Volgende keer Esther , nog een stapje verder in je opleiding om een goed sletje te worden.
Een paar extra goed geschapen actieve mannen erbij.
Esther gaf aan niet bi te zijn , maar is er wel nieuwschierig naar.
Misschien eens werk voor Nikkie.
Fijn weekend.
Gr. Loodgieter.
TOP MIDDAG !!!!!
- Loodgieter
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: TOP MIDDAG !!!!!
Mooi verslag.
Jammer dat gemist heb.
C en e.....untill next time!!
Loodgieter"]Maandag kreeg ik een berichtje van C en E.
Ze wilde in de 2e helft van de middag naar de EC gaan.
Of ik tijd had om kennis te maken en Esther te verwennen , een mannetje extra mocht wel.
Maar ze wilde het niet te druk , rustig aan beginnen.
En Esther is er gek op gelikt te worden .
Ik dacht gelijk aan Bertje , hij is niet zo n neuker maar wel een echte beffer.
En ik had een berichtje gehad van Martijn , of ik eerdaags nog iets leuks had.
Ik kwam binnen , en toen zat ze al op het grote bed , met haar kleren aan te wachten.
Even kennis gemaakt , en koffie gedronken.
Zij een mooie blonde dame van +/- 48 niet te slank maar lekker met alles erop en eraan , zoals een vrouw van die leeftijd eruit hoort te zien , dus gewoon een lekker wijf.
hij dezelfde leeftijd schat ik leuke spontane vent , die vreselijk kan genieten als hij ziet hoe zijn vrouw verwent wordt en geniet.
Ze waren al eens geweest , maar de mannen die er toen waren , waren niet echt actief.
Ik ging douchen zei ik , stopte m'n kleren in de lokker , en Esther sprong van het bed en ging wat spannends aan doen.
Toen ik stond te douchen , zag ik haar staan in een geil zwart lingerie setje.
Bert trok haar tegen zich aan , en verwende haar mooie tieten , hij trok haar op het bed , en al snel lag hij Esther te likken.
Martijn had z'n kleren ook al uitgedaan ,en kroop op het bed .
Ze pakte z'n pik , en zoog er gulzig aan , ze kreunde en zuchte , een bewijs dat Bert goed werk leverde.
Ik had me afgedroogd , en liep naar het bed , ze pakte m'n pik , en al snel zat hij in haar mond.
Ze kan goed pijpen , en doet niets liever.
Na dat Bert stopte met likken , ging ze op haar knieën zitten en pijpte Martijn Ik deed een condoom om en stopte m'n lul in haar kutje , heerlijk strak kutje dacht ik.
En neukte erop los.
Ze werdt steeds luidruchtiger , goed zo zei ik daar hou ik van laat maar horen hoe lekker je het vind.
Martijn nam het over van me , en Esther genoot en haar man stond met een grote smile toe te kijken.
Hij had tegen mij gezegd , misschien voorzichtig anaal proberen.
Moet je tegen mij natuurlijk niet zeggen , want dan gaat dat ook gebeuren.
Ik pakte het glijmiddel , en terwijl Martijn haar neukte maakte ik haar anus soepel.
Al snel zaten er 2 vingers in , en ze reageerde er geil op.
Ik zei tegen Martijn probeer het maar zachtjes .
Maar toen zei Esther , dat wil ik nu nog niet dat is nog voor m'n man.
Ik heb het neuken weer overgenomen , en daarna zijn we naar de sling gegaan.
Ze had daar nog nooit ingelegen , en vond het super Keihard hebben we haar om de beurt geneukt in de sling.
Er kwam nog een Engels stel binnen van een jaar of 45 , die hebben nog toe staan kijken hoe Esther lag te genieten.
Ik heb haar kutje , nog heerlijk laten spuiten , de vloer van de darkroom en het laken van het grote bed waren goed nat.
Bert had ze al klaar gepijpt , en nu lag Martijn op het bed en zoog ze hem klaar.
Ze is gek op zaad , dus slikte ze alles heerlijk door.
Ondertussen neukte ik haar , en stak een paar vingers in haar geile kont , heerlijk dat geluid dat ze maakt als je haar neukt. .
Toen vond ze het genoeg , heerlijk zei ze , dat heb ik nog nooit gezegd , dat ik het genoeg vind.
Ik ben gesloopt , drijfnat waren we van het zweet , ik heb haar op haar knieën gezet bij de douche , en zei laat maar eens zien hoe diep je kan pijpen , doe het zelf maar , bijna helemaal ging m'n pik erin , tot ze kokhalsde en weer terug trok , maar ze bleef het proberen.
Je doet het goed zei ik tegen haar , dat leer je nog wel.
Rustig aan zei ze , ik ben nog een sletje in opleiding.
Ik trok aan m'n pik , en Esther had haar mond open met haar tong eruit.
Grote stralen spoten eruit , recht in haar mond , ze pakte hem vast en zoog hem naar binnen.
Een paar keer haalde ze hem naar buiten , keek ernaar , ze kneep erin , als er nog een druppel zaad zag , likte ze hem eraf.
Hierna zijn we samen gaan douchen , ik heb haar lekker ingezeept , en weer greep ze m'n pik.
We zijn gaan aankleden , hebben nog koffie gedronken , en zijn toen naar huis gegaan
C en E Bedankt leuk jullie ontmoet te hebben.
Erwin bedankt
Martijn en Bert bedankt
Gr. Loodgieter.[/quote]
Jammer dat gemist heb.
C en e.....untill next time!!
Loodgieter"]Maandag kreeg ik een berichtje van C en E.
Ze wilde in de 2e helft van de middag naar de EC gaan.
Of ik tijd had om kennis te maken en Esther te verwennen , een mannetje extra mocht wel.
Maar ze wilde het niet te druk , rustig aan beginnen.
En Esther is er gek op gelikt te worden .
Ik dacht gelijk aan Bertje , hij is niet zo n neuker maar wel een echte beffer.
En ik had een berichtje gehad van Martijn , of ik eerdaags nog iets leuks had.
Ik kwam binnen , en toen zat ze al op het grote bed , met haar kleren aan te wachten.
Even kennis gemaakt , en koffie gedronken.
Zij een mooie blonde dame van +/- 48 niet te slank maar lekker met alles erop en eraan , zoals een vrouw van die leeftijd eruit hoort te zien , dus gewoon een lekker wijf.
hij dezelfde leeftijd schat ik leuke spontane vent , die vreselijk kan genieten als hij ziet hoe zijn vrouw verwent wordt en geniet.
Ze waren al eens geweest , maar de mannen die er toen waren , waren niet echt actief.
Ik ging douchen zei ik , stopte m'n kleren in de lokker , en Esther sprong van het bed en ging wat spannends aan doen.
Toen ik stond te douchen , zag ik haar staan in een geil zwart lingerie setje.
Bert trok haar tegen zich aan , en verwende haar mooie tieten , hij trok haar op het bed , en al snel lag hij Esther te likken.
Martijn had z'n kleren ook al uitgedaan ,en kroop op het bed .
Ze pakte z'n pik , en zoog er gulzig aan , ze kreunde en zuchte , een bewijs dat Bert goed werk leverde.
Ik had me afgedroogd , en liep naar het bed , ze pakte m'n pik , en al snel zat hij in haar mond.
Ze kan goed pijpen , en doet niets liever.
Na dat Bert stopte met likken , ging ze op haar knieën zitten en pijpte Martijn Ik deed een condoom om en stopte m'n lul in haar kutje , heerlijk strak kutje dacht ik.
En neukte erop los.
Ze werdt steeds luidruchtiger , goed zo zei ik daar hou ik van laat maar horen hoe lekker je het vind.
Martijn nam het over van me , en Esther genoot en haar man stond met een grote smile toe te kijken.
Hij had tegen mij gezegd , misschien voorzichtig anaal proberen.
Moet je tegen mij natuurlijk niet zeggen , want dan gaat dat ook gebeuren.
Ik pakte het glijmiddel , en terwijl Martijn haar neukte maakte ik haar anus soepel.
Al snel zaten er 2 vingers in , en ze reageerde er geil op.
Ik zei tegen Martijn probeer het maar zachtjes .
Maar toen zei Esther , dat wil ik nu nog niet dat is nog voor m'n man.
Ik heb het neuken weer overgenomen , en daarna zijn we naar de sling gegaan.
Ze had daar nog nooit ingelegen , en vond het super Keihard hebben we haar om de beurt geneukt in de sling.
Er kwam nog een Engels stel binnen van een jaar of 45 , die hebben nog toe staan kijken hoe Esther lag te genieten.
Ik heb haar kutje , nog heerlijk laten spuiten , de vloer van de darkroom en het laken van het grote bed waren goed nat.
Bert had ze al klaar gepijpt , en nu lag Martijn op het bed en zoog ze hem klaar.
Ze is gek op zaad , dus slikte ze alles heerlijk door.
Ondertussen neukte ik haar , en stak een paar vingers in haar geile kont , heerlijk dat geluid dat ze maakt als je haar neukt. .
Toen vond ze het genoeg , heerlijk zei ze , dat heb ik nog nooit gezegd , dat ik het genoeg vind.
Ik ben gesloopt , drijfnat waren we van het zweet , ik heb haar op haar knieën gezet bij de douche , en zei laat maar eens zien hoe diep je kan pijpen , doe het zelf maar , bijna helemaal ging m'n pik erin , tot ze kokhalsde en weer terug trok , maar ze bleef het proberen.
Je doet het goed zei ik tegen haar , dat leer je nog wel.
Rustig aan zei ze , ik ben nog een sletje in opleiding.
Ik trok aan m'n pik , en Esther had haar mond open met haar tong eruit.
Grote stralen spoten eruit , recht in haar mond , ze pakte hem vast en zoog hem naar binnen.
Een paar keer haalde ze hem naar buiten , keek ernaar , ze kneep erin , als er nog een druppel zaad zag , likte ze hem eraf.
Hierna zijn we samen gaan douchen , ik heb haar lekker ingezeept , en weer greep ze m'n pik.
We zijn gaan aankleden , hebben nog koffie gedronken , en zijn toen naar huis gegaan
C en E Bedankt leuk jullie ontmoet te hebben.
Erwin bedankt
Martijn en Bert bedankt
Gr. Loodgieter.[/quote]
Gebruikers op dit forum: rene en 18 gasten