel, lekker op jullie eigen tempo de dingen beleven.
Girlgrazy... Geile donder!
Cbr stel... Volgens mij heb ik de strafpunten wel weer goed gemaakt

Wat een geiligheid.
En M van het cbrstel..pffff wat word ik geil van jou!
Lekker elkaars natte kutje likken, samen de mannen pijpen en het
allergeilste was om jou te neuken en daarna jij mij met ons geile roze vriendje.
Mooie afsluiting van de dag!
Je maakt me zo geil, het is heerlijk met je en vooral ook heel gezellig.
Blij dat we zulke leuke mensen hebben mogen ontmoeten in de EC
Dikke kus Nick en Nikki
- cbr motorstel
- Contacteer:
Nikki we hebben besloten dat zowel jij als girlcrazy de strafpunten kwijt zijn.
Er werd mij gevraagt wat die strafpunten waren hoe je die krijgt.
Je krijgt een strafpunt als je ongevraagd aan iemand zit wat helaas veel voor komt.
Het is niet zo dat als er dames aanwezig zijn,dat je er ook aan mag komen.
En de punten worden weer in mindering gebracht na een heerlijke geile ervaring.
Je krijgt een strafpunt als je ongevraagd aan iemand zit wat helaas veel voor komt.
- Nick007
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Wat een leuk verslag Girlcrazy....
Ik snap wel waarom jij je straf punten kwijt bent!!
Nick
Ik snap wel waarom jij je straf punten kwijt bent!!
Nick
cbr motorstel schreef:Nikki we hebben besloten dat zowel jij als girlcrazy de strafpunten kwijt zijn.
-
- Contacteer:
gelukkig maar dat ik ze kwijt ben en ik heb alle geiligheid weer verwerkt hoor ik ben er al weer aan toe.ik ben alweer bloedgeil nu.kan niet wachten dat matras moet weer lekker vol.een nog grotere orgie zou ook bloedgeil zijn he lekker geil alle zalen vol.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten