vrijdag 21 augustus

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
peter55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: vrijdag 21 augustus

Bericht door peter55 »

dat klinkt als een uitnodiging!
wat betekent dat? mogen de omstanders ook actief meedoen of alleen kijken?
bij de gedachte begint er in mijn broek al wat op te stijven
Ik heb wel zin om te komen!

groet, peter
peter55
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door peter55 »

hmmm
ben benieuwd wat jullie plannen zijn vrijdag avond..
voor mij best een eindje rijden maar als het het waard is kom ik graag

groet, peter
m.verhaag83
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door m.verhaag83 »

Gisteren bleek ik nog een paar uurtjes over te hebben en besloot lekker te gaan ontspannen in de eroticcinema in Amersfoort. Bij binnenkomst mij uitgekleed en alleen mijn spannende boxer aangehouden. Na ongeveer 1 uur zo rondgelopen te hebben bleek dat alle anderen keurig hun kleding aanhielden. Ik had ook het gevoel dat de overige mannen allemaal op iets aan het wachten waren. Er werd namelijk erg veel op horloges en telefoons gekeken? Had ik iets gemist. Uiteindelijk heb ik mij ook maar weer aangekleed en stond op het punt om te gaan toen ik een schitterende dame en verzorgde heer binnen zag komen. Toch maar even blijven. Het stel kleden zich uit en zij vroeg om rondleiding. Die kreeg zij keurig van de man in kwestie. Omdat alle haantjes al achter hun aanliepen besloot ik maar even van de film te gaan genieten in de hetero zaal. Na een paar minuten daar genoten te hebben van de film, merkte ik dat er naar mij gekeken werd, of was het nou verbeelding?

Toen ik voorzichtig om keek zag ik het stel in de cabine met gloryhole staan! Zij waren heerlijk aan het vrijen en gingen helemaal in elkaar op maar keken beiden ook regelmatig toch echt mijn kant op en lachten dan naar mij! Hij was haar ook heerlijk aan het vingeren en ik kon dit precies zien vanuit mijn stoel door de gloryhole! Ik ben toen voorzichtig bij het raam gaan kijken en daar kreeg ik van beiden een goedkeurende glimlach. Heel voorzichtig mijn hand door het gat gestoken en daar voelde ik een paar heerlijke stevige maar met een zachte huid bedekte billen en voelde hoe zij heerlijk aan het genieten was van zijn vingers!

Hierna besloot hij haar eens uitgebreid te gaan masseren en verwennen op het grote bed wat zij graag over zich heen liet komen. En wat een heerlijk uitzicht voor de overige aanwezigen! Een heerlijke dame die door de zon over haar hele lijf brons gebruind was en een verzorgde atletisch gespierde man die zijn dame op handen draagt en haar uitgebreid wil laten genieten!

Helaas moest ik toen echt naar mijn afspraak toe! Maar ik weet zeker dat de overige aanwezigen heerlijk van hun hebben genoten!

Wel denk ik dat het voor het stel leuker was geweest als er meer mannen hun kleding hadden uitgedaan! Dit geldt natuurlijk ook voor mijzelf!

Lief stel, bedankt voor jullie vertrouwen in de cabine met gloedvolle en hopelijk tot de volgende keer!
Stellen als jullie zijn het waar mannen zoals ik voor komen, bedankt!!!
Verzorgde en erg geile bi dominant, 31, 184, 82 kilo, geschoren en prettig geschapen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten