verrassende middag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
one dream
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

verrassende middag

Bericht door one dream »

Hallo luitjes,

het volgende wil ik toch met jullie delen maar vooral hoop ik dat de vrouw over wie het gaat mij een PB wil sturen.

afgelopen maandag was in in de EC. het was erg rustig, er was nog 1 man aanwezig.
in de filmzaal draaide een lekkere geile film en ik was al geil maar de film maakte me nog geiler.
Ik ben overtuigd hetro maar ben ook niet vies van een man die me lekker pijpt (met condoom) of aftrekt.

Ik besloot naar een gloryhole te gaan. ik koos de laatste omdat je dan het beste naar de film kan kijken.
Ik deed mijn broek omlaag en begon mijn harde lul te masseren.

op een gegeven moment ging het welbekende zoemertje dat er weer iemand binnenkwam.
Ik keek maar zag niets dus dacht dat het een van de medewerkers was van de cinema. ik ging dus lekker verder met mezelf.
Plots hoorde ik naast mij in de andere gloryhole wat geluid. Ik dacht dat het de andere man was die ook in de cinema aanwezig was en ging weer lekker verder met mezelf.

ineens kwam er een hand door de gloryhole. het was een kleine hand die wel van een vrouw leek te zijn. ik bewoog mijn harde lul erheen en de hand pakte mijn lul. het waren zachte handen dus mijn hoop dat het een vrouw was leek werkelijheid te worden. ik zei hallo maar er kwam geen reactie terug.
de hand masseerde mijn harde lul en streelde mijn ballen MMMMM. er zat maar 1 gat in de wand dus ik kon zelf niets doen.
Plots pakte de hand mijn lul hard vast en trok deze naar het gat toe. mijn geilheid was op topniveau.

en jaa hoor het gebeurde een warme zachte mond sloot zich om mijn harde eikel en begon te zuigen. heerlijk was het. het maakte me geen moer meer uit of het een vrouw of een man was. ik drukte mijn buik helemaal tegen de wand zodat die ander maximaal mijn lul kon gebruiken.
ik werd heerlijk gepijpt. ik zei wat harder "ben je een vrouw? " maar weer geen antwoord of reactie. logisch want mijn keiharde lul zat in de mond.
Ik stak een hand langs mijn lul door het gat heen.
ik probeerde de ander te bereiken om ook die te verwennen. EN TOEN ..... ik voelde lange zachte haren en grote oorbellen. ik wist het zeker dit moest een vrouw zijn of een verdomd mooie travestiet.
ze moest dit gemerkt hebben want ze ging nog harder zuigen en trok mijn lul hard tegen de wand aan.

Na een paar minuten stopte het. ik baalde even want ik dacht dat het stopte dus liet mijn lul door het gat heen steken.
Net op het moment dat ik hem wilde terugtrekken om even om het hoekje te kijken pakte de hand weer mijn nog steeds harde lul en trok die hard tegen de wand aan. plots voelde ik dat ze hem in haar kutje wilde duwen. ik voelde de lipjes uiteen gaan en merkte dat ze kletsnat was of lekker haar kutje bevochtigd had.
Als ik een sloophamer had gehad was de wand er toen uitgeslagen.

ze drukte haar kutje ook tegen de wand en ging heen en weer bewegen. ik bewoog ook mee wat even resulteerde dat mijn lul uit haar kutje gleed.
Ze pakte mijn lul en hield die vast. stopte hem opnieuw in haar kutje en neukte mij. ik bleef stilstaan omdat ik niet wilde dat mijn lul er weer uit glipte.
Haar kutje was lekker strak en nat je voelde dat ze bewoog want elke keer als ze aanspande om naar de wand te bewegen spande ze ook haar kutspieren aan.
Ik ben niet echt gelovig maar als er een hemel bestaat dan moet dit het geweest zijn.
Ik drukte mijn snoeiharde lul zoveel mogelijk door het gat heen. en zij drukt ook hard tegen de wand. hier hoorde ik voor het eerst een geluid van haar, ze kreunde. ik voelde dat ik tegen haar baarmoedermond aan stootte met mijn lul. heerlijk was dat.
Toen hield ik het niet meer en spoot mijn lading zaad diep in haar warme achte natte kutje. vlak hierna kwam zij ook klaar want ze gilde en toen een diepe zucht. volgens mij heb ik nog nooit zoveel sperma in een kut gespoten als toen. mijn lul verslapte wat en ik zei dank je wel, dit was geweldig. mijn lul gleed uit haar natte kutje en ik voelde het sperma en kutsap langs mijn lul lopen.

Ik hoorde wat geritsel en het gordijn opengaan. ik dacht nu ga ik haar zien.
Maar dat gebeurde niet. ik trok snel mijn broek op en zag iemand wegglippen door het gordijn. vlak erna de deur opengaan en voor ik uit het hokje was was ze weg.

IK ZOU GRAAG EEN OPROEP WILLEN DOEN AAN DEZE VROUW. ALS EERSTE GIGANTISCH BEDANKT VOOR DEZE GEILE NEUKBEURT EN IK ZOU GRAAG MET JE IN CONTACT KOMEN. ALS JE DIT LEEST STUUR ME DAN EEN PRIVEBERICHT OP DIT FORUM.

XXXXXX one dream.
Santje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: verrassende middag

Bericht door Santje »

heey one,

geil verhaal zeg hihihi
markoo
Geaardheid: hetero