Mila's "big cock's only" en mijn eerste keer

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
NieuwMan25
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Mila's "big cock's only" en mijn eerste keer

Bericht door NieuwMan25 »

Hoi allemaal!

Allereerst wil ik Fer en Mila nogmaals HARTELIJK bedanken voor een GEWELDIGE middag. Zal hier nog erg vaak aan denken ben ik bang.

Zoals me naam het al zegt, ben ik nieuw bij de EC. Nieuw in dit wereldje in het algemeen. Heb nog nooit zoiets meegemaakt en wist totaal niet wat ik ervan kon verwachten. Nou laten we maar zeggen dat ik zulke middagen nog HEEL vaak hoop mee te maken. Ik zit al een tijdje op het forum, te lezen, te kijken en hier en daar wat te schrijven. Maar ben maar 1 keer echt langs geweest. De eerste keer dat ik langs ging, was ik ERG gespannen en durfde niet veel. Er was al een feestje gaande en daar durfde ik mij niet zo erg in te mengen. Het feestje was helaas ook tegen het einde aan toen ik aankwam. Vandaag was ik voor de tweede keer gegaan naar de EC Amersfoort, op uitnodiging van Fer en Mila. Zoals beloofd ga ik hier nu een verslag over schrijven. Deze zal ik zo uitgebreid mogelijk, met zoveel mogelijk details beschrijven. Mocht je niet van lezen houden, zit je op het verkeerde topic ben ik bang.

Hoe begon dit allemaal?
Zoals ik aangaf, was ik erg actief op de forums en de chat. Helaas wat minder in de EC's zelf, door drukte en tijdsgebrek. Lezend en surfend door het forum kwam ik langs het verlag van Mila's tweede gang bang (hier te vinden: http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... hilit=mila). Jeetje wat moet dat een leuke dag geweest zijn dacht ik bij mezelf. Zou graag ook aanwezig willen zijn op zo een feestje. Maar zoals de titel al zei, het was de tweede. Toen ben ik ook de eerste erbij gaan pakken (topic is te vinden: http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... a+darkroom) en heb deze grondig gelezen. Erg geil leek het me allemaal. Hier MOEST ik bij zijn. Gelijk heb ik Fer en Mila allebei een berichtje gestuurd, dat ik graag bij de volgende keer aanwezig zou willen zijn. Na een paar dagen, verscheen er een topic over Mila's "big cock's only" feestje (topic is hier te vinden: http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... hilit=mila). Helaas voldeed ik niet aan de eisen en kon ik hier niet op reageren, ik kwam in de lengte iets te kort. Gelukkig had ik daarvoor al mijn PBtje gestuurd en nadat ik mijn avatar had ingesteld op de foto die je links ziet. Kreeg ik een berichtje van Fer. Vol verbazing opende ik het berichtje. Hier stond het volgende is:
Je bent van harte welkom hoor op onze gangbang. Ondanks je niet helemaal binnen het profiel past maken we graag een uitzondering. Mila vindt die van jou namelijk lekker dik lijken! ;) Wij zullen Zaterdag 5 September om **:** u (graag jij ook op tijd :P) in het EC Amersfoort zijn. Dan gaan wij met z'n alleen een leuke middag hebben.
Ik kon niet geloven wat ik las, ik mocht toch komen! En dat zou ik ZEKER doen. Vol blijdschap schreef ik meteen een PB terug en bevestigde ik mijn komst. Aan het begin van deze week had ik nog een berichtje gestuurd om te vragen of het nog doorging. Zou het jammer vinden als ik naar Amersfoort ging en ze helaas niet konden komen. Dus om het te bevestigen, schreef ik maar een PB. Hier kreeg ik een antwoord op die mij nogmaals blij maakte. Want dit ging door!

Goed om te weten voor de rest van het verhaal:
- Ben nog maar 25 jaar jong, zie er nog eens goed jong uit ook. (Mocht je je afvragen wat dat hiermee te maken heeft, dat lees je vanzelf).
- Kwam dus een cm of 2 tekort voor het profiel waar zij naar hadden gevraagd, maar mocht toch komen op uitnodiging.
- Ben nog maar 1 keer eerder geweest en toen had ik al mijn kleding nog aan en durfde ik niet mee te doen, het feestje was al tegen het eind aan.
- Mijn lul zal ik gedurende het verhaal "junior" noemen. (Vind "mijn lul" of "mijn pik" steeds zo grof klinken en leest niet lekker.)

De dag zelf:
Hele week hard gewerkt, van 09:00 tot 17:30, dus ik was bekaf. Het was weekend, EINDELIJK. Wat het nog mooier maakte, het was 5 september! DE DAG, waar ik hopelijk eindelijk mijn eerste echte EC ervaring kan meemaken. Ik stond blij op, goed uitgerust. Dook onder de douche, om lekker schoon en fris te zijn. Maar ook om junior weer goed bij te scheren. Dit duurde helaas iets langer dan ik had gehoopt, ik had de tijd niet meer zo in de gaten eenmaal onder de douche. Nadat ik uit de douche stapte, was het al laat. Ik moest al over drie kwartier in de EC zijn! Zelf wou ik nog wat eerder komen, om eerst wat op mijn gemak te komen. Hier was het helaas te laat voor, ik moest HAASTEN! Snel de auto ingedoken, navigatie ingesteld en rijden maar!

Gelukkig staakt de politie en kan je hier en daar dus wat harder rijden. Hiermee heb ik wat tijd kunnen inhalen. Nerveus dat ik was in de auto, moest zelfs mijn airco aan om me even af te koelen. Terwijl het toch echt niet meer warm is. Nog 30km tot de ec... Nog 20km tot de ec... 5km tot de raad je het al? EC. Hoe dichterbij ik kwam, hoe spannender het werd. Gelukkig was ik al een keer eerder binnen geweest en wist ik hoe het eruit zag. Aan de balie werd ik begroet door een lieve dame (iemand vertelde me dat ze Patricia heette). Hier kocht ik nog een handdoek voor het geval ik die nodig zou hebben, want in de haast pakte ik condoom en me jas en ging ervandoor.

Eenmaal binnen:
Eenmaal binnen zag ik wat mannen zitten en een dame. Jeetje wat was de dame toch mooi, knap kopie en een goddelijk lijf. Zij waren met ze allen in gesprek. Gelukkig waren ze nog niet begonnen dacht ik bij mezelf. Ik groette iedereen toen ik binnenkwam, maar zij hoorde mij niet omdat ze in gesprek waren. Shit dacht ik, ga ik nu weer buiten de boot vallen? Ben ik toch te laat? Allemaal oudere mannen, ben ik te jong? Toen draaide Fer zich naar rechts en keek me aan. Vroeg wie ik was zodat hij wist wie er op uitnodiging kwamen en wie er toevallig al waren. "Dean" was mijn antwoord, niet verwachtend dat ie zich mij zou herinneren met alle aanmelding dacht ik bij mezelf. Hij antwoorde met "aaah ok welkom, mijn naam is Fer en dat is Mila". Hier schudde ik hem de hand en liep naar Mila om haar ook een hand te geven. YES dacht ik, ga niet buiten de boot vallen! Na nog wat kort te hebben gepraat over dat er wat wegen afgesloten zijn en dat sommige misschien daardoor vertraagd waren, want er zat maar zo'n 6 - 8 man in totaal. Toen stond Fer op en vroeg Mila of zij er klaar voor was, jeetje dacht ik bij mezelf, het gaat dus echt beginnen en ik ben erbij!

Iedereen begon zich uit te kleden en ik dacht bij mezelf, hier gaan we dan. Dus trok ik ook alles uit tot aan de onderbroek en pakte ik een condoom. Fer begeleide Mila naar de Darkroom, daar bond hij haar vast aan het kruis met de hulp van nog een andere man die daar aanwezig was. Junior (mijn lul weetje nog? Wel opletten hoor!) was wat gespannen en bleek slap. Mila stond daar vastgebonden en Fer gaf ons het startsein, er stapten gelijk 2 mannen op haar af. Deze begonnen haar lekker te strelen en rustig te vingeren. Zelf stond ik naast/achter Fer, rechts van het kruis. Dit was tenslotte mijn eerste keer en ik durfde nog niet zo. Hier vertelde ik ook de groep, zodat iedereen er vanaf wist en misschien rekening mee kon houden? (weet ik et) Dat het dus mijn eerste keer was. Fer zei tegen me, hup eropaf! Nou dat deed ik toen ook! Ik stapte op Mila af, deze had 4 handen op zich en ik begon naar been en kont te strelen en te kneden, langzaam omhoog werkend pakte ik haar borst en begon deze lekker te kneden. Aan de andere kant had een man de borst waar hij mee bezig was al in zijn mond en ik dacht bij mezelf, dat is niet eerlijk voor de borst waar ik mee bezig ben en nam deze toen ook in mijn mond. Lekker te likken en te sabbelen stonden we terwijl Mila lekker werd gevingerd. Helemaal trost op mijzelf dat ik er op af durfde te stappen stond ik daar dan. Lekker met de borst van de zo wel besproken en erg geile Mila in mijn mond. Na wat te hebben gesabbeld maakte ik plaats voor andere mannen die graag aan haar wouden zitten. We waren een erg klein clubje en dat vond ik toch echt heel fijn. Als Mila ook maar aan haar trekken komt dacht ik bij mezelf.

Na wat te zijn gevingerd en gestreeld in het kruis, vroeg Fer "Ben je er klaar voor". Om me heen kijkend zag ik dat sommige lullen al goed hard waren en de meeste mannen leken er klaar voor! Fer legde Mila in de sling en bracht haar benen aan in de houders. Nog nooit had ik zo iets gezien. De mooie schoonheid met de naam Mila lag daar dan, in de sling er helemaal klaar voor! Fer vroeg: "Wie gaat er eerst"? Iedereen bleef stil, ik dacht bij mezelf, als niemand gaat. Dan ga ik ervoor. Maar toen had iemand zich al aangeboden (enjoyer, dacht ik. Maar kan het ook fout hebben). Junior was ondertussen ook goed hard en er helemaal klaar voor! Als ik maar niet na 2 - 3 stoten klaar ben dacht ik bij mezelf, want alles was zoooo geil en spannend en dit was ik totaal niet gewend. De gene die bezig was ging goed tekeer, ik dacht bij mezelf jeetje hoop dat ik Mila niet teleur ga stellen vergeleken met de rest. De kettingen maakten kabaal, Mila kreunde en de sfeer was geweldig. De eerste trok zijn junior eruit en maakte plaats voor de volgende. Iedereen stond daar weer, niemand stapte er op af. Iedereen moet nog even op gang komen dacht ik bij mezelf. Junior was hard, ik was er klaar voor dus ik zei "Ik wil wel" stapte eropaf en schoof junior in Mila's natte, strakke kutje die er helemaal klaar voor was om lekker hard geneukt te worden. Junior bleef hard, onder de spanning en druk en wat was ik blij. Lekker stotend en de sling met Mila naar me toe trekkend. Lekker hard met me ballen tegen haar aan kletsen. Ik keek om me heen en was erg trots, dat ik dit durfde! Daar stond ik dan hard te stoten en ontzettend te genieten terwijl wat mannen toekijken en wachten op hun beurt! De geluiden van de sling, het gekreun van Mila, HEERLIJK. Toen werd het me teveel. Junior was goed geil en ik stelde hem teleur, ik trok hem er niet op tijd uit. Dus hij deed wat junior graag doet, de condoom volgespoten. SHIT, dacht ik bij mezelf. Als ik hem nog maar overeind krijg. Meestal lukt dit wel, maar met de spanning en alles had ik hier zo mijn twijfels over. Ik ging aan de kant, zodat de volgende erbij kon. Het kwam wat op gang, de een na de ander neukte haar zo hard als ze konden in de sling. Mila zat te genieten en te kreunen ze moest meer, meer en meer hebben en ze kon het aan ook! Jeetje wat een meid. Sommige mannen gingen ondertussen voor de tweede keer, maar Junior die zag het niet zo zitten die was blij en slap. Dit ging zo even door en ik stond te genieten van de show, junior mocht dan wel geen zin meer hebben maar dat had ik ZEKER wel! Fer laste een pauze in om Mila wat rust te geven en we gingen naar buiten om even te roken. Zelf was ik mijn peuken en aansteker vergeten in de auto dus ik vroeg om een sigaretje aan Fer, deze kreeg ik en we stonden lekker buiten te kletsen met een ander stel en enjoyar. Het ander stel was komen kijken. Zij vroegen zich af hoe het eraan toe ging bij een gangbang en wouden dit graag meemaken, van de zijlijn.

Na de pauze:
Na de pauze legde Fer Mila tegen het bed aan met haar benen wijd en vingerde haar hier een beetje, om haar mooie natte kutje weer wat vocht te geven. Alle mannen hadden zich om het bed heen verzameld en er kwamen ook een paar mannen binnen die van de show wouden genieten, dat mocht want het was dan ook een geile show. De mannen vormden een soort van rij en de juniors gingen een voor een naar binnen. De ene kwamen, de andere die trokken eruit om nog door te kunnen. Ondertussen zat ik stiekem mentale steun te bieden aan mijn junior. Want ik was nog niet klaar! Ik wou weer terug in het spel! Junior gaf een strijd, maar uiteindelijk heb ik die overwonnen en hard dat ie werd! Gelijk sloot ik mij aan en zodra de ene stopte en niemand eropaf ging, kreeg ik me kans. Mila is wat groter dan mij, dus ik vroeg of ze wat wijder kon gaan staan, kwam er namelijk niet bij :P. Natuurlijk zei ze en ze ging wat wijder met haar benen staan, zodat ik bij dat geile lekker kutje kon met junior. Junior blij, ik blij lekker stoten! Mila stond te kreunen en ondertussen een andere man te pijpen op het matras die voor haar was gaan liggen. Dit keer zou ik het goed aanpakken, eruit voordat junior me te vroeg af is! Gelukkig deed ik dat ook en ging weer naast het bed staan. Ondertussen werd Mila constant geneukt, de ene junior na de andere. Ze genoot en dat kon je zien ook. Had ze er genoeg van? Ow nee, dat ZEKER niet. Ze bleef maar ontvangen, jeetje wat een dame wat een uithoudingsvermogen. RESPECT! Junior was weer wat rustiger geworden en Mila was gaan liggen op haar rug op het matras. Ze had een junior in haar hand en een in haar mond. De gene die bovenop haar bezig was, had genoeg en maakte plaats voor de volgende. Hier kreeg ik weer mijn kans en ging weer goed tekeer. Stoten, zo hard als ik kon en volop genieten!

Voordat junior zijn tweede lading zou afvuren moest ik eruit, want ik had er niet genoeg van en wou nog meer! Ben toen weer naast het bed gaan staan om naar de show te kijken en junior wat rust te gunnen. Want hij had zich niet voorbereid op Mila. Jeetje wat kan die veel hebben. Als er iemand niet gelijk klaar stond, vroeg me heel lief "Moet er iemand nog iets kwijt", bedoelend over haar heen. Maar de mannen die er nog waren keken of toe, of waren nog niet klaar met haar en wouden de ladingen nog niet afvuren. Na nog zo'n 3 keer Mila zo hard te hebben geneukt als ik kon, hield ik het niet meer. Junior stond op springen en ik nam even weer pauze. Mila was constant op haar rug en een junior in haar kutje. Wat zag dat er geil uit. Mila je bent een kanjer. Fer vond het ook erg geil en deed en paar keer mee. Op een gegeven moment was ik naast Mila gaan zitten en begon haar te strelen over haar buik en haar borst. Zij werd ondertussen intens geneukt en had een junior in haar rechterhand. Ik zat links van haar en ze greep om zich heen met haar linkerhand op zoek naar een junior. Dat kon ik niet voorbij laten gaan en ik legde junior in haar hand. Ze begon hevig af te trekken en dat was HEERLIJK. Ze kreunde en genoot en stopte even van genot, daarna ging ze weer hevig door in een hoog tempo. Zo hoog dat ik junior niet helemaal vertrouwde meer en ben toen van het bed afgegaan. Ik wou namelijk niet zo komen, ik wou of mijn condoom vol spuiten of over haar heen komen. Daar ging ik dan, boven op Mila ALWEER, zij lag nog steeds op haar rug en trok/pijpte Fer en een andere man had ze vast in haar linker hand.

De afsluiting:
Eenmaal weer boven op Mila begon ik weer te stoten, Fer die zat aan haar borsten en een andere man werd door haar afgetrokken. Ik lag volop te genieten en volgens mij Mila ook. Fer greep haar stevig bij haar keel en vertelde haar dat het goed was en ze mocht komen. Dit was ZOOOO geil. Mila, de meid die zoveel kan hebben laten komen terwijl ik haar neuk? Oh wat was dat een geil idee. Alleen we hadden een probleem, mijn armen hielden het niet meer na alle neukpartijen en junior die moest ik ook nog uitstellen zoveel ik kon. Ik deed mijn best en stootte zo hard ik kon. Maar helaas was ik de enige die kwam. En wat een orgasme dat ik had, junior bleef maar samentrekken om elke druppel eruit te persen. Het condoom zat weer vol en niet de buik van Mila. Maar ik moest wel, ik offerde het op voor als Mila ook zou komen. Helaas was dat niet het geval.

Ik kroop weer van Mila af en iemand anders zat er weer bovenop. Ze bleef maar doorgaan, terwijl ik BEKAF was. Ik stond te hijgen en moest op adem komen en daar lag zij, op het matras alsof ze haar eerste junior aan het ontvangen is. Wat een vrouw. Fer die maakte eerder al een grapje "Ze kan heel wat hebben, stel je eens voor als ik alleen ben hoe moe ik achteraf ben". Fer dat kan ik mij bij deze echt niet voorstellen. Aangezien ik bekaf was terwijl er nog zo'n 8 andere mannen bezig waren. Respect hoor Fer, dat je deze dame kan geven wat ze wilt, en wat kan je dat. Nadat er iemand meer kon. Verbaasd? Ik niet, want ik heb gezien wat ze allemaal kan! Dus zoals ik al zei, nadat niemand meer kon. Nam Fer haar onder handen, Mila wist niet wat haar overkwam en greep het bed terwijl Fer haar hevig zat te vingeren. Ze kreunde steeds harder en had een ongelofelijk intens orgasme door de handen van Fer. Magische handen heb je daar Fer, pas er goed op!

Ondertussen was ik mij aan het aankleden terwijl dit allemaal gebeurde. Eenmaal aangekleed besloten Fer en Mila nog een pauze in te lassen. Deze had ze goed nodig ook. Ik gaf haar een glas aan, ze ging de vullen met water en kwam ook naar buiten voor een sigaretje. Heel leuk gesprek weer gehad in het rokershok met Fer, Mila, enjoyer en het stelletje dat kwam kijken. Zo kwam mijn eerste echte EC ervaring tot een eind. Maar wat voor ervaring! Ben bang dat deze niet meer te tippen is. Het was mijn eerste keer en nog eens de gangbang van Fer en Mila. Het was niet druk dus kon zoveel neuken als ik aankon en ben nu bekaf. Echt bekaf. Vanavond vroeg slapen, nog lekker nagenieten en morgen goed uitrusten van deze NIET NORMAAL GEILE MIDDAG.

Fer en Mila en alle andere aanwezig. Dank voor deze ongelofelijk mooie ervaring en dit spektakel van erotiek. Hoor graag wanneer de volgende is en zal dan ook zorgen dat ik ZEKER aanwezig ben. Want dit wil ik niet meer missen.

Mila hopelijk heb ik je niet teleurgesteld met junior en heb je ook van mij kunnen genieten, al is het maar een deel zo veel als ik van jou heb genoten. Fer je bent een geweldige kerel, aardig, grappig en maakt een praatje. Je heb me vandaag enorm op me gemak gesteld en hier en daar wat duwtjes (in de positieve zin, want je zag dat ik wou maar niet durfde) gegeven, dus bedankt hiervoor!

Junior en ik gaan nu eten maken en nagenieten! Dank voor het lezen van dit lange verhaal en hopelijk heb ik een beetje van de sfeer op het forum kunnen brengen. Want de sfeer vandaag, was fantastisch.

Groet,

Dean
Laatst gewijzigd door NieuwMan25 op 05 sep 2015 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Chantalm88
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Mila's "big cock's only" en mijn eerste keer

Bericht door Chantalm88 »

.
Laatst gewijzigd door Chantalm88 op 08 mei 2017 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
markoo
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door markoo »

Mooi verhaal.
Wat jij beschrijft,zo heb ik de twee voorgaande keren ook beleefd.
Vandaag kon ik helaas niet aanwezig zijn,en heb weer veel gemist merk ik...
Ik herken Mila en Fer volkomen uit je verhaal:Fer is een toffe vent die je inderdaad op je gemak stelt en Mila is een ontzettend lieve en mooie vrouw.
Jammer dat ik er niet bij was,hoop er de volgende keer weer bij te zijn...
Bedankt voor je verslag,zo leek het net of ik er toch bij was.

Groet Marko
NieuwMan25
Contacteer:

Chantalm88 schreef:Klinkt als een fantastische eerste keer. Fijn om een verhaal te lezen met zoveel
Respect naar de vrouw.

Hoop datje nog vele avonturen mag beleven!
Het was zeker fantastisch! Dank je, hoop het ook!
markoo schreef:Mooi verhaal.
Ik herken Mila en Fer volkomen uit je verhaal:Fer is een toffe vent die je inderdaad op je gemak stelt en Mila is een ontzettend lieve en mooie vrouw.

Groet Marko
Ja mooi stel he. Echt kanjers, je hebt zeker wat gemist!
Mila
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Mila »

Hi Dean,

We (Fer en ik) zitten nu rustig na te genieten van alle mega geile taferelen die zich hebben afgespeeld.
WOW wat een middag :!:
Geweldig! Hoe je omschreef dat je de mail met bevestiging had ontvangen en dat je vol verbazing en geluk en naartoe hebt geleefd.
Wat betreft de "De dag zelf" kan ik me volledig inleven in het nerveus in de auto zitten en elke kilometers dichterbij Amersfoort meer spanning te hebben en dan zeker het moment van de auto uit te stappen richting het EC. Al is dit nu de 4e keer dat we er komen, blijft de spanning er goed in zitten.
Heb onwijs veel respect voor je, mede omdat het voor jouw de eerste actieve keer is waar je zeker trots mag zijn!! Zoals je omschreef. " Ik keek om me heen en was erg trots, dat ik dit durfde! Daar stond ik dan hard te stoten en ontzettend te genieten terwijl wat mannen toekijken en wachten op hun beurt!" Gewoon geweldig dat je deze beleving intens hebt meegemaakt en ook het besef had van de omgeving, dat betekend al heel veel. Je bent hier erg klaar voor en je kan het aan!
Ik kom nog terug op jouw lang uitgesteld orgasme (ook knap trouwens) in mijn aankomende verslag die ik morgen ga uittypen. Hierin ga je wel iets spannends tegenkomen waardoor je een andere visie over jou ervaring erbij hebt. Thnx voor al de complimenten, wordt hier soms wel beetje verlegen van. :oops: De inzet van ieder is gewaardeerd, maar met zo'n verslag krijg je toch een speciaal plekje.
Heerlijk nagenieten zou ik zeggen en we hebben genoten van je mooie verslag, goed en puur geschreven.
Ik heb een glimlach op mijn gezicht bij elke zin die je geschreven hebt over je beleving en ervaring. :D

X MIla
p.s volgende x ben je meer dan welkom!
Laatst gewijzigd door Mila op 05 sep 2015 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Mila
Contacteer:

Bericht door Mila »

I hope you can make it next time! ;) Thkx voor de complimenten, we proberen gewoon onszelf te zijn.
Jammer dat je er niet bij kon zijn, maar volgende keer gaan we het gewoon inhalen! :P
markoo schreef:Mooi verhaal.

Groet Marko
NieuwMan25
Contacteer:

Mila schreef: Ik kom nog terug op jouw lang uitgesteld orgasme (ook knap trouwens) in mijn aankomende verslag die ik morgen ga uittypen. Hierin ga je wel iets spannends tegenkomen waardoor je een andere visie over jou ervaring erbij hebt.
Oh, ben nu erg benieuwd wat dat kan zijn.

Dank ook voor jouw complimenten en voor de houding en sfeer waar Fer en jij voor hadden gezorgd. Heb me enorm vermaakt zoals je wel kan lezen hehe.
mart schreef:Mooi verslag NieuwMan ! Toen ik zag hoe lang het verslag was wilde ik het eerst maar overslaan... Maar toen ik begon te lezen las ik het in één keer uit. Super man ! Ik mag dan wel homo zijn maar je hebt me bijna omgeturned...

Wat mij betreft wordt dit het verslag van de maand september.

mart
Ja het werd een lang verhaal uiteindelijk. Maar ik typte zo lekker door dat ik ook uiteindelijk blij ben dat het zo vlot leest. Dank voor het compliment.
Eroticcinema A'foort
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste NIEUWMAN25,

Bij deze willen we jou feliciteren met het door jou geschreven spannende verslag van de maand SEPTEMBER
http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... 42&t=24818

Jou verslag is verkozen tot het spannendste verslag van de maand SEPTEMBER en zal daardoor
te lezen zijn in al onze filialen en uitgelicht worden op onze website .

Wij hebben je een e-mail gestuurd en bij deze kun je in HET FILIAAL AMERSFOORT je cadeaucheque T.w.v € 15,- ophalen .

Eroticcinema Team
Mila
Contacteer:

Bericht door Mila »

Hey Dean,
WOW super goed man! :)
Gefeliciteerd met het verslag van de maand september!!!!
Geweldig goed joh, en wat is ie steengoed geschreven en van alle markten thuis.
Grappig, amusementsvol, puur, eigen beleving goed omschreven en met gemak doorleesbaar!!!!!
X Mila
Laatst gewijzigd door Mila op 14 apr 2016 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
jaygomez
Leeftijd: 27
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door jaygomez »

Hopelijk word ik ook een keer uitgenodigd mila
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten