Hoi Dave en Lisa,
Ik ben dan wel niet de vorige keer van de partij geweest, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar jullie. Ik ga dan ook zeker proberen er morgenavond bij te zijn. Lijkt mij een geil feestje worden en daar kijk ik altijd graag naar. En wie weet doe ik ook even actief mee. Laat nog even weten of het echt lukt.
Groeten Paul
Donderdag de 29ste
- ron10001
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Donderdag de 29ste
hoi dave en lisa
ik kan mij zeker nog goed herinneren dat jullie daar waren gelijk met wendy,
ik weet nog dat jullie binnen zijn gekomen en keken hoe wendy werd genomen.
eerst dacht ik dat jullie alleen kwamen kijken , maar toen jullie naar de cinema vertrokken ging het al snel los
ik heb lisa op het bed voor de cinema 2 keer heerlijk genomen de tweede keer was ook ik tevens de laatste die lisa nam op zijn hondjes
ik vond het geweldig.
helaas kan ik vanavond er niet zijn wegens een vergadering op mijn werk
anders had ik zeker weer aanwezig geweest,volgende keer beter
x ron

ik kan mij zeker nog goed herinneren dat jullie daar waren gelijk met wendy,
ik weet nog dat jullie binnen zijn gekomen en keken hoe wendy werd genomen.
eerst dacht ik dat jullie alleen kwamen kijken , maar toen jullie naar de cinema vertrokken ging het al snel los

ik heb lisa op het bed voor de cinema 2 keer heerlijk genomen de tweede keer was ook ik tevens de laatste die lisa nam op zijn hondjes

ik vond het geweldig.
helaas kan ik vanavond er niet zijn wegens een vergadering op mijn werk

anders had ik zeker weer aanwezig geweest,volgende keer beter
x ron

-
- Leeftijd: 54
- Contacteer:
Hoi Dave en Lisa,
Zijn jullie alleen tussen 19.00 uur en 20.00 uur aanwezig of blijven jullie nog langer? Dus wordt het kort maar heftig of lang en lekker
Ik ga namelijk 19.00 uur niet redden, maar wat later wel.
Geile kusjes Paul
Zijn jullie alleen tussen 19.00 uur en 20.00 uur aanwezig of blijven jullie nog langer? Dus wordt het kort maar heftig of lang en lekker

Ik ga namelijk 19.00 uur niet redden, maar wat later wel.
Geile kusjes Paul
-
- Leeftijd: 54
- Contacteer:
Hoi Dave en Lisa,
Het zag er inderdaad fantastisch uit. Wat een heerlijke en mooie dame. En ze was ook echt aan het genieten. Helaas was het maar van korte duur, maar ik begrijp wel waarom. Toch was het zeer de moeite waard. En nadat ik zag dat je slechts met alleen kouzen aan onder je jas de deur uit ging werd ik nog eens extra geil, wat een prachtig gezicht was dat.
Ik hoop dat jullie niet afgeschrikt zijn vanavond en snel nog eens terug komen. Ik probeer dan ook weer van de partij te zijn. Stuur eventueel maar een pm, dan komt het zeker goed.
Geile kusjes Paul
Het zag er inderdaad fantastisch uit. Wat een heerlijke en mooie dame. En ze was ook echt aan het genieten. Helaas was het maar van korte duur, maar ik begrijp wel waarom. Toch was het zeer de moeite waard. En nadat ik zag dat je slechts met alleen kouzen aan onder je jas de deur uit ging werd ik nog eens extra geil, wat een prachtig gezicht was dat.
Ik hoop dat jullie niet afgeschrikt zijn vanavond en snel nog eens terug komen. Ik probeer dan ook weer van de partij te zijn. Stuur eventueel maar een pm, dan komt het zeker goed.
Geile kusjes Paul
-
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
afgeschrift vanavond???
de heren zich weer niet netjes kunnen gedragen??
de heren zich weer niet netjes kunnen gedragen??
pavus1 schreef:Hoi Dave en Lisa,
Geile kusjes Paul
-
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
hai dave en lisa, ik ben benieuwd of jullie nog in augustus een datum en tijd kunne geven wanneer jullie komen.Slutwife4use schreef:Woensdagmiddag 8 juni, een middag dat Wendy ook aanwezig was, hebben wij ons eerste bezoek gebracht aan deze cinema. Na een huiverig en voorzichtig begin is Lisa helemaal los gekomen en hebben wij een enorm heftige middag beleefd met zo'n 12 tot 15 mannen die eigenlijk alleen voor Wendy waren gekomen. Misschn kunnen enkele van jullie het nog herinneren hoe geil we bezig zijn geweest in de hetero zaal, Lisa heeft er toen enorm van genoten dat ze door zoveel verschillende mannen genomen is.
Toen we weggingen wisten we zeker dat we nog een keer zouden terug komen en jawel, morgenavond zo tussen 7 en 8 uur hebben we het plan om ons 2de bezoek aan deze spannde locatie te brengen. Het is nog niet helemaal zeker dus neem het ons niet kwalijk als het opeens niet door kan gaan, maar we gaan er vanuit dat het wel lukt en dat er dan weer genoeg mannen zijn ook al is Wendy er niet bij.
Voor diegene die Lisa toen heerlijk genomen hebben, jullie weten hoe lekker en geil ze is.....
Hopelijk tot morgen!
Dave&Lisa
groeten
Gebruikers op dit forum: Wandelaar97 en 40 gasten