BDSM thema's (en elektro) STEL HIER JE VRAAG!!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
dokterbob
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

BDSM thema's (en elektro) STEL HIER JE VRAAG!!!

Bericht door dokterbob »

BDSM avonden

Ik zal mezelf even voorstellen: dokter Bob, 53, ondernemer en al 28 jaar bezig met SM. Dit jaar ga ik proberen een aantal SM gerelateerde thema's te organiseren met Team Amersfoort. Dinsdag 22-09 is het thema elektro
Elktro is iets waar mensen altijd een beetje huiverig voor zijn, maar laat je niet tegenhouden, kom luisteren, kijken en voelen. De avond- sessie is en er leuk slachtoffer aanwezig en jullie mogen van heeeel dichtbij kijken.

Als jullie interesse hebben in een specifiek BDSM onderwerp.......... laat dat maar weten. Misschien kunnen we daar aan specifieke dag aan weiden. Mocht je vooraf al meer willen weten of dinsdag stuur dan hier een berichtje of vraag naar de verslagen (> 500 pag leuk leesvoer)

Misschien tot dinsdag
dokterbob
Contacteer:

Re: BDSM thema's (en elektro) STEL HIER JE VRAAG!!!

Bericht door dokterbob »

Hier even een voorbeeld wat elektro kan zijn in een SM spel:

De praktijkles.
Ik had een spannende dag voor de boeg. Vandaag zou ik weer een medisch onderzoek ondergaan. Deze keer zou een arts in opleiding een praktijkles krijgen en ik zou het oefenobject zijn.
Het leek me wel kicken dat Dokter Bob allerlei medische handelingen uit zou leggen en mijn problemen met een ander zou bespreken dus ik hoefde niet lang te denken toen hij mij vorige week vroeg. Maar aan de andere kant vond ik het ook doodeng. Hoe zou de nieuwe arts op mij reageren, hoe zou hij met mij omgaan?
Om het nog spannender te maken kreeg ik van Dokter Bob de opdracht een vriend te vragen om te komen kijken. Deze (ik noem hem vanaf nu V.) zei gelukkig ja.
We waren keurig op tijd bij de Nursingpraktijk en moesten meteen naar de behandelkamer doorlopen. Na een korte introductie moest ik me uitkleden en werd mijn lichaam door de twee doctoren onderzocht.
Dokter Bob vertelde dat ik last heb van een hoge gevoeligheid en liet dit zien door met een soort elektrisch wieltje over mijn lichaam te gaan. Ook Dokter R. probeerde dit uit en onderzocht mijn lichaam op afwijkingen. Electro had ik wel eens ondergaan maar ik schrok toch even van het knetterende gevoel op mijn huid.

Hierna moest ik op de gynaecologenstoel plaatsnemen. V. werd uitgenodigd om dichterbij te komen zitten. Ik voelde me knap opgelaten toen ik daar met gespreide benen voor de drie mannen lag. Tot overmaat van ramp vertelde Dokter Bob dat ik geen controle over mijn opwinding heb. Dat ik onder de vreemdste omstandigheden, zoals bij de Dokter, geil word en daarvoor in behandeling ben. Ik schaamde me vreselijk en wilde het liefst weglopen. Ook vermeldde hij dat mijn vaginale spieren totaal slap en ongetraind waren toen ik met de behandeling begon. Maar dat ik nu over goed werkende vaginale spieren beschikte.
Dokter Bob legde uit hoe een speculum werkt en mijn vagina werd opengemaakt en bekeken. Daarna moest ik aan Dokter R. uitleggen wat voor oefeningen ik de laatste tijd gedaan had. Gehoorzaam maar met het schaamrood op mijn kaken vertelde ik dat ik een paar keer per dag zgn. geishaballetjes aan een touwtje naar binnen bracht en deze vast probeerde te houden terwijl ik ze eruit trok. En hoe ik daarna geoefend heb met het naar buiten persen van pingpongballetjes. Dokter R. mocht toen het resultaat testen en rekte mijn vagina flink op terwijl ik mijn spieren aantrok en ontspande. Hier was ik niet tegen opgewassen en kreeg een orgasme.
Toen gebeurde er iets heel engs. De Dokter had een nieuw apparaat, een zgn. violet wand. Het was een soort handvat met daarop een glazen buisje. Hierin veroorzaakte stroom grillige violette bliksemschichten. Met dit buisje ging hij over mijn huid. Het prikkelde en knetterde en mijn huid werd warm. Ik was zo vreselijk bang dat ik bijna begon te huilen maar kon me inhouden.
Toen vertelde Dokter Bob aan Dokter R. dat hij niet tevreden was over mijn tepels. Deze zijn ingetrokken en bijna niet zichtbaar. Om ze hard te maken moesten mijn borsten en tepels een vacuümbehandeling ondergaan. Dit was in het begin zeer prettig maar werd even later erg pijnlijk.
Veel tijd om bij te komen kreeg ik niet. Dokter Bob pakte een setje naalden en liet zien hoe mijn tepel mooi overeind kwam door er een soort rondje omheen te prikken. Het waren kleine naaldjes die niet veel pijn veroorzaakten. Dokter R. nam de andere kant voor zijn rekening.
Toen mocht ik V. en Dokter R. laten zien dat ik hele enge dingen durf. Ik kreeg handschoenen en een hele grote naald. Deze duwde ik dwars door mijn tepel. De heren waren behoorlijk onder de indruk en mijn Dokter was zeer trots. (ik trouwens niet minder).
Het volgende onderdeel van de les was het inbrengen van een katheter. Het was een zeer heftig gevoel toen het slangetje door mijn plasbuisje geschoven werd. Hoeveel fysiologisch zout naar binnen gespoten werd weet ik niet meer maar al snel had ik het gevoel dat mijn blaas zou gaan knappen.
Nu wilde Dokter Bob mij een nieuwe ervaring geven. Hij gaf Dokter R. een vibrator en deze liet mij klaarkomen met een volle blaas. Het was zo heftig dat ik even helemaal de weg kwijt was.
Ik voelde dat ik aan mijn tax zat en wilde vragen om te stoppen maar gelukkig kent Dokter Bob mij goed en sloot zelf de behandeling af. Nadat we samen wat gedronken hadden heeft V. mij thuisgebracht en hebben we nog lang nagepraat over de heftige ochtend.
dokterbob
Contacteer:

Bericht door dokterbob »

en nog wat meer losse stukjes over elektro uit de diverse verslagen. Dit om een idee te krijgen wat verschillende mensen zoal ervaren.

........De allereerste kennismaking lijkt mee te vallen. De Dokter beweegt een radeerwieltje (aangesloten op een stroomkastje) langzaam over mijn onderlichaam: Bovenbenen, onderbenen, billen, buik… Hoe spannend ik het ook vind, deze behoedzame “prikjes” vallen alles mee en zijn heel goed te verdragen.
Totdat de Dokter een prikkel toedient aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Ai, dit is gevoelig en in een reflex bewegen mijn benen even. De Dokter vindt dit blijkbaar erg leuk en geeft hier en daar nog wat “leuke” prikjes aan de binnenkant van mijn benen.
Ik probeer niks te laten merken en me groot te houden, maar een zachte kreun kan ik niet onderdrukken en m’n tanden verbijten zich in mijn onderlip…
De Dokter besluit dat er nog wel een schepje bovenop kan en plaatst het geheel in één beweging tussen mijn benen. Vanuit mijn liezen, over mijn schaamlippen in een vloeiende beweging naar mijn billen. Niet één keer, maar een aantal keer achter elkaar.
Dit vind ik heel erg heftig en mijn handen schieten voor mijn gezicht. Ik probeer het vol te houden en me te verbijten. Dit is tergend…!
Op het moment dat ik denk dat dit wel erg heftig is voor mijn persoontje, plaatst de Dokter het radeerwieltje doodleuk op mijn klitje…! Voor mijn gevoel zit ik tegen het plafond. Ook dit laat de Dokter niet bij één keer. Dit heb ik onderschat. Ik kan mijn lichaam niet in bedwang houden en beweeg over de tafel. Ook mijn zachte kreunen is langzaam in volume toegenomen…
In tweestrijd onderga ik deze handeling: Zal ik vragen of de Dokter alsjeblieft wilt stoppen of verbijt ik me en geef ik me over aan het feit dat dit nu eenmaal bij de behandeling hoort en dat ik het zelf gewild heb??
Lang duurt mijn tweestrijd niet. De Dokter heeft mij heel goed in de gaten gehouden en juist ingeschat dat ik op het randje van mijn kunnen zit. Hij stopt dan ook met zijn behandeling.
De enorme opluchting en rust die er dan over mij heen komen, voelen zeer bevrijdend…
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
een sticker op mijn bil plakte en het radarwieltje aansloot op een apparaatje….. oefffff….. ik wist maar al te goed wat dat betekende…… stroom! Ik kon daardoor niet meer blijven stilstaan, spanning voor wat er komen ging, het dilemma tussen angst en genot….. maar Dokter Bob was onverbiddelijk, hij moest mijn gevoeligheid nog verder onderzoeken en ging weer met dat radarwieltje over mijn lichaam, mij ondertussen strak aankijkend….. ik dacht….. oooh, dat valt mee, maar al gauw begreep ik dat er nog geen stroom opstond….. even later zette Dokter Bob de stroom wel aan…. een raar gevoel, een lekker gevoel wel, wat prikken, wat tintelen, soms een beetje pijnlijk, soms een beetje erg pijnlijk waarbij mijn spieren schokten en ik een vrij hard aaaaaaah niet kon onderdrukken…… Wat is er aan de hand vroeg de Dokter……… Ik zei dat het een beetje pijn deed…… Hmmmmm, de Dokter pakte mijn sublijst er eens even bij en zei…… hmmmm….. hier staat dat je een beetje pijn wel lekker vindt…..is dat zo? Ja, Dokter zei ik met een zacht stemmetje, maar toch ook met een beetje een lach in mijn ogen…. Dokter Bob ging met het wieltje over mijn hele lichaam… soms voelde ik mijn spieren weer schokken…. hij ging uiteraard ook tussen mijn benen, op mijn schaamlippen…. aaaaah…… Zo, zei Dokter Bob……. je bent wel heel gevoelig….. want de stroom stond maar op 2 van maximaal 5……
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dokter Bob verbond de stroomdraad met het apparaatje wat nu in me zat…. angstvallig volgde ik zijn bewegingen en ik wist niet hoe ik moest reageren…. ik probeerde me maar groot te houden in afwachting wat er komen ging….. De Dokter zette de stroom aan….. en inwendig voelde ik het een beetje schokken….. apart, lekker… het deed niet eens echt pijn….. het was gewoon wel lekker, gewoon een vreemd gevoel al die prikjes van binnen….. de Dokter zette de stroom ietsje hoger….. lekker….. aaaaaah…… aaaaaah…… weer kwam ik klaar…… heerlijk, heerlijk!!! Dokter Bob deed ondertussen maar even het raam dicht, ondanks de warmte, want ik maakt best wat geluid…. tja, het was ook gewoon lekker en ik liet me gewoon gaan, ook qua geluiden, ik kon gewoon niet anders……
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er word een elektro apparaatje gepakt, en wat is dat geil zeg… het gevoel de stimulatie de combinatie, overspoelt er een golf van genot m’n lijf ontelbaar…… de elektro gaat ook m’n kontgaatje in ,ik verlies echt alle controle nu…….. keer op keer op keer, een enorm apparaat word er ook nog bij gezet …… Volkomen out of the world…….
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hij plakte een stikker op me rug en sloot het rateltje eraan vast: oeffff, stroom. . Toen begon Hij het zelfde te doen; mmmmmm wat ging er door me heen? “lekker” “pijn” “genot” ik wist het niet meer, maar giechelde wel. Hij vroeg of het ging. Ja hoor Dokter, dus hij vervolgde zijn weg nu met de plakker op me clit. Woeiiiiiiii, zeker omdat er een piercing in zit gaf het meer effect met die schokjes. Ik kon ik niet blijven staan.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan krijg ik een soort plakker op mijn venusheuvel. Er gaan draadjes aan, ik weet uit er ervaring dat er nu stroom gaat komen. Hij heeft ook een soort tandwieltje, waar hij mee over mijn huid gaat. Dat prikt al een beetje en ik reageer. Hij staat nog niet eens aan! Goed, als hij aan gaat weet ik dat ook. Ik krijg uit het wieltje telkens kleine stroomstootjes en ik voel dan tegelijkertijd de plakker op mijn venusheuvel. Dan krijgt de Dokter ineens het idee om het wieltje tegen piercings aan te houden. Wow!!!! Dat was echt serieus!!! De assistent mag ook even spelen met het apparaatje wat resulteert in een hoop gesteun en gekreun van mij.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan sluit hij de eendenbek aan op het elektro apparaatje! Als hij hem aanzet onderga ik een heftige sensatie. Ik voel een heftige prikkeling en de spieren van mijn grot spannen zich aan en laten weer los steeds sneller tot ze alleen nog maar aangespannen worden. Ik weet weer niet waar ik het zoeken moeten. De mengeling van pijn en genot brengt mij ver weg….
Het is een soort glazen staaf, maar eentje waar 50.000 Volt op staat. Door deze met zijn ene hand vast te houden, kan hij nu met zijn andere hand continue statische elektriciteit overbrengen. Overal waar hij kort met zijn vingers langs mijn huid gaat, springt er een lading over en knettert het. Nou viel dat op mijn huid natuurlijk wel mee, maar op de puntjes van mijn tepels en op mijn clit, was dat wederom weer erg gevoelig. Daarna werd zijn hand vervangen door een ander hulpstuk. Dat had iets weg van een paarse lamp. Hiermee ging hij weer over mijn huid en mijn tepels en daarbij zag je soms gewoon de vonk overslaan. Ook hield hij die lamp bij mijn tong en bij mijn clit. Aahhh. Op die natte plekken is dat extra gevoelig. En even begon ik zelfs verbrand vlees te ruiken. Ook was ik nog even bang dat deze deze lamp in mijn poes zou worden gestopt, maar gelukkig, die angst was onterecht.
----------------------------------------------------------------------------------------
De Dokter gaat onverbiddelijk door en pakt de violet wand er bij. En tot overmaat van ramp stopt hij de stekker van het vreselijke ding in mijn (lees MIJN) stopcontact. Ik heb nooit kunnen wennen aan het geluid van dat ding, en het gevoel wat het veroorzaakt, wekt keer op keer een schrikreactie bij mij op. Als hij voor de zoveelste keer een vonk over laat springen, reageer ik door opzij te stappen…. En ja hoor… Ik sta midden in mijn eigen plas met kwijl… Zucht, heb ik weer. Mij diep schamend hoop ik dat de grond onder mijn voeten wegzakt en dat ik gewoon verdwijn.
----------------------------------------------------------------------------------
Hij plakte een plakker op mijn rug en ging voor me staan met een electrisch apparaatje. Ging over mijn huid. Eerst voelde ik niets, maar hij draaide het ding wat hoger en toen voelde ik overal kleine schokjes. Toen pakte hij een ander apparaat en deed hetzelfde. Het werden steeds heftiger schokjes en ik kon moeilijk stil blijven staan. Deed af en toe ook mijn benen wat bij elkaar, maar dat vond de Dokter niet goed: “stil staan en benen spreiden!”. Toen kwamen de violetwand en een mini TL-buisje dat ging oplichten als hij mij aanraakte. Pfft... beetje lekker maar ook pijnlijk.
Gelukkig verloste de Dokter mij van de tongklem. Pffftt .. wat een opluchting, dat was echt vervelend! Ook de kaakklem ging weer uit en ik kon weer gewoon slikken en mijn tong bewegen.

als jullie nog meer willen lezen.......even laten weten
dokterbob
Contacteer:

Bericht door dokterbob »

Na twee verzoekjes om meer...... nog wat meer stukjes leesvoer over elektro ervaringen:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hij plakte een plakker op mijn rug en ging voor me staan met een electrisch apparaatje. Ging over mijn huid. Eerst voelde ik niets, maar hij draaide het ding wat hoger en toen voelde ik overal kleine schokjes. Toen pakte hij een ander apparaat en deed hetzelfde. Het werden steeds heftiger schokjes en ik kon moeilijk stil blijven staan. Deed af en toe ook mijn benen wat bij elkaar, maar dat vond de Dokter niet goed: “stil staan en benen spreiden!”. Toen kwamen de violetwand en een mini TL-buisje dat ging oplichten als hij mij aanraakte. Pfft... beetje lekker maar ook pijnlijk.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik hoor een soort van ratelend geluid… kan t heel even niet thuis brengen, maar al gauw herken ik het, volgens mij als geluid van violet wand en als ik dan heel zachtjes geprikkel voel weet ik het wel zeker…
Engel vraagt nog of ik die nog nooit gevoeld heb.. ja.. wel eens heel even gevoeld in vorm van ‘Zo voelt een violet wand’ maar nog nooit echt meer als dat. Dan moet ik mijn blinddoek af doen zodat ik mee kan kijken naar wat de violet wand doet ….ik wapper wat met mijn vingers…. Dat lukt niet zolang mijn handen vast zitten!!:) dus help je me even en doe je zelf de blinddoek even af☺
Het is best een heel leuk gezicht om die elektriciteit te zien vonken☺☺ eerst de bol, maar ook een spaarlamp die je ook even op mijn tong laat voelen . De strokenflogger (noem je dat zo??) is ook wel heel gaaf. Ik merk dat ik ook nu heel erg moet giebelen en giechelen… net als bij de vliegenmepper en tazzapper.. blijkbaar heeft elektriciteit dit effect op me?

De flogger is voelt echt heel goed.. moeilijk te omschrijven wat je dan voelt, maar ik vind het bijna jammer als je stopt bij mijn hals… en niet mijn gezicht op gaat… hoewel dat ook wel heel eng zou zijn…. Maar het is gaaf☺☺ na poosje vervang je de flogger door een kettinkje… die is veel heftiger.. gemener… maar niet vervelend gemeen hoor☺.. heel snel eventjes op mijn kut.. daar is ie scherp… op de rest van mijn lijf kan ik m aardig hebben, vind ik het leuk en grappig en lekker….

Tot je hem als afsluiting even vol op mijn kutje laat komen!!! AUUWWWWW!!!! Dat is gemeen!!!:P

Om toch in het electroplay te blijven stop je een dildo, aangesloten op elektro, in mijn kut…het duurt even voor ik wat voel, maar dan is het ook wel heel apart, heel vreemd, ik voel van alles samentrekken, maar heb er totaal geen controle over. Om zichtbaar te maken wat er gebeurt, zet je een staafje op de dildo dat omhoog steekt, zodat ik dat kan zien.. aan de bewegingen van het staafje zie ik hoe de dildo beweegt door de samentrekkingen van mijn kutje.. is best wel heel grappig☺☺
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan neemt de Dokter zo’n geval wat cheerleaders hebben, dat kriebelt wel fijn haha maar, de Dokter heeft iets in zijn broek gestopt dat zag ik wel en de violet wand lag op de grond vervolgens gaat de Dokter met de sliertjes over mijn lijf en die beginnen te knetteren. Stroom erop, hoe kan dat en het knettert en knettert, dat gevoel valt nog wel mee. Dan loopt de Dokter weer naar zijn tafel en pakt weer watten schijfjes met alcohol en trekt over mijn been van boven naar beneden en neemt de violet lamp weer. Ohneee roep ik, nee, nee, nee, en daar gaat de lamp over mijn been. Aarrggg ik sta in brand, dit is dus niet mijn ding. Bbbrrr, andere been ook, maar ff ohnee en ja hoor weer een brandend been, zucht, kreun.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tot hij met een apparaatje aan kwam en zegt dat wij eens gaan kijken of wij die lamp kunnen doen laten branden die hij met zijn vingers vast hield. De lamp begon te branden en ik kreeg allemaal kleine elektrische schokjes.

Toen wij klaar waren met de lamp pakt hij een stoort van een harkje en ging hij daar ook over mij lichaam. Het gaf me een heel apart gevoel en ik kon bijna niet stil blijven staan van de elektrische schokjes
---------------------------------------------------------------------------------------------------
... I think it was an electric vibrator, this was getting serious as my hips and backside thrashed side to side. "What’s your problem, its only on half way, why can't you keep still? Do I have to strap your hips down too ?"

I couldn't speak, couldn't utter a sound, as he put another belt tight around my hips, now totally helpless. "You are going to make some noise for me, I will make you scream.... not of pain, not of fear…..scream….very soon.
"Oh, my god I couldn't hold on any longer, as it was turned full on, I can't even describe what happened, my whole body exploded into the most incredible gushing wet orgasm! This was a new experience for me and, yes, I totally lost control and screamed. He just carried on and on and stopped when he thought it was right ...and not before. In the meantime I screamed and……… screamed.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
yes you guessed ..... the electro stiulator.
No more fighting now, relaxed, let it take me to where I want / need to go ...

my back arching, groaning heavily, and Dr. Bob encouraging me as I had AN ORGASM LIKE I'VE NEVER EXPERIENCED BEFORE ....AND SQUIRTED FOR THE FIRST TIME IN MY LIFE. I I could not stop …This surpassed everything, what joy, what an experience. I CAN SQUIRT !!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan pakt hij een apparaat met een stekker eraan. “Shit, stroom” vliegt er door mijn hoofd maar ik zeg niks. Op een of andere gekke manier vertrouw ik deze man. De stroomstootjes die hij met zijn wijsvinger door mijn lichaam stuurt zijn heerlijk! Ze bezorgen me een schrikeffect en mijn adrenalinegehalte stijgt met iedere aanraking
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hij pakt iets van een stroom ding. en gaat met zijn vinger langs mijn lijf.. heel bijzonder.. het knettert... en het tikt tegen mij huid… een heel apart gevoel...
Dan pakt hij een kleine soort van elektrisch zweepje.. en daar daarmee over mijn rug.. dat voel ik zeer goed.....pfff..
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tot zover de fragmenten uit mijn verzamelde verslagen

Groet

Dokter Bob
dokterbob
Contacteer:

Bericht door dokterbob »

tja.....spannend...letterlijk en figuurlijk

Gewoon doen...en ervaren
Mark4u
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Mark4u »

I am interested to visit and watch today but see is fetish clothing
I normally visit naked days so would be naked if visit
Is this acceptable?
Eroticcinema A'foort
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Mark,

Het minimum vereiste op de fetish dag is het dragen van 1 fetish kledingstuk, lak, leer lycra, army etc.
mocht je hiervan niet in bezit zijn hebben wij bij de balie een aanbieding van lakstrings voor €7,50.

M.v.g EroticCinema Team
Mark4u schreef:I am interested to visit and watch today but see is fetish clothing
I normally visit naked days so would be naked if visit
Is this acceptable?
dokterbob
Contacteer:

Bericht door dokterbob »

Na mijn eerste fetish dag demo blijft natuurlijk de vraag......wat gaan we de volgende keer doen.

Kijken ?? Doen?? Ervaren?? Leren?? Dat kan allemaal

Fisten, naalden, SM voor beginners, leren voelen, het effect van zintuigbeperking, energiespel..... zijn maar een paar mogelijkheden. Wil je dus iets meemaken....laat het weten dan nemen we dat mee in de volgende fetish dag

Groet

Dokter Bob
dokterbob
Contacteer:

Bericht door dokterbob »

Veel mensen die lezen dit forum onderwerp maar zeer weinig reageren. Zonder input van jullie kant kan ik niets organiseren

Laat maar eens horen of er belangstelling voor een bepaald onderwerp:
Naalden
Fisten
Elektro
Doktersspel
energiespel
Dwang orgasmes
Cursus beffen

Het is niet snel te gek

Tot de volgende BDSM Fetish dag

Dokter Bob
LeerMeester
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 56
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

Beste Dokter Bob,
Ik kan Me voorstellen dat je graag reactie krijgt op je initiatieven.
Ik ben geabonneerd op je onderwerp dus als je een bericht plaatst krijg ik daar vanzelf bericht van.
Dat gezegd hebben de;
De Dinsdag komt O/ons niet erg gelegen.
Daarnaast Ik heb niets met lak en leer, daarom past de Donderdag beter bij O/onze beleving.

Het minimum vereiste op de fetish dag is het dragen van 1 fetish kledingstuk, lak, leer lycra, army etc.

Aangezien het een "vereiste" is haak ik dus al direct af, dus ook geen reactie...;-)

Daarnaast W/wij hebben het altijd naar O/ons in EC. ik denk dat ook een reden is dat W/we niet zo hard lopen naar 1 van jouw initiatieven.
Naalden, Fisten, Dokterspel, Dwang orgastmes, zijn niet de eerste dingen waar "men" warm van loopt.
Zeker als het gezegd wordt in de zelfde context als beginnend SM.

In de afkorting BDSM zitten vele betekenissen, het gaat verder dan SM of doktertje spelen.
Juist de overgave in combinatie met de spanning van lust, die EC kan bieden, trekt een ander publiek aan.
Als je kijkt naar de activiteiten van Loodgieter, dat loopt dat vanzelf en heeft zeker veel reacties op het forum.
De EC-BDSM op de Donderdag avonden een 1 tot 1,5 jaar geleden waren meer op basis van ontmoeten en kennis maken.
Het thema bondage, trok zeker geïnteresseerden maar pas nadat er een zich groepje belangstellenden had gevormd.

Het open karakter van een avond is denk ik voor EC erg belangrijk.

Daarnaast moet je ook de fataliteiten in ogenschouw nemen, is EC wel geschikt om puur sang SM toe te passen?
Of zijn het meer bezoekers die buiten het erotische tintje het wel spannend vinden om iets van 50 tinten mee te krijgen maar vooral niet te heftig.
Nieuwsgierigheid van wat het inhoud, maar nog niet zo direct en intens beleven.

Als laatste noot wil ik graag vertellen hoe je topic op mij over komt zodat je dat misschien iets kan aanpassen.
De verslagen die je hebt laten lezen vertellen mij dat Dokter Bob op zoek is naar vrouwen die wel eens willen mee maken wat violet is, of een onderzoek, of bv. een naalden spel, en dat "Dokter Bob" bereid is om dat de vrouwen wel te laten mee maken.
Tja, wie wil dat niet??
Helaas Dokter ik kan al beffen, en weet mijn slavin ook aardig te bewerken, met violet, elektra en ongedwongen orgasmes....

Wat mijn interesse zou wekken is binnen een S/samen zijn van Dominanten en onderdanigen, mannen en vrouwen,
Het uitwisselen van ervaringen en kennis.
Dat Dokter Bob op vele vlakken Ervaring heeft, en kennis van zaken, is top!
Ik denk dat hij bij een geïnteresseerde echt wel een luisterend oor kan vinden, zodat die geïnteresseerde het Zelf bij zijn Eigendom kan toe passen, evt onder het Toeziend oog van Dokter Bob.

Dokter Bob, ik hoop dat je iets hebt aan deze reactie.
Ik zou het leuk vinden als andere M/mensen op dit forum mijn reactie te baad nemen om ook een waarde volle input te geven.
Zodat of de fetishdag, of een andere dag met BDSM activiteiten het aanbod van EC kan verrijken en de bezoekers van EC een thuis kan bieden.

Ik wens iedereen een mooie beleving en succes met de dingen die hij of zij wil ondernemen in EC.
Met stoute groet LeerMeester }g{

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten