Ranzig, smerig!
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Ranzig, smerig!
Vanmiddag was ik op de naaktdag in Amersfoort. Er was geen vrouw of stel. Alleen wat mannen, ik gok een man of 10. Op enig moment komt de charmante dame uit de winkel aankondigen dat het licht aan moest. Er moest wat worden opgeruimd in de darkroom. Wat bleek; iemand had blijkbaar last van aandrang tijdens de penetratie in de gynaecologenstoel. Het resultaat laat zich raden. Te walgelijk om te aanschouwen. Alles zat onder de poep. Er was geen enkele poging gedaan om het zaakje op te ruimen. Voor mij is dit het meest onvoorstelbare wat ik heb meegemaakt bij mijn bezoekjes aan sexbioscopen. En ik bezoek deze gelegenheden al heel wat jaren. Onbegrijpelijk dat er blijkbaar twee mannen onder de poep hun kleren hebben aangetrokken en snel naar huis zijn gegaan. Oke, misschien een beetje afgeveegd met een papiertje. Wat moeten jullie gestonken hebben bij thuiskomst. Er is een douche in de EC, je hebt een handdoek. Onbegrijpelijk dat je jezelf niet even afspoelt. Onbegrijpelijk ook dat je de bende zo achterlaat. Wat een minachting voor het aanwezige personeel. Ik heb gewoon last van vervangende schaamte tegenover de dame die het moest opruimen. Zo smerig!
Ik hoop niet dat jullie beiden ooit nog een bezoek brengen aan deze gelegenheid.
Ik hoop niet dat jullie beiden ooit nog een bezoek brengen aan deze gelegenheid.
- Vinroo
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Ranzig, smerig!
Ai ai....
Heb wel eens wat sporen van het een of ander ergens zien liggen...of doekjes op de grond...condoomverpakkingen etc (iets wat ik ookal onbegrijpelijk vind, want er staan voldoende prullenbakken), maar dit gaat idd alle perken te buiten.... Bah!
Heb wel eens wat sporen van het een of ander ergens zien liggen...of doekjes op de grond...condoomverpakkingen etc (iets wat ik ookal onbegrijpelijk vind, want er staan voldoende prullenbakken), maar dit gaat idd alle perken te buiten.... Bah!

Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Ow enne, zij is bi en hij nie
-
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
na dit gelezen hebben heb ik besloten om dus nooit meer naar amersfoort te gaan. wat een viezerikken zeg
Pluk de dag !
- Eroticcinema A'foort
- Contacteer:
Beste Dekhengst,
Hoe vervelend en vies dit voorval ook is geweest hopen we je toch nog eens te mogen ontvangen in EroticCinema Amersfoort. Gelukkig werd dit direct gemeld, en kon de "bende" snel worden opgeruimd. Helaas zullen er altijd en overal mensen rondlopen die in dit geval letterlijk "schijt" hebben aan anderen.
Gelukkig mogen wij ons één van de schoonste danwel allerschoonste cinema van Nederland noemen, iets waar onze bezoekers ook aan mee dragen.
Helaas gaat dit weleens mis, maar hierdoor laten wij ons niet afschrikken en hopelijk jij ook niet.
EroticCinemaTeam
Patricia
Hoe vervelend en vies dit voorval ook is geweest hopen we je toch nog eens te mogen ontvangen in EroticCinema Amersfoort. Gelukkig werd dit direct gemeld, en kon de "bende" snel worden opgeruimd. Helaas zullen er altijd en overal mensen rondlopen die in dit geval letterlijk "schijt" hebben aan anderen.
Gelukkig mogen wij ons één van de schoonste danwel allerschoonste cinema van Nederland noemen, iets waar onze bezoekers ook aan mee dragen.
Helaas gaat dit weleens mis, maar hierdoor laten wij ons niet afschrikken en hopelijk jij ook niet.
EroticCinemaTeam
Patricia
-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Dekhengst,
Zoals ik in mijn openingsbericht al heb aangegeven, en wat Patricia van het team ook bevestigt. Direct nadat de bende werd aangetroffen is deze meteen opgeruimd. Dankzij de inzet van de medewerkster was het binnen de kortste keren weer schoon.
Groeten
Zoals ik in mijn openingsbericht al heb aangegeven, en wat Patricia van het team ook bevestigt. Direct nadat de bende werd aangetroffen is deze meteen opgeruimd. Dankzij de inzet van de medewerkster was het binnen de kortste keren weer schoon.
Groeten
- Nick007
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Wij blijven naar Amersfoort gaan altijd ge(il)zellig en altijd heel schoon zoals alle andere EC s .....In Iedere EC ook altijd super ontvangst...
Gr Nikki en Nick
Tip als je zoiets gebeurt ruim het gewoon zelf op........
Gr Nikki en Nick
Tip als je zoiets gebeurt ruim het gewoon zelf op........
- Loodgieter
- Leeftijd: 50
- Contacteer:
Dit kan jou ook overkomen.
In de geiligheid van het sexspel, kan het gebeuren dat iemand zijn controle over zijn sluitspier verliest.
Maak daar geen probleem van , vraag een emmer en een dweil en ruim het op.
5 jaar geleden kwam ik eens in de cinema ( Jan stond nog achter de Bali ) ik liep de darkroom in .
Daar lag een dame in de gynaecologen stoel haar man stond er bij te kijken , en er was nog een man die was haar aan het vingeren , die man ging weg , en toen vroeg ze aan mij , wil jij me fisten.
Ik had m'n kleren nog aan , ging tussen haar benen staan en kreeg van haar man wat glijmiddel.
M'n hand ging vrij makkelijk naar binnen , ze was supergeil , ze spoot bijna gelijk toen m'n hand erin zat.
Ik maakte een vuist , en begon die langzaam heen en weer te halen.
Ze vond het heerlijk , steeds sneller haalde ik m'n vuist heen een weer in haar kut , ze vond het heerlijk , en maakte daarbij flink wat herrie.
Tot dat ik ineens wat rook.
Ze had de controle over haar sluitspier verloren , en wat er uit gekomen was was dun.
Ze schaamde zich kapot , ik zei haar geen probleem , we ruimen het gezamenlijk op.
Ik ben de veroorzaker.
Ik had m'n kleding nog aan , en er liep een mooi spoor van boven naar onder over m'n broekspijp tot op m'n schoenen .
Nadat we het opgeruimd hadden ben ik in de auto schone kleding aan gaan doen , en heb nog koffie met ze gedronken.
Ik zie ook wel eens mannen die klaar komen , die hun sperma op de grond spuiten , en het niet opruimen , anderen lopen hier doorheen op hun blote voeten.
Pas geleden was er ook een man ( beetje de weg kwijt ) die had het toilet onder de poep gesmeerd.
Patricia heeft dat ook opgeruimd .
De medewerkers in de cinema zijn fantastisch , je kan ze alles vragen , en staan altijd voor je klaar.
Laten we met elkaar proberen , het te houden zoals het is in de cinema , netjes en schoon.
Gr. Loodgieter
In de geiligheid van het sexspel, kan het gebeuren dat iemand zijn controle over zijn sluitspier verliest.
5 jaar geleden kwam ik eens in de cinema ( Jan stond nog achter de Bali ) ik liep de darkroom in .
Daar lag een dame in de gynaecologen stoel haar man stond er bij te kijken , en er was nog een man die was haar aan het vingeren , die man ging weg , en toen vroeg ze aan mij , wil jij me fisten.
Ik had m'n kleren nog aan , ging tussen haar benen staan en kreeg van haar man wat glijmiddel.
M'n hand ging vrij makkelijk naar binnen , ze was supergeil , ze spoot bijna gelijk toen m'n hand erin zat.
Ze vond het heerlijk , steeds sneller haalde ik m'n vuist heen een weer in haar kut , ze vond het heerlijk , en maakte daarbij flink wat herrie.
Ze had de controle over haar sluitspier verloren , en wat er uit gekomen was was dun.
Ze schaamde zich kapot , ik zei haar geen probleem , we ruimen het gezamenlijk op.
Ik ben de veroorzaker.
Ik had m'n kleding nog aan , en er liep een mooi spoor van boven naar onder over m'n broekspijp tot op m'n schoenen .
Nadat we het opgeruimd hadden ben ik in de auto schone kleding aan gaan doen , en heb nog koffie met ze gedronken.
Ik zie ook wel eens mannen die klaar komen , die hun sperma op de grond spuiten , en het niet opruimen , anderen lopen hier doorheen op hun blote voeten.
Pas geleden was er ook een man ( beetje de weg kwijt ) die had het toilet onder de poep gesmeerd.
De medewerkers in de cinema zijn fantastisch , je kan ze alles vragen , en staan altijd voor je klaar.
Laten we met elkaar proberen , het te houden zoals het is in de cinema , netjes en schoon.
Gr. Loodgieter
-
- Geaardheid: bi
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Loodgieter,
het lukt je niet alleen altijd prachtige, mega geile verhalen en recensies te schrijven, ook nu geef je weer blijk over schrijvers talent te beschikken. Goed gesproken !
Jason
het lukt je niet alleen altijd prachtige, mega geile verhalen en recensies te schrijven, ook nu geef je weer blijk over schrijvers talent te beschikken. Goed gesproken !
Jason
Loodgieter schreef:Dit kan jou ook overkomen.
Ik ben de veroorzaker.
Gr. Loodgieter
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Lieve schatjes, dit probleem zou voor 99% opgelost kunnen worden als men zijn/haar darmen schoonspoelt wanneer hij/zij naar de EC gaat. En als het thuis niet kan vanwege de privé situatie dan biedt het toilet in de EC een oplossing natuurlijk. Alle info over darmen schoonspoelen vind je op internet, zo makkelijk. Mocht dit ook niet helpen en er toch ongelukjes gebeuren dan moet je natuurlijk de boel zelf opruimen. Wel zo netjes. Het is werkelijk niet te geloven hoe men soms de wc achterlaat na een 'normale' stoelgang, terwijl een toiletborstel ernaast staat... Wat voor opvoeding hebben die mensen gekregen, vraagt dit tvmeisje zich soms af. Heel plebs, hoor.
- Loodgieter
- Leeftijd: 50
- Contacteer:
Hoi lief stout tv meidje.
De dame waar ik het over had die dit overkwam , was helemaal niet van van plan om anaal sex te gaan bedrijven in de cinema.
Dus dan ga je jezelf , van te voren ook niet spoelen.
De meeste dames die ik ken , en die in de EC komen en ook gek zijn op anaal sex , spoelen zich.
Mocht het tijdens het anaal neuken eens voorkomen dat er iets meekomt , veeg ik dat meestal weg ,
en vraag dan later , of ze zich volgende keer willen spoelen.
Daar heeft nooit iemand problemen mee als ik dat vraag.
Ik denk ook niet dat de bi mannen die in de cinema komen , zich nu van te voren zich allemaal gaan spoelen .
Gewoon oppassen , en gaat het mis , het zelf opruimen.
Gr loodgieter
De dame waar ik het over had die dit overkwam , was helemaal niet van van plan om anaal sex te gaan bedrijven in de cinema.
Dus dan ga je jezelf , van te voren ook niet spoelen.
De meeste dames die ik ken , en die in de EC komen en ook gek zijn op anaal sex , spoelen zich.
Mocht het tijdens het anaal neuken eens voorkomen dat er iets meekomt , veeg ik dat meestal weg ,
en vraag dan later , of ze zich volgende keer willen spoelen.
Daar heeft nooit iemand problemen mee als ik dat vraag.
Ik denk ook niet dat de bi mannen die in de cinema komen , zich nu van te voren zich allemaal gaan spoelen .
Gewoon oppassen , en gaat het mis , het zelf opruimen.
Gr loodgieter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast