Haar eerste DP !!!!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
CenE
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Haar eerste DP !!!!!

Bericht door CenE »

Wat een super geile middag, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.
Om half 2 kwamen Esther en ik binnen lopen en zat er al een mannetje of wat te wachten.
De loodgieter had netjes voor ons een bovenste kluisje gereserveerd, wat een heer.
Na de nodige handjes geschud te hebben is Esther zich gaan omkleden in een leuk zwart jurkje, dit keer zonder geil stringetje
Binnen notime zaten de eerste vingers al in haar kutje en loerde Bert al weer op haar lekkere kutje ( Bert de Befkoning)
Esther heerlijk op haar knieen met die lekkere pik van de loodgieter in haar geile mondje terwijl ze heerlijk werd gebeft door Bert.
Ondertussen werd ze door een aantal andere heren lekker betast terwijl die stevig aan hun pik stonden te trekken.
Ik stond op mijn gemak alles te bekijken en had al het idee dat de loodgieter de volgende stap al gepland had.
Zijn pik was nu hard genoeg om haar lekker te neuken en stond dus rap achter haar, en op zijn manier beentjes bij elkaar en die grote lul erin.
Wat een geil gezicht als mijn sletje zo aan het genieten is de ene na de andere lul verdween in haar geile mondje.
Zonder neuken zo ze nog kunnen, maar zonder pijpen is het slecht sex hebben.
De heren hebben dankbaar gebruik gemaakt van haar specialiteit.
Toen de loodgieter haar kontje voldoende had bewerkt met zijn vingers, was het de beurt aan zijn lul om dat heerlijke aarsje te bedwingen.
Langzaam en voorzichtig verdween zijn hele lul in haar kontje, en aan het gedraai en gekreun te horen vond Esther het heerlijk.
Eenmaal goed erin begon hij toch wel stevig te neuken en Esther schreeuwde het uit van genot.
Af en toe even een lul in haar mondje om het geluid te dempen vond ze zeker niet erg.
De volgende stond al klaar om haar te neuken,maar de loodgieter had wat anders in gedachte "ga is even lekker op zijn pik zitten"
Ik wist al wat er ging gebeuren, haar eerste DP zou gaan gebeuren!!!
Helaas ging het met deze neuk partner niet lukken en werd er even later een ander "slachtoffer"gekozen.
Terwijl Esther boven op de heerlijke paal van de loodgieter kroop werd Martijn achter haar gedirigeert.
Heerlijk gedreven werd ze nu van twee kanten genomen, wat een geil gezicht, Ester genoot er zichtbaar en hoorbaar van.
Haar eerste DP was een feit.
Maar ze had nu nog 1 gaatje over en Bert offerde zich op om haar mondje lekker vol te stoppen.
Gewoon super 3 lullen tegelijk in mijn heerlijke sletje.
Na een poosje heerlijk zo geneukt te worden werd het tijd voor Bert om zijn zaad in haar mondje te spuiten, met een zekere gulzichheid zoog Esther hem tot de laatste druppel leeg.
Tijdens een korte pauze werd ze gewoon doorgevingerd door de iets later binnen gekomen Benno.
Na een korte kennismaling met mij was hij blij dat hij nu iendelijk dat heerlijke kutje mocht gaan gebruiken.
Na wat vinger en befwerk heeft hij zich heerlijk klaargeneukt in dat strakke natte kutje.
Niet veel later kwam er een leuk donkere gozer binnen waar ze het eerder over hadden gehad ivm zijn grote penis.
Terwijl ze de loodgieter weer heerlijk aan het pijpen was kwam die lekkere gozer ernaast zitten.
Ze hadden niet gelogen, een best stuk gereedschap, en voor dat hij het wist had Esther hem al diep in haar mondje
Ze stond hem heerlijk aan het bed te pijpen terwijl de loodgieter haar van achteren weer aan het neuken was.
Maar nu was het tijd om die grote bruine lul in haar kutje te laten verdwijnen, heerlijk even stevig van achteren.
Dat kleine geile sletje van me, kon hem zeker hebben . Ze kreunde het uit en wat een geil gezicht, die grote lul in haar te zien verdwijnen
Ze was bijna op en ging lekker op haar rug liggen om die 2 lullen te pijpen terwijl ze voor de zoveelste keer werd geneukt.
Ze wou dat geile goedje in haar mondje, de eerste lading kwam van de loodgieter, dit ging bijna zonder knoeien
Van de tweede lading kwam de eerste golf lekker over haar gezicht, maar de rest heeft ze heelijk opgezogen.
Na dit geile feest is iedereen nog even gaan douchen en zijn de meeste, na ons bedankt te hebben weggegaan.
Esther en ik hebben nog even heerlijk nagekletst en zijn toen na het kopen van een leuk geil jurkje huiswaarts gegaan.
Echt iedereen die vanmiddag heerlijk hebben meegedaan en goed voor mijn geile vrouwtje hebben gezorgt, Bedankt!!!
Speciaal de loodgieter en niet te vergeten Patricia die optijd de temperatuur na beneden had bijgesteld.

Tot De Volgende Keer
C en E.
Nee heb je......
Loodgieter
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Haar eerste DP !!!!!

Bericht door Loodgieter »

Goede morgen.

Ja het was gisteren een gezellige geile middag.
Ik had een man of 8 een berichtje gestuurd of ze zin en tijd hadden , om te helpen om Esther van C en E stel een leuke middag te laten beleven.
Ik hoopte dat er van de 8 , 4 zouden komen.
Maar ze zijn allemaal geweest , en nog wat mannen die binnen kwamen lopen.
Ik zou het fijn vinden als Esther hier een klein verslagje op zou zetten , hoe zij het beleeft heeft.

Gr. Loodgieter.
Dave is oke
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Beste CenE,
Wat een mooi verslag. Was al van plan een stukje te schrijven maar jullie zijn me voor. De middag is precies beschreven zoals ik hem beleeft heb.

Wil jullie maar vooral Esther bedanken voor de geile middag, heb er echt van genoten.

De sfeer was perfect, echt jullie waren ontspannen en gezellig geil.

Wil de loodgieter ook bedanken voor zijn uitnodiging, het was een leuk gezelschap met veel humor. Vindt de feestjes die de loodgieter organiseerd perfecto, alles gaat met respect in hete harmonie.

Hoop jullie weer snel te zien.

Houden contact.....

Groeten Dave
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Het was inderdaad een geil en gezellig feestje.
Esther is een heerlijke onverzadigbare vrouw, die kan blijven klaarkomen. Ze knijpt dan zalig met haar kutje wat een geweldig gevoel geeft.
Je kunt ook merken dat ze er echt lol in heeft. Hoeveel pikken ze ook te verstouwen krijgt, ze blijft lachen.
Ik ben blij dat ik erbij kon zijn, want ik was de eerdere feestjes van C en E misgelopen.

Wie was trouwens dat andere stel? Die waren ook lekker bezig. Net als Esther zo'n spuitfontein.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
CenE
Contacteer:

Bericht door CenE »

Hallo mede EC gangers,
Wij zijn heel blij met de leuke reacties van diverse heren, zeker Esther vind het heel prettig als iedereen het naar zijn zin heeft gehad.
Mede door het respect wat de heren laten zien en de humor die we met zijn alle hebben, gaan dit soort feestjes zeker vaker gebeuren.
en of het dan 8 of 18 mannen zijn maakt dan niet meer uit.
Als Esther is bijgekomen van deze middag, zal ze in haar eigen worden een klein verslag schrijven.

Alle heren een hand van mij (Cor) en een geile kus van Esther.
Tot de volgende!!!!
Nee heb je......
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Respect en genieten
Groet sem

te="CenE"]Hallo mede EC gangers,
Wij zijn heel blij met de leuke reacties van diverse heren, zeker Esther vind het heel prettig als iedereen het naar zijn zin heeft gehad.
Mede door het respect wat de heren laten zien en de humor die we met zijn alle hebben, gaan dit soort feestjes zeker vaker gebeuren.
en of het dan 8 of 18 mannen zijn maakt dan niet meer uit.
Als Esther is bijgekomen van deze middag, zal ze in haar eigen worden een klein verslag schrijven.

Alle heren een hand van mij (Cor) en een geile kus van Esther.
Tot de volgende!!!![/quote]
CenE
Contacteer:

Bericht door CenE »

Na van mijn roze geile wolk te zijn afgedaald naar het gewone leven wil ik graag even een verslag doen over deze zeer geile middag gezien door mijn ogen.
Het begint al onderweg, niet weten wat je te wachten staat, De spanning en toch ook een beetje de zenuwen een beetje onder controle proberen te houden.
Dan loop je de gemeenschappelijke ruimte binnen en zitten er een behoorlijk aantal mannen. Beetje overweldigend maar na het begroeten, kopje koffie en het omkleden was ik er klaar voor!!! Ik kan niet beschrijven hoe heerlijk het is om omringd te zijn door al die handen, lippen en pikken (en niet te vergeten de getalenteerde tong van Bert). Wat een heerlijk geil feestje. De Loodgieter nam gelijk de leiding en liet zich heerlijk pijpen. Wat een lekkere pik om op te zuigen. Jammer dat ik het hele diepe (nog) niet helemaal klaarspeel. Moet nog een beetje oefenen ;) En ondertussen heerijk gebeft door de befkoning. Vervolgens was het tijd om mijn kutje te vullen. En weer de loodgieter in actie. Terwijl ik gelijkertijd mijn mondje steeds gevuld had. Sorry heren, de volgorde weet ik niet precies meer. Wel weet ik dat ik ondanks mijn aarzeling verschrikkelijk heb genoten van mijn eerste DP. Na eerst voorzichtig anaal te zijn genomen met wat ik dacht een veel te grote pik voor mijn bijna maagdelijke kontje was de weg vrij. Bovenop de loodgieter met die paal in mijn kutje werd ik dan ook in mijn kontje genomen. En dan ook nog een lul in mijn mond en het feest was compleet. Wat een genot!!!! Ik heb er geen woorden voor.
Maar zelfs daarna was het nog niet afgelopen. Weer vingers in mijn kutje om me weer te laten spuiten. Ik weet niet meer hoe vaak ik ben klaargekomen of door wie, maar bij deze heren, bedankt!!!! Het was heerlijk. En ook bedankt dat ik zoveel heerlijke lullen heb mogen afzuigen. Dat blijft nog steeds favoriet, alhoewel de DP nu toch zeker een goede tweede plaats heeft. Ik hoop dat iedereen die aanwezig was bij deze natte en geile middag aan zijn trekken is gekomen en hopelijk zijn jullie de volgende keer (want die komt er zeker) weer bij.
Nee heb je......
AlexP
Leeftijd: 29
Contacteer:

Bericht door AlexP »

Wat een heerlijk geil verslag van een spetterend feestje. Hoop er in de toekomst ook graag eens bij te kunnen zijn. Bedankt Esther en mannen voor de mooie teksten.
Loodgieter
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Dank je Esther voor je mooie geile verslag.

We hebben genoten van je maandag.
Je bent een super sletje.
Volgende keer geblinddoekt aan het kruis in de darkroom.

Gr. Loodgieter.
CenE
Contacteer:

Bericht door CenE »

Het is bijna weer zover, en dan weten somige mannen wel wat ik bedoel.
Esther heeft er weer zin in (ik ook) en dat er maar een flink aantal mannen komen .
Voor de kijkers, hou een beetje afstand en voor de doeners, graag zoveel mogelijk en lang.

Tot snel.
Gr C en E
Nee heb je......
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten