Op 1 september is het weer zover, een T&T dag in EC Hilversum. Ik heb er weer zin in en hoop wederom leuke, uitdagende en spannende meisjes tegen te komen.
Ik ben benieuwd wie ik allemaal tegen het lijfje loop.........
Dinsdagmiddag 1 september is het weer zo ver, de vakanties zijn voorbij, het zal hopelijk weer een leuke en spannende (mid) dag worden en ik hoop er al vroeg te zijn............en Resi > je bent zeker welkom hoor, je kunt daar prima dressen (ff bij de kassa vragen)
Misschien kom ik ook als mijn agenda het toelaat. Heb al een paar keer geprobeerd maar op het laatste moment toch koudwatervrees. Voornamelijk omdat ik dit in het geheim doe.
Draag graag zeer hoge heels, dunne zwarte kousen en jarretels en verdere geile lingerie incl lange rode nagels (voorkeur voor het hoerige.. ) geen pruik of make-up. Dus echt crossdresser
Versa maar zou graag eens door meerdere mannen gebruikt worden incl. (veel) sperma.. dat is wat ik zoek.
Kan ik discreet omkleden in H'sum? Als ik kom eind van de ochtend..
Mijn agenda (en gebondenheid) laten het niet toe om vanochtend en vanmiddag (dinsdag) te komen. Woensdagochtend wil ik de cinema bezoeken (als cd..) maar dan geen themadag. Is dit ook mogelijk?
Ik was er maar ik kwam helaas pas laat. Ben er van kwart voor negen ttot sluiten geweest. Heb in een zaal iemand gepijpt en ben in de douche van achter genomen, dus al met al nog een fijne avond.